Goedzoquote:
jaaa... duurde alleen zo langquote:
kan er geen kusje meer vanaf ?quote:
haloooooooopetraaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 13 november 2006 13:44 schreef petraa het volgende:
Niemand hiero ???? halloooooooooooooooooootjes
puntjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gezellie dat je er benquote:
Ik wil je wel een kusje geven, maar denk dat je daar niet op zit te wachtenquote:
ook goed hoorquote:Op maandag 13 november 2006 13:54 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil je wel een kusje geven, maar denk dat je daar niet op zit te wachten![]()
ik moet eigenlijk wat aan me huishouden gaan doen maar ik heb geeeeeen ziiiiiinquote:Op maandag 13 november 2006 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
puntjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gezellie dat je er ben![]()
keej dan heb ik me goeie daad van vandaag weer verrichtquote:Op maandag 13 november 2006 13:55 schreef Gladys het volgende:
[..]
ook goed hoor![]()
![]()
bommie heeft toch geen tijd
![]()
ditoquote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk wat aan me huishouden gaan doen maar ik heb geeeeeen ziiiiiin![]()
je mag de mijne wel doenquote:Op maandag 13 november 2006 13:56 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik moet eigenlijk wat aan me huishouden gaan doen maar ik heb geeeeeen ziiiiiin![]()
quote:
ga een slabbetje kopen voor jou bommie, je kwijlt wat af jijquote:
quote:Op maandag 13 november 2006 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
ga een slabbetje kopen voor jou bommie, je kwijlt wat af jij![]()
JALOERS?quote:Op maandag 13 november 2006 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 november 2006 13:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Neuhhh, maar ik vind het zo raar gezicht zo'n grote man die zit te kwijlen dus ik wilde je behoeden voor die vieze kwijlplekken op je truiquote:
ik kan nietquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef PH52 het volgende:
eeeuuuhhh, dames, moeten jullie niet eens aan dehuishouding, in plaats van ons bommeke te plagen![]()
... ik doe helemaaaaal nixquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef PH52 het volgende:
eeeuuuhhh, dames, moeten jullie niet eens aan dehuishouding, in plaats van ons bommeke te plagen![]()
Tis idd een schande, die oorties, Gladijs en petralium!quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef PH52 het volgende:
wat doet mij nou weerquote:Op maandag 13 november 2006 14:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tis idd een schande, die oorties, Gladijs en petralium!
ik ben vol kwijt!quote:
doe is goed avaatje instellen dan!quote:
yep server ligt plat en kan nog wel ff durenquote:
ligt aan de server,niet aan mijn avaquote:Op maandag 13 november 2006 14:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
doe is goed avaatje instellen dan!
geef de server maar weer de schuld!quote:Op maandag 13 november 2006 14:25 schreef Gladys het volgende:
[..]
ligt aan de server,niet aan mijn ava![]()
en daar is mijn ava weerquote:Op maandag 13 november 2006 14:26 schreef ChantalC het volgende:
[..]
geef de server maar weer de schuld!![]()
straks de kids ook weer ophalen... neem een bakkie koffie daar knap je van opquote:Op maandag 13 november 2006 14:42 schreef debuurvrouw het volgende:
en daar ben ik weer
moet huishouden maar heb geen zin. ik heb wel zin om te slapen ofzo...![]()
maja, dat kan dan weer niet...![]()
bakkie koffie is misschien wel de truck ja...quote:Op maandag 13 november 2006 14:45 schreef puntoortje het volgende:
[..]
straks de kids ook weer ophalen... neem een bakkie koffie daar knap je van op![]()
sla hem in mekaarquote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, ga echt mijn keuken slopen.... daar heb ik zin in...
ik woensdag ...nou ja had ... ik hoorde vanmorgen dat de leidster er niet is woensdag dus het gaat niet doorquote:Op maandag 13 november 2006 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bakkie koffie is misschien wel de truck ja...
heb ook nog tien minutengesprekken straks.![]()
Huishouding? Wat is dat?quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef PH52 het volgende:
Luister, blijf jij maar lekker liggen, jouw goede punten liggen duidelijk op een ander vlakquote:
Dat had je persoonlijker moeten formuleren, nou is iederéén gaan liggen!quote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Luister, blijf jij maar lekker liggen, jouw goede punten liggen duidelijk op een ander vlak![]()
Wat is de hulpvraag precies?quote:Op maandag 13 november 2006 16:41 schreef PC eend het volgende:
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |