En toch Scan, tóch zoekt ze hem nu op en niet Bart.quote:Op maandag 13 november 2006 00:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian is té serieus de hele tijd. Ze praat veel liever met Bart omdat hij haar daarna door humor altijd weer aan het lachen krijgt. Net als de vorige keer na het Brian incident. Nena heeft heel erg humor nodig. Ze loopt Bart ook de hele dag te jennen, net als andersom. Zonder humor kan ze volgens mij niet.
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat Brian in de kamer boven ligt. Als Bart daar had gelegen, was ze waarschijnlijk naar Bart gegaan. Vanmorgen sprak ze ook als eerste met Bart. Zodra die twee bij elkaar zijn begint Nena te stralen. Dat heeft ze bij Brian geen moment. In dit geval zal ze ook met Brian gaan praten omdat het hem ook aangaat. Het was in feite een gebeurtenis tussen hun drieën. Ik denk wel dat ze Brian redelijk leuk vindt, maar denk niet dat hij in de buurt van Bart komt. Alleen zegt ze Bart dan weer niet seksueel aantrekkelijk te vinden, maar meer als hele goede vriend. Ze zei niet voor niets vanmorgen nog tegen hem: "Ik ben blij dat ik jou tenminste als vriend heb".quote:Op maandag 13 november 2006 00:58 schreef Day het volgende:
[..]
En toch Scan, tóch zoekt ze hem nu op en niet Bart.
Het gesprek tussen haar en Brian vanmiddag was echt goed. En er is behoorlijk wat uitgesproken.
Ik ben dan ook niet verbaasd dat ze hem nu opzoekt. Niet voor de sex, maar omdat hij toch iemand is waarbij ze zich fijn voelt. Daaromj ging ze vannacht/vanmorgen ook naar hem toe en daarom was ze gekwetst dat hij haar wegstuurde.
Ik ben het niet met je eens. Het is een ander soort relatie, maar niet minder belangrijk voor haar, denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 01:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat Brian in de kamer boven ligt. Als Bart daar had gelegen, was ze waarschijnlijk naar Bart gegaan. Vanmorgen sprak ze ook als eerste met Bart. Zodra die twee bij elkaar zijn begint Nena te stralen. Dat heeft ze bij Brian geen moment. In dit geval zal ze ook met Brian gaan praten omdat het hem ook aangaat. Het was in feite een gebeurtenis tussen hun drieën. Ik denk wel dat ze Brian redelijk leuk vindt, maar denk niet dat hij in de buurt van Bart komt. Alleen zegt ze Bart dan weer niet seksueel aantrekkelijk te vinden, maar meer als hele goede vriend. Ze zei niet voor niets vanmorgen nog tegen hem: "Ik ben blij dat ik jou tenminste als vriend heb".
Als ze echt meer om Brian geeft, doet ze wel heel erg haar best om iedereen ervan te overtuigen dat het niet zo is.quote:Op maandag 13 november 2006 01:05 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Het is een ander soort relatie, maar niet minder belangrijk voor haar, denk ik.
Maar dan verschillen we dus eindelijk van mening.
Of hij heeft gewoon last van de gitaren.quote:Op maandag 13 november 2006 01:07 schreef avonne het volgende:
Bart kan niet slapen en zit duimen te draaien
Ze heeft ook tegen Bart gezien dat ze niet meer naast Brian gaat liggen. En waar ligt ze nu?quote:Op maandag 13 november 2006 01:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze echt meer om Brian geeft, doet ze wel heel erg haar best om iedereen ervan te overtuigen dat het niet zo is.
Ze heeft zelfs al meerdere keren tegen Bart gezegd dat ze zeer zeker niets met hem (Brian) moet. Maar idd, we verschillen dus van mening
Zeer wispelturig dametje. Toen ze dat zei tegen Bart meende ze dat vast wel echt.quote:Op maandag 13 november 2006 01:11 schreef Day het volgende:
[..]
Ze heeft ook tegen Bart gezien dat ze niet meer naast Brian gaat liggen. En waar ligt ze nu?
Dat zou heel goed kunnen idd.quote:Ik denk dat Nena er zelf nog niet uit is wat er nou tussen haar en Brian is. En dan denk ik niet eens aan een liefdesrelatie of zo, maar ze heeft hem aardiger/leuker dan ze zelf toe wil geven.
Wat moet je nouquote:Op maandag 13 november 2006 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat de laatste tijd het enige dat je kunt posten?
Hij zei dat het in zn hoofd zat dat hij Natasia wel wilde aanspreken maar dat beter niet kon doen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:19 schreef scanman01 het volgende:
Brian zegt dat Nena Natasia erop moet aanspreken volgens mij.
Om de een of andere reden lijkt me niet verstandig als Nena haar gaat verwijten dat ze geen kant meer op kon enzo.
Een inhoudelijke toevoeging aan een topic zou leuk zijn ipv:quote:
Is dat wel zo? Vanmorgenvroeg anders nog helemaal niet. Toen hadden ze beide nog wel pret.quote:Op maandag 13 november 2006 01:26 schreef moowriece het volgende:
Natasja is nu echt geisoleerd. Nena kotst van haar....!
ja jouw posts voegen echt iets toe hierquote:Op maandag 13 november 2006 01:20 schreef APK het volgende:
[..]
Een inhoudelijke toevoeging aan een topic zou leuk zijn ipv:
natasia, bedoel je?quote:Op maandag 13 november 2006 01:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Vanmorgenvroeg anders nog helemaal niet. Toen hadden ze beide nog wel pret.
Of heeft iemand haar dat gevoel aangepraat? Bij de regie misschien ofzo?
Ga maar ergens anders rellen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:28 schreef VinoTinto het volgende:
ja jouw posts voegen echt iets toe hier
Zo weer een post van wereld niveau!quote:Op maandag 13 november 2006 00:54 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat de laatste tijd het enige dat je kunt posten?
Nena bedoelde ik. Vanmorgen kon ze nog echt lachen met Natasia, dus NADAT het allemaal was gebeurd. En dan zou ze nu opeens op natasia kotsen? Dat klinkt me zeer vreemd in de oren. Zoiets kan alleen als iemand haar dat heeft aangepraat.quote:Op maandag 13 november 2006 01:30 schreef avonne het volgende:
[..]
natasia, bedoel je?
Ik denk dat ze nog niet helemaal uitgepraat is met Wilgo. Dat krijgt nog wel een staartje....
Denk het ook, ze voelt zich wel veilig bij Brian op het moment. Dat heeft die aan Natasia te danken.quote:Op maandag 13 november 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Ze zal wel een soort van geborgenheid zoeken ofzo.
Je kan ook ineens 'het licht zien'. Maar ik snap wat je bedoelt. Maar Nena is nou vaak onvoorspelbaar en het past wel bij hoe ze is.quote:Op maandag 13 november 2006 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nena bedoelde ik. Vanmorgen kon ze nog echt lachen met Natasia, dus NADAT het allemaal was gebeurd. En dan zou ze nu opeens op natasia kotsen? Dat klinkt me zeer vreemd in de oren. Zoiets kan alleen als iemand haar dat heeft aangepraat.
vrees dat ze vaker met het binnenhalen van derderangs "bekendheden" nog beetje publiciteit proberen binnen te halen....beetje jammer zo gaat nl. weer ten koste van het spel.quote:Op maandag 13 november 2006 01:13 schreef scanman01 het volgende:
Morgen Wilma Nanninga... YESSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hij heeft je gehoordquote:Op maandag 13 november 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
Bart kan echt niet slapen. Ik snap niet dat hij dan in bed blijft liggen.
Ik denk niet dat Nanninga als bekendheid binnen wordt gehaald, het gaat puur om de link met de Telegraaf.quote:Op maandag 13 november 2006 01:37 schreef farceman het volgende:
vrees dat ze vaker met het binnenhalen van derderangs "bekendheden" nog beetje publiciteit proberen binnen te halen....beetje jammer zo gaat nl. weer ten koste van het spel.
Wilma Nanninga komt daar niet in haar rol als 3de rangs BN'er, die komt daar gewoon dr werk doen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:37 schreef farceman het volgende:
[..]
vrees dat ze vaker met het binnenhalen van derderangs "bekendheden" nog beetje publiciteit proberen binnen te halen....beetje jammer zo gaat nl. weer ten koste van het spel.
Ja hoor, maar wel binnen een 'bepaalde' periode.quote:Op maandag 13 november 2006 01:48 schreef SpankTheMonkey het volgende:
10 Euro dat Brian Nena gaat palen in huis. APK zin in nog een weddenschap?
10 December is wel erg vroeg. Binnen 3 maanden. Of ga je het land uit?quote:Op maandag 13 november 2006 01:49 schreef APK het volgende:
Ja hoor, maar wel binnen een 'bepaalde' periode.
10 december ga ik weg. Gaat dat lukken voor die datum?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |