most wanted was veel beter. zat een beter verhaald in. en heeft een goede sfeer.quote:Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik vind het spel kut, ze moeten weer eens met een echt nieuwe NFS komen, dit is allemaal nog underground (voor mij iig)
Nou vind ik niet dat NFS een goed verhaal hoeft te hebben, het moet lekker racen, maar ook daar ontbreekt het aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
most wanted was veel beter. zat een beter verhaald in. en heeft een goede sfeer.
NFS Porsch Unleashedquote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou vind ik niet dat NFS een goed verhaal hoeft te hebben, het moet lekker racen, maar ook daar ontbreekt het aan.
Idd een van de beste uit de gehele reeks samen met deel 3, hot pursuit. En ik geloof ook de eerste waarin je je auto kon tunen dmv andere onderdelen.quote:
De beste racegame van zijn tijd imo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef Okeuj het volgende:
[..]
Idd een van de beste uit de gehele reeks
Nee, niet bepaald... Het is gewoon een slechte game. De NFS-serie zet met Carbon een stap achteruit ipv vooruit.quote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef armmoetzaaier het volgende:
maar ja misschien zijn we te verwend.
Yup. Het hele spel blijft ook kut. Persoonlijk denk ik dat als je een racegame ala "fast and furious" zoekt je beter een van de vorige delen uit de NFS underground reeks kan gaan spelen. Dit is echt de minste...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Jongens, blijft het het hele spel avond/nacht in nfs carbon?
Ik heb m ook in 1 dag uitgespeeld. De Audi krijg je als je online gaat, dan kun je m kiezen en anders niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb wel geteld 8 uur nodig gehad van de 1e race tot de race om Darius te verslaan. En toen kon ik nog de audi R8 niet kiezen...
Vanaf NFS 3 heb ik het eigenlijk altijd wel leuke spellen gevonden, de ene keer was het wat minder dan de andere maar altijd vond ik het nog wel een tof racespel, de Underground serie viel bij mij ook goed, tot aan dit gedrocht, te makkelijk, te kort, geen toffe tuning, racefeel is minder, circuits zijn minder, etc etc.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
maarja, voor gewoon lekker een stukkje scheuren moet je allang niet meer bij NFS zijn.. Maar waar eigenlijk welDa's ook een probleem denk ik, er is amper/ geen? concurrentie..
Ziet er leuk uit ja maar gameplay ,ho maar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef LoggedIn het volgende:
[PC/X360] Test Drive Unlimited: Around The Island #5
ziet er veelbelovend uit
de auto's uit NFS zijn ook niet alles qua rijgedrag hoor. Ik heb TDU nog niet gespeeld, dus ik kan daar nog geen goed oordeel over geven, maar de filmpjes etc beloven wel veel goedsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit ja maar gameplay ,ho maar.
Die auto's rijden gewoon niet lekker en de motoren slaan al helemaal nergens op.
Maar je kan 'm net zo goed helemaal fantastisch vinden... ze hebben in ieder geval veel moeite gedaan om dat eiland zo natuurgetrouw mogelijk weer te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |