Heel goed! We kennen de Spaanse slof, de Spaanse vlieg en Spaansbenauwd.quote:Op maandag 13 november 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Oh Spaans!
spaans kan bij de laatste 2, maar niet bij die slippersquote:Op maandag 13 november 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
Oh Spaans!
maar dat zijn geen spaanse sloffen!quote:Op maandag 13 november 2006 00:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heel goed! We kennen de Spaanse slof, de Spaanse vlieg en Spaansbenauwd.
WYCCIE + 1
Nee, en de middelste is ook geen Spaanse vlieg.quote:Op maandag 13 november 2006 00:55 schreef doeka het volgende:
maar dat zijn geen spaanse sloffen!
heb je die pm al werkend? Dan kan ik ff proberen je 1 te versturen, maar dit wordt de eerste keer dus weet niet of het luktquote:Op maandag 13 november 2006 00:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ja, maar volgens Gates is die code al te vaak gebruikt. Waar vindt je zulke codes in vredesnaam?
Hoe weet je dat? dat kan best een Spaanse vlieg zijn!quote:
Dat is te snelquote:Op maandag 13 november 2006 00:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Finland?
Hehe, TSE!quote:Op maandag 13 november 2006 00:37 schreef saban het volgende:
Ze hebben alle 3 de extensie .jpg
Net gedaan. Wellicht dat het lukt. Bij voorbaat dank.quote:Op maandag 13 november 2006 00:57 schreef erkel het volgende:
[..]
heb je die pm al werkend? Dan kan ik ff proberen je 1 te versturen, maar dit wordt de eerste keer dus weet niet of het lukt
quote:
Bij mij staat 'nog niet beschikbaar', ik probeer het later nog wel een keer. Misschien duurt het tijdje voordat je pm werkend wordt.quote:Op maandag 13 november 2006 01:02 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Net gedaan. Wellicht dat het lukt. Bij voorbaat dank.
Als het goed is moet hij het nu doen.quote:Op maandag 13 november 2006 01:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Bij mij staat 'nog niet beschikbaar', ik probeer het later nog wel een keer. Misschien duurt het tijdje voordat je pm werkend wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |