most wanted was veel beter. zat een beter verhaald in. en heeft een goede sfeer.quote:Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik vind het spel kut, ze moeten weer eens met een echt nieuwe NFS komen, dit is allemaal nog underground (voor mij iig)
Nou vind ik niet dat NFS een goed verhaal hoeft te hebben, het moet lekker racen, maar ook daar ontbreekt het aan.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef armmoetzaaier het volgende:
[..]
most wanted was veel beter. zat een beter verhaald in. en heeft een goede sfeer.
NFS Porsch Unleashedquote:Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou vind ik niet dat NFS een goed verhaal hoeft te hebben, het moet lekker racen, maar ook daar ontbreekt het aan.
Idd een van de beste uit de gehele reeks samen met deel 3, hot pursuit. En ik geloof ook de eerste waarin je je auto kon tunen dmv andere onderdelen.quote:
De beste racegame van zijn tijd imo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef Okeuj het volgende:
[..]
Idd een van de beste uit de gehele reeks
Nee, niet bepaald... Het is gewoon een slechte game. De NFS-serie zet met Carbon een stap achteruit ipv vooruit.quote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef armmoetzaaier het volgende:
maar ja misschien zijn we te verwend.
Yup. Het hele spel blijft ook kut. Persoonlijk denk ik dat als je een racegame ala "fast and furious" zoekt je beter een van de vorige delen uit de NFS underground reeks kan gaan spelen. Dit is echt de minste...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Jongens, blijft het het hele spel avond/nacht in nfs carbon?
Ik heb m ook in 1 dag uitgespeeld. De Audi krijg je als je online gaat, dan kun je m kiezen en anders niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb wel geteld 8 uur nodig gehad van de 1e race tot de race om Darius te verslaan. En toen kon ik nog de audi R8 niet kiezen...
Vanaf NFS 3 heb ik het eigenlijk altijd wel leuke spellen gevonden, de ene keer was het wat minder dan de andere maar altijd vond ik het nog wel een tof racespel, de Underground serie viel bij mij ook goed, tot aan dit gedrocht, te makkelijk, te kort, geen toffe tuning, racefeel is minder, circuits zijn minder, etc etc.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
maarja, voor gewoon lekker een stukkje scheuren moet je allang niet meer bij NFS zijn.. Maar waar eigenlijk welDa's ook een probleem denk ik, er is amper/ geen? concurrentie..
Ziet er leuk uit ja maar gameplay ,ho maar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef LoggedIn het volgende:
[PC/X360] Test Drive Unlimited: Around The Island #5
ziet er veelbelovend uit
de auto's uit NFS zijn ook niet alles qua rijgedrag hoor. Ik heb TDU nog niet gespeeld, dus ik kan daar nog geen goed oordeel over geven, maar de filmpjes etc beloven wel veel goedsquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit ja maar gameplay ,ho maar.
Die auto's rijden gewoon niet lekker en de motoren slaan al helemaal nergens op.
Maar je kan 'm net zo goed helemaal fantastisch vinden... ze hebben in ieder geval veel moeite gedaan om dat eiland zo natuurgetrouw mogelijk weer te geven.
tbh geloof ik wel in TDU hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over het algemeen vind ik de racefeel wel ok bij de NFS reeks, maar ook die vind ik stukken minder in Carbon. Probleem is wel dat ik het bij andere arcade racers op de PC meestal HELEMAAL kut vind, hopen dat TDU hier verandering in brengt. Om eerlijk te zijn heb ik er niet veel hoop in gezien eerdere ervaringen met spellen die NFS wel eens even "weg zouden blazen". Maar goed, hoop doet leven.
Die EA spellen waar 0,0 moeite in zit winnen het wmb anders maar wat vaak van hun concurrenten die door minder bekende uitgevers gemaakt worden. Ik zie vaak dat ze hele goede (p)reviews krijgen maar als ik het spel dan eenmaal speel blijkt nogal eens dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is. Volgens mij speelt hier de afkeer tegen "het grote geld" ook mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tbh geloof ik wel in TDU hoorAls je alleen al ziet hoeveel moeite ze gedaan hebben om het spel realistisch te maken..
Interieurs allemaal stap voor stap nagebouwd, voor het eiland precies hetzelfde.. 't Is zeker geen EA spel waar 0.0 moeite in gestopt is
Klopt ze hebben echt hun best gedaan om dat eiland neer te zetten.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tbh geloof ik wel in TDU hoorAls je alleen al ziet hoeveel moeite ze gedaan hebben om het spel realistisch te maken..
Interieurs allemaal stap voor stap nagebouwd, voor het eiland precies hetzelfde.. 't Is zeker geen EA spel waar 0.0 moeite in gestopt is
Hoe de auto's rijden weet ik nog niet.. Volgens mij zit dat ook best goed hoorquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:04 schreef jehovaguerilla het volgende:
[..]
Klopt ze hebben echt hun best gedaan om dat eiland neer te zetten.
Daarom vind ik het zo godverdomde jammer dat ze het niet afgemaakt hebben in de zin dat die auto's als dweilen rijden.
Ik hoopte ook op een toffe race/cruise/whatever game met de afmetingen en vrijheid van een GTA.
Echt ,het eiland is heel mooi geworden ,daarom vind ik het ook zoó zonde.
Laat degene die test drive gespeeld heeft even posten wat hij/zij er van vond.
vroeger wel, weet niet of ze er nu ook zijn..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef Theamerican het volgende:
is er al een topic waar je je gepimpte wagens kan posten? zonee misschien leuk ideetje?
zal wel ff zoeken danquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:13 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
vroeger wel, weet niet of ze er nu ook zijn..
waarom moet ik jou toch overal tegenkomenquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
Anders mag je ze ook wel hier posten hoor.
toen ik ijsmeis in mn AT zag staan dacht ik even "een leuk meisje dat virtueel rondscheurt in auto's!quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
Anders mag je ze ook wel hier posten hoor.
Ho eensquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:43 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
toen ik ijsmeis in mn AT zag staan dacht ik even "een meisje die virtueel rondscheurt in auto's!"; is 't weer om zo'n zakelijke mededeling
NFS Porsche was een toppertje maar veel van de delen daarna vond ik prima speelbaar, ook het hele Underground gebeuren. Alleen Carbon vind ik echt niet te verteren, echt álles is er op achteruit gegaan sinds Most Wanted en dat was al niet de beste van de reeks (maar nog steeds wel vermakelijk). Carbon voelt voor mij eerder als een uitbreiding dan als een complete game, en dan nog een slechte uitbreiding ook.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef CittaR het volgende:
je kan het niet anders dan met me eens zijn dat er sinds NFS: Porsche Unleashed geen waardige versie meer is uitgekomen. die underground shit was echt bagger en most wanted en carbon spannen de troon.
dus nix afkeer tegen het grote geld, EA maakt gewoon kut spellen en verkopen die door veel marketing, punt uit.
ben ik zeker blind al vanavond ff kijken danquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Staat linksboven aangegevenzodra je in een ster staat.
wat kewlquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ho eens. Ik heb hier al in meegepost geloof ik
. Want hij stond in m'n MyAt. Maar ik ben een beetje uitgekeken op NFS. Maar ik ga binnenkort weer spelen zodat ik weer een toffe auto heb en ga dan eens racen met Mevrouw hierboven
.
Oeh.. Een meisje dat in Utrecht woont, uit hetzelfde bouwjaar als ik komt, en van autorijden houdt..quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef Theamerican het volgende:
ik ben een meisje die graag rondscheurtook in real life
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |