doegquote:
Henkiequote:
Alles van BB zit hier denk ikquote:Op maandag 13 november 2006 06:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Henkie
Vannacht nog iets gebeurd in BB of volg je inmiddels ook DGK ?
ze doen alsof ze hard aan het werk zijn ... maar stiekem zijn ze allemaal aan het lurkenquote:Op maandag 13 november 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Geen meldingen in fb of med. dus iedereen slaapt uit zo lijkt het...![]()
en wijvan het ochtendentertainmentteam zijn er natuurlijk weer als vanouds om iedereen wat op de fleuren op deze regenachtige maandag de 13e...quote:Op maandag 13 november 2006 09:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ze doen alsof ze hard aan het werk zijn ... maar stiekem zijn ze allemaal aan het lurken
bakkie koffie buuf ?quote:Op maandag 13 november 2006 09:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en wijvan het ochtendentertainmentteam zijn er natuurlijk weer als vanouds om iedereen wat op de fleuren op deze regenachtige maandag de 13e...![]()
![]()
(lokpostje)![]()
lekker!quote:
dan laat je ze toch lekker helpen ..quote:Op maandag 13 november 2006 09:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
lekker!![]()
krijg zo ook nog visite...![]()
moet eigenlijk mijn keuken inpakken...![]()
nah, vind ik niet zo leuk. mijn bende doe ik liever zelfquote:Op maandag 13 november 2006 09:49 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dan laat je ze toch lekker helpen ..
zo'n bende zal het niet zijn tochquote:Op maandag 13 november 2006 09:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nah, vind ik niet zo leuk. mijn bende doe ik liever zelf![]()
... hebbie luizenquote:
samen ????quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef demins het volgende:
Goedemorgen gemeenschap!![]()
Het is wel uitzonderlijk druilerig vandaag! Misschien liever maar weer terug naar bed?
Als ik niet hoefde te werken had ik je voorbeeld zeker opgevolgd...quote:Op maandag 13 november 2006 11:00 schreef demins het volgende:
Goedemorgen gemeenschap!![]()
Het is wel uitzonderlijk druilerig vandaag! Misschien liever maar weer terug naar bed?
nou volgens bommie gooi je dan je biodinges om. En dat kan je beter niet doen.quote:Op maandag 13 november 2006 11:02 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als ik niet hoefde te werken had ik je voorbeeld zeker opgevolgd...
dan zeg ik het ook nog maar een keer, vind het soort van supersaaiquote:Op maandag 13 november 2006 11:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik zeg nogmaals goedemorgen gemeenschap!![]()
![]()
![]()
Je moet de nadruk op "gemeenschap" leggen, duts!quote:Op maandag 13 november 2006 11:12 schreef petraa het volgende:
[..]
dan zeg ik het ook nog maar een keer, vind het soort van supersaai![]()
![]()
Wat ben ik blij dat ik dat gemist heb! Word al nerveus als ik er aan denk!quote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhhrmmrm...Peetje ?
Het hou iedereen voor de gek topic was van gisteren hoor.![]()
![]()
Jeetje je bent echt een ongelovig mannetje he, Jij gelooft me nooit !!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 13 november 2006 11:13 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhhrmmrm...Peetje ?
Het hou iedereen voor de gek topic was van gisteren hoor.![]()
![]()
Mjah...kan niet zeggen dat het de communicatie echt ten goede kwam nee...quote:Op maandag 13 november 2006 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat gemist heb! Word al nerveus als ik er aan denk!![]()
Ok zo dus goedemorgen "gemeenschap"quote:Op maandag 13 november 2006 11:14 schreef demins het volgende:
[..]
Je moet de nadruk op "gemeenschap" leggen, duts!![]()
Dat heet met een dure term "realisme" Peet...quote:Op maandag 13 november 2006 11:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeetje je bent echt een ongelovig mannetje he, Jij gelooft me nooit !!!!!!!!!!!!!![]()
jij word wel erg snel nerveus volgens mijquote:Op maandag 13 november 2006 11:17 schreef demins het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik dat gemist heb! Word al nerveus als ik er aan denk!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |