abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44272019
ik heb nou aardig wat spellen voor de ps2 waar onder ook carbon.
nou is mij vraag is carbon nou ook online te spellen of moet je perse een spel kopen die voor online gemaakt is. of maak het niet uit welke versie van carbon je hebt.??
en geld dat ook dan voor andere spellen zo als de andere nfs underground en mostwanted.

[ Bericht 3% gewijzigd door armmoetzaaier op 09-12-2006 11:50:50 ]
ik type ook mar wat
pi_44339384
Kan iemand me wat info+screens geven van de normale xbox versie? die is toch niet precies het zelfde als de andere versies of wel?
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_44340131
Ik vind het spel kut , ze moeten weer eens met een echt nieuwe NFS komen, dit is allemaal nog underground (voor mij iig)
google is your friend
pi_44402536
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:06 schreef ThijsThijs het volgende:
Ik vind het spel kut , ze moeten weer eens met een echt nieuwe NFS komen, dit is allemaal nog underground (voor mij iig)
most wanted was veel beter. zat een beter verhaald in. en heeft een goede sfeer.
ik type ook mar wat
pi_44429165
alle nieuwe nfs zijn kut. sinds nfs underground al...

maar toch ben ik even bezig geweest

ik ben nog niet zo heel ver, 1 baas uitgespeeld dus ik heb nog niet echt veel dingen unlocked...
pi_44439003
Ik ben gelukkig niet de enige die het een kutspel vindt dus... De andere "underground" delen heb ik allemaal met toch wel redelijk veel plezier gespeeld. Maar dit.... Ik vind echt ALLES achteruit gegaan, tuning mogelijkheden, verhaal, circuits, de racefeel, ik kan het gewoon niet allemaal meer onthouden wat ik er kut aan vind. De auto's zien er op de één of andere manier ook veel minder echt uit dan in vorige delen. Geen dragraces in Careermode. Veel te kort, de driftraces zijn ineens superkut. Eigenlijk alles wat ik echt tof vond is er vakkundig uitgesloopt en de dingen die ik er voor lief bij nam zitten er allemaal nog in...

Ik heb bijna de hele carriere uitgespeeld en zat eigenlijk het hele spel te wachten totdat het echt tof zou worden.

Verbazingwekkend dat dit spel ook nog in de meeste reviews gewoon (erg) hoge scores haalt. Herspeelwaarde is wmb nul. Verdomd blij dat ik dit stuk rotzooi niet gekocht heb...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44439070
quote:
Op woensdag 13 december 2006 19:51 schreef armmoetzaaier het volgende:

[..]

most wanted was veel beter. zat een beter verhaald in. en heeft een goede sfeer.
Nou vind ik niet dat NFS een goed verhaal hoeft te hebben, het moet lekker racen, maar ook daar ontbreekt het aan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44446717
quote:
Op donderdag 14 december 2006 21:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou vind ik niet dat NFS een goed verhaal hoeft te hebben, het moet lekker racen, maar ook daar ontbreekt het aan.
NFS Porsch Unleashed
  vrijdag 15 december 2006 @ 14:09:07 #59
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_44456484
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 04:14 schreef CittaR het volgende:

[..]

NFS Porsch Unleashed
Idd een van de beste uit de gehele reeks samen met deel 3, hot pursuit. En ik geloof ook de eerste waarin je je auto kon tunen dmv andere onderdelen.
Nee echt niet.
pi_44463474
Ik heb hem zojuist geinstalleerd maar hij werkt niet. Krijg de volgende foutmelding:
"In NFSC.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak" En dan komt daaronder dat hele verhaal van rapport verzenden, niet verzenden. Ik heb de nieuwe drivers van me videokaart al geinstalleerd en directx ook. Iemand enig idee??
pi_44483154
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef Okeuj het volgende:

[..]

Idd een van de beste uit de gehele reeks
De beste racegame van zijn tijd imo.
pi_44502544
op zich vind ik de auto's wel mooi maar helft is precies de zelfde als die in de vorige zat en volgens mij in nfs daar voor ook.

ik vind wel dat er een verhaal lijn in moet zitten. dan krijg je het idee dat je ergens voor bezig ben.
ik heb het spel nog niet uit gespeelt ik zit er niet vaak achter. maar ik ben nou gewoon alles een betje aan het doen. bij most wanted was ik echt bezig om dingen te halen. en bij sommige tegenstanders had je echt zo iets van ja dit is een tegenstander.

het enigste ding wat ik goed vind is dat je makkelijk je auto kan aanpassen.
bij underground kon je dat ook en most wanted ook maar vond het toch minder verandering in brengen.
dit is simpel iemand die geen verstand heeft van auto motoren kan zijn auto toch maken zo als hij wil.

en ik vind dat je door carbon veel te snel heen gaat. en de politie is te zwak.
ben pas 5 keer achtervolgd door de politie. en allemaal ontsnapt. was niet eens een keer bijna gepakt. denk dat ik me nog een keer express laat pakken om te kijken hoe dat er uit ziet.

maar ja misschien zijn we te verwend.
ik type ook mar wat
pi_44502816
quote:
Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef armmoetzaaier het volgende:

maar ja misschien zijn we te verwend.
Nee, niet bepaald... Het is gewoon een slechte game. De NFS-serie zet met Carbon een stap achteruit ipv vooruit.
pi_44953030
Jongens, blijft het het hele spel avond/nacht in nfs carbon?
pi_44953624
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:04 schreef KonnieKipke het volgende:
Jongens, blijft het het hele spel avond/nacht in nfs carbon?
Yup. Het hele spel blijft ook kut. Persoonlijk denk ik dat als je een racegame ala "fast and furious" zoekt je beter een van de vorige delen uit de NFS underground reeks kan gaan spelen. Dit is echt de minste...
pi_44958027
Ik heb wel geteld 8 uur nodig gehad van de 1e race tot de race om Darius te verslaan. En toen kon ik nog de audi R8 niet kiezen...
  woensdag 3 januari 2007 @ 16:21:48 #67
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_44975991
NFS:Porsche Unleashed is en blijft de allerbeste NFS (voor de pc dan)
Underground vond ik kut maar carbon daarentegen was makkelijk én leuk.

ps. wat zien die geposte screenshotjes er gaar uit! Het lijkt wel een PSone screen
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
  woensdag 3 januari 2007 @ 19:59:36 #68
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_44983199
er zitten zat nadelen aan ja, maar ik heb er niet zo veel last van, heb de underground delen nooit gespeeld, HP2 was mijn laatste

1 belangrijk probleem kom ik wel steeds tegen: hoe verdien je geld als je alle races al hebt uitgespeeld? met steeds nog geen 1000 per race schiet het niet op als je naar de 2ton per auto wil die de goeie exotics kosten...
ik speel overigens de PS2 versie, geen idee of dat uitmaakt

-edit- overigens merk ik nog iets anders, als ik een free roam challenge win dan krijg ik dat geld ook niet...

[ Bericht 16% gewijzigd door Mobster273 op 03-01-2007 20:06:25 ]
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
pi_44986303
wel jammer dat het zo'n kutspel is Ik wil wel weer eens een leuke racegame doen

maarja, voor gewoon lekker een stukkje scheuren moet je allang niet meer bij NFS zijn.. Maar waar eigenlijk wel Da's ook een probleem denk ik, er is amper/ geen? concurrentie..

heeft EA bij Carbon eigenlijk al wel ontdekt dat een auto ook een binnenkant heeft, of zelfs dat niet
pi_44994141
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb wel geteld 8 uur nodig gehad van de 1e race tot de race om Darius te verslaan. En toen kon ik nog de audi R8 niet kiezen...
Ik heb m ook in 1 dag uitgespeeld. De Audi krijg je als je online gaat, dan kun je m kiezen en anders niet.
Tunen kun je m ook niet, maar hij is erg snel en rijdt geweldig.
pi_44998830
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:19 schreef LoggedIn het volgende:
maarja, voor gewoon lekker een stukkje scheuren moet je allang niet meer bij NFS zijn.. Maar waar eigenlijk wel Da's ook een probleem denk ik, er is amper/ geen? concurrentie..
Vanaf NFS 3 heb ik het eigenlijk altijd wel leuke spellen gevonden, de ene keer was het wat minder dan de andere maar altijd vond ik het nog wel een tof racespel, de Underground serie viel bij mij ook goed, tot aan dit gedrocht, te makkelijk, te kort, geen toffe tuning, racefeel is minder, circuits zijn minder, etc etc.

Probleem is idd dat er geen fatsoenlijke concurrentie is op de PC. Als je een toffe arcade racespel wou hebben kwam je de afgelopen jaren altijd bij NFS uit.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 17:57:54 #73
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45080495
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef LoggedIn het volgende:
[PC/X360] Test Drive Unlimited: Around The Island #5

ziet er veelbelovend uit
Ziet er leuk uit ja maar gameplay ,ho maar.
Die auto's rijden gewoon niet lekker en de motoren slaan al helemaal nergens op.
Maar je kan 'm net zo goed helemaal fantastisch vinden... ze hebben in ieder geval veel moeite gedaan om dat eiland zo natuurgetrouw mogelijk weer te geven.
The Holy Roman Church has been in power for two thousand years, and is responsible for great suffering and sexual repression.Despite all that, it has also given us the Catholic schoolgirl uniform, so I hereby declare all its sins forgiven.
pi_45080688
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:57 schreef jehovaguerilla het volgende:

[..]

Ziet er leuk uit ja maar gameplay ,ho maar.
Die auto's rijden gewoon niet lekker en de motoren slaan al helemaal nergens op.
Maar je kan 'm net zo goed helemaal fantastisch vinden... ze hebben in ieder geval veel moeite gedaan om dat eiland zo natuurgetrouw mogelijk weer te geven.
de auto's uit NFS zijn ook niet alles qua rijgedrag hoor. Ik heb TDU nog niet gespeeld, dus ik kan daar nog geen goed oordeel over geven, maar de filmpjes etc beloven wel veel goeds

TDU heeft iig wel veel meer potentie om iets te worden dan NFSC, imo
pi_45082245
Over het algemeen vind ik de racefeel wel ok bij de NFS reeks, maar ook die vind ik stukken minder in Carbon. Probleem is wel dat ik het bij andere arcade racers op de PC meestal HELEMAAL kut vind, hopen dat TDU hier verandering in brengt. Om eerlijk te zijn heb ik er niet veel hoop in gezien eerdere ervaringen met spellen die NFS wel eens even "weg zouden blazen". Maar goed, hoop doet leven .
pi_45083901
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 18:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Over het algemeen vind ik de racefeel wel ok bij de NFS reeks, maar ook die vind ik stukken minder in Carbon. Probleem is wel dat ik het bij andere arcade racers op de PC meestal HELEMAAL kut vind, hopen dat TDU hier verandering in brengt. Om eerlijk te zijn heb ik er niet veel hoop in gezien eerdere ervaringen met spellen die NFS wel eens even "weg zouden blazen". Maar goed, hoop doet leven .
tbh geloof ik wel in TDU hoor Als je alleen al ziet hoeveel moeite ze gedaan hebben om het spel realistisch te maken.. Interieurs allemaal stap voor stap nagebouwd, voor het eiland precies hetzelfde.. 't Is zeker geen EA spel waar 0.0 moeite in gestopt is
pi_45085121
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

tbh geloof ik wel in TDU hoor Als je alleen al ziet hoeveel moeite ze gedaan hebben om het spel realistisch te maken.. Interieurs allemaal stap voor stap nagebouwd, voor het eiland precies hetzelfde.. 't Is zeker geen EA spel waar 0.0 moeite in gestopt is
Die EA spellen waar 0,0 moeite in zit winnen het wmb anders maar wat vaak van hun concurrenten die door minder bekende uitgevers gemaakt worden. Ik zie vaak dat ze hele goede (p)reviews krijgen maar als ik het spel dan eenmaal speel blijkt nogal eens dat het niet allemaal rozegeur en maneschijn is. Volgens mij speelt hier de afkeer tegen "het grote geld" ook mee.
pi_45087171
je kan het niet anders dan met me eens zijn dat er sinds NFS: Porsche Unleashed geen waardige versie meer is uitgekomen. die underground shit was echt bagger en most wanted en carbon spannen de troon.

dus nix afkeer tegen het grote geld, EA maakt gewoon kut spellen en verkopen die door veel marketing, punt uit.
pi_45174060
Misschien een hele stomme vraag he, maar ik heb het spel nu ook en het ziet er allemaal erg gaaf uit.
Maar ik zit met het volgende, mijn toetsenbord reageert met een vertraging in dit spel, en nou heb ik er ook al een andere aangehangen en die doet precies hetzelfde.

Is dit een bekend probleem of heb ik gewoon weer eens pech?
pi_45174383
Ik vind er in vergelijking met andere delen maar weinig auto's in zitten
ウプピエ 八十三 << u-pu-pi-e hachi-ju-san, ik denk ik zeg het er maar ff bij :P
pi_45175515
-Weinig auto's (Maar dat is nog te overkomen)
-Dezelfde vertrouwde prutbesturing (zorg dat je RUIM voor de bocht al op de stuurknop ramt...)
-Geen enkel gevoel van snelheid (Wat? Ik ga 150? Voelt meer als 50)
-Hetzelfde achterlijke catching-up systeem dat alle NFS versies gehad hebben. (als ik echt 250km/h rijd en mijn tegenstander een max snelheid heeft van 200... WAAROM LOOPT HIJ DAN OP ME IN?!)
-Kunnen we nu weer gewoon gaan racen ipv al dat tuning gezever?

Blij dat ik hier geen geld aan heb uitgegeven. Het enige dat ik interessant vind is politieachtervolgingen in Free Roam en zelfs de politie is zo achterlijk als het achtereind van een paard en dan beledigen we het paard...
*piep*
  dinsdag 9 januari 2007 @ 15:04:05 #82
108856 jehovaguerilla
Huilie counter @ 263
pi_45177943
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:31 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Klopt ze hebben echt hun best gedaan om dat eiland neer te zetten.
Daarom vind ik het zo godverdomde jammer dat ze het niet afgemaakt hebben in de zin dat die auto's als dweilen rijden.
Ik hoopte ook op een toffe race/cruise/whatever game met de afmetingen en vrijheid van een GTA.
Echt ,het eiland is heel mooi geworden ,daarom vind ik het ook zoó zonde.

Laat degene die test drive gespeeld heeft even posten wat hij/zij er van vond.
pi_45186378
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 15:04 schreef jehovaguerilla het volgende:

[..]

Klopt ze hebben echt hun best gedaan om dat eiland neer te zetten.
Daarom vind ik het zo godverdomde jammer dat ze het niet afgemaakt hebben in de zin dat die auto's als dweilen rijden.
Ik hoopte ook op een toffe race/cruise/whatever game met de afmetingen en vrijheid van een GTA.
Echt ,het eiland is heel mooi geworden ,daarom vind ik het ook zoó zonde.

Laat degene die test drive gespeeld heeft even posten wat hij/zij er van vond.
Hoe de auto's rijden weet ik nog niet.. Volgens mij zit dat ook best goed hoor Maar 22 Jan komen we er hopelijk achter
pi_45203777
nou vind het een leuk spel
xbox 360 gamertag: Phoebe85
pi_45208798
is er al een topic waar je je gepimpte wagens kan posten? zonee misschien leuk ideetje?
pi_45209136
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:03 schreef Theamerican het volgende:
is er al een topic waar je je gepimpte wagens kan posten? zonee misschien leuk ideetje?
vroeger wel, weet niet of ze er nu ook zijn..
pi_45209599
Ik heb m'n probleem met mn toetsenbord opgelost, de vertraging werd veroorzaakt omdat alles te hoog stond ingesteld.
Maar nu heb ik het volgende probleem, na een tijdje, telkens weer op een ander moment wordt het scherm zwart en loopt het geluid door.
En daarna kan ik de boel resetten.
pi_45209756
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:13 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

vroeger wel, weet niet of ze er nu ook zijn..
zal wel ff zoeken dan
pi_45209938
Anders mag je ze ook wel hier posten hoor .
pi_45210087
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
waarom moet ik jou toch overal tegenkomen

maar oke als mijne mooi genoeg is post ik hem wel hier weet niet of er iemand op zit te wachten
pi_45210134
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:37 schreef ijsmeis het volgende:
toen ik ijsmeis in mn AT zag staan dacht ik even "een leuk meisje dat virtueel rondscheurt in auto's! "; is 't weer om zo'n zakelijke mededeling
pi_45210137
Fuck degene die er niet op zitten te wachten .
pi_45210164
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:43 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

toen ik ijsmeis in mn AT zag staan dacht ik even "een meisje die virtueel rondscheurt in auto's! "; is 't weer om zo'n zakelijke mededeling
Ho eens . Ik heb hier al in meegepost geloof ik . Want hij stond in m'n MyAt. Maar ik ben een beetje uitgekeken op NFS. Maar ik ga binnenkort weer spelen zodat ik weer een toffe auto heb en ga dan eens racen met Mevrouw hierboven .
pi_45210202
ik ben een meisje die graag rondscheurt ook in real life
pi_45240163
had een vraagje
ik heb de xbox versie
en als ik vrij rond rij en door zo ster rij zeg maar voor een race op welke knop moet ik drukken om de race te starten want nu ga ik op start dan die map en dan naar het vinkje voor de race en zo start ik hem

moet toch ook anders kunnen?
pi_45240228
Staat linksboven aangegeven zodra je in een ster staat.
pi_45240513
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 20:47 schreef CittaR het volgende:
je kan het niet anders dan met me eens zijn dat er sinds NFS: Porsche Unleashed geen waardige versie meer is uitgekomen. die underground shit was echt bagger en most wanted en carbon spannen de troon.

dus nix afkeer tegen het grote geld, EA maakt gewoon kut spellen en verkopen die door veel marketing, punt uit.
NFS Porsche was een toppertje maar veel van de delen daarna vond ik prima speelbaar, ook het hele Underground gebeuren. Alleen Carbon vind ik echt niet te verteren, echt álles is er op achteruit gegaan sinds Most Wanted en dat was al niet de beste van de reeks (maar nog steeds wel vermakelijk). Carbon voelt voor mij eerder als een uitbreiding dan als een complete game, en dan nog een slechte uitbreiding ook.
pi_45240792
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 10:05 schreef ijsmeis het volgende:
Staat linksboven aangegeven zodra je in een ster staat.
ben ik zeker blind al vanavond ff kijken dan

bijna uitgespeeld
pi_45255009
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:44 schreef ijsmeis het volgende:

[..]

Ho eens . Ik heb hier al in meegepost geloof ik . Want hij stond in m'n MyAt. Maar ik ben een beetje uitgekeken op NFS. Maar ik ga binnenkort weer spelen zodat ik weer een toffe auto heb en ga dan eens racen met Mevrouw hierboven .
wat kewl je moet dan ook TDU gaan spelen, gaan we samen challenges doen
pi_45255077
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:45 schreef Theamerican het volgende:
ik ben een meisje die graag rondscheurt ook in real life
Oeh.. Een meisje dat in Utrecht woont, uit hetzelfde bouwjaar als ik komt, en van autorijden houdt..

pics? zit je ook op de HU?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')