DAT vind ik nou smakeloos...quote:Op maandag 13 november 2006 01:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
10 Euro dat Brian Nena gaat palen in huis. APK zin in nog een weddenschap?
Ik hoop dat je het ironisch bedoeld.quote:Op maandag 13 november 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
DAT vind ik nou smakeloos...
hier legt een gesloten meisje voorzichtig haar gevoelens bloot, en jij begint over platte sex
.... nu effe niet!
Jammer.quote:Op maandag 13 november 2006 01:53 schreef APK het volgende:
![]()
4 weken, 50/50 volgens mij. [afbeelding]
serieusquote:Op maandag 13 november 2006 01:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het ironisch bedoeld.
Waar denk je dat playertje Brian nu aan denkt?![]()
Okay, deal!quote:Op maandag 13 november 2006 01:56 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Maar omdat het waarschijnlijk onze laatste weddenschap is, ga ik hem wel aan.![]()
Ja ik vind haar ook geil.quote:Op maandag 13 november 2006 01:57 schreef moowriece het volgende:
Ik ben gek op Nena! Zou dolverliefd zijn denk ik :-) Ze heeft iets liefs en ontwapends..
Nadenken over Nena? Dat is het laatste waar hij nu aan denkt, hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 01:54 schreef Leandra het volgende:
Ik vraag me af of Bart daar zit omdat ie daar rustig over Nena kan nadenken, of dat ie daar zit omdat het een plek is waar hij een leuke Lesley herinnering heeft....
In t laatste geval ben ik bang dat hij serieus over een vertrek aan het nadenken is![]()
... en die problemen dealt he later well with, weet je wel.quote:Op maandag 13 november 2006 01:58 schreef avonne het volgende:
Brian denkt "dit is een onvolwassen kind dat veel advies nodig heeft. En sex met haar levert alleen maar problemen op"
Deal!quote:Op maandag 13 november 2006 01:58 schreef APK het volgende:
Okay, deal!![]()
Je hebt nu meer kans dan bij de vorige weddenschap, ze 'trekt' elke nacht naar hem toe en als ik zo naar haar luister maken de beelden haar weinig uit.
Vind ik ook! Maar het was wel te verwachtenquote:Op maandag 13 november 2006 01:53 schreef avonne het volgende:
[..]
DAT vind ik nou smakeloos...
hier legt een gesloten meisje voorzichtig haar gevoelens bloot, en jij begint over platte sex
.... nu effe niet!
Nee, los van haar schoonheid, ze is denk ik heel mooi van binnen maar heeft een flinke klap gehad.quote:
Denk het ook, verliefd tot over zijn oren.quote:Op maandag 13 november 2006 02:00 schreef Day het volgende:
Nadenken over Nena? Dat is het laatste waar hij nu aan denkt, hoor.
It's all Lesley on his mind!![]()
Dat dus.quote:Op maandag 13 november 2006 01:54 schreef Leandra het volgende:
In t laatste geval ben ik bang dat hij serieus over een vertrek aan het nadenken is![]()
Idd, stel dat Nena uiteindelijk meer toetrekt naar Brian, mist Bart Lesley nog meer..quote:Op maandag 13 november 2006 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar... Vanmorgen moest ze nog wel bij hem uithuilen en bezwoer hem niet meer naast Brian te gaan liggen, dus ik kan me voorstellen dat hij daar toch ook wel ff over aan t nadenken is.quote:Op maandag 13 november 2006 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt, lijkt me ook.quote:Op maandag 13 november 2006 02:04 schreef moowriece het volgende:
Idd, stel dat Nena uiteindelijk meer toetrekt naar Brian, mist Bart Lesley nog meer..
Beetje extra streamkijkspanning.quote:Op maandag 13 november 2006 02:01 schreef Day het volgende:
Vind ik ook! Maar het was wel te verwachten
Weet je, ik denk dat Nena uiteindelijk meer heeft aan Brian dan aan Bart. Hij luistert tenminste echt naar Nena en is oprecht geinteresseerd in haar. Bart zit bij Lesley en kan alleen maar ginnegappen met haar.quote:Op maandag 13 november 2006 02:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan ga je toch echt op een gegeven moment de vriendschap heroverwegen (zeker als die nog niet zo hecht is)
Nena zal zich toch nog ff moeten gaan realiseren dat nu dr verkering over is, ze helemaal nix meer rijdt waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 november 2006 02:08 schreef avonne het volgende:
Nena's stem trilt nu helemaal
"Ik rij dan wel in de mooiste auto's maar het is niet van míí. Mijn vriendinnen rijden dan in een kleine... of na ja... maar dat is zelf verdíend, weet je"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |