En toch pak je het punt ben ik bangquote:Op maandag 13 november 2006 01:09 schreef liefie_ het volgende:
whaha lul ik gewoon uit mn nek?
ik dacht toch echt dat t er een was
maja ik had dan ook een 3 en mocht nooit meer frans volgen van de decaan
ik heb t een jaar eerder laten vallen dan de rest

Jij bent toch van de nieuwe generatie? In hoeveel vakken heb jij examen moeten doen?quote:Op maandag 13 november 2006 01:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb geen frans gehad

Oh, ik ook. Ik dacht dat dat tegenwoordig anders was.quote:Op maandag 13 november 2006 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
6

En ja kan nog een 7de vak kiezen maar dat heb ik niet gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 01:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Oh, ik ook. Ik dacht dat dat tegenwoordig anders was.
En dan te bedenken dat ik zelf voor de klas sta. Eindexamenklas...

Mocht jij wel vakken zelf kiezen? En welk niveau heb jij gedaan?quote:Op maandag 13 november 2006 01:15 schreef Yurithemaster het volgende:
En ja kan nog een 7de vak kiezen maar dat heb ik niet gedaan

whoeiquote:Op maandag 13 november 2006 01:11 schreef erkel het volgende:
[..]
En toch pak je het punt ben ik bangIn your face oud leraar Frans van liefie
![]()

Op het vmbo mag je zelf kiezenquote:Op maandag 13 november 2006 01:16 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Mocht jij wel vakken zelf kiezen? En welk niveau heb jij gedaan?

Hmm, zo was het op de HAVO 10 jaar geleden dus ook. Ik geef les aan BBL en KBL, en daar mogen ze enkel de sector kiezen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:18 schreef Yurithemaster het volgende:
OP het vmbo mag je zelf kiezen
Alleen nederlands en engels zijn verplicht en zelf mag je nog 4 vakken kiezen

Ik heb TL gedaanquote:Op maandag 13 november 2006 01:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hmm, zo was het op de HAVO 10 jaar geleden dus ook. Ik geef les aan BBL en KBL, en daar mogen ze enkel de sector kiezen.

Engels, Handel en Verkoop en binnenkort ook Nederlands.quote:Op maandag 13 november 2006 01:21 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik heb TL gedaan
Welk vak geef je eigenlijk?

iddquote:Op maandag 13 november 2006 01:24 schreef Yurithemaster het volgende:
Zal wel een of andere saus zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |