Ehm.. limegroen, fuchsia en paars zijn primaire kleuren? (Iemand heeft hier zwangerschapsdementiequote:Op maandag 27 november 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Die kleuren zijn juist heel geschikt aangezien baby's als eerste primaire kleuren kunnen zien..
Whehequote:Op maandag 27 november 2006 21:09 schreef Yoni het volgende:
Ik zie dat ik voor een zeer goed doel zaterdagmorgen om acht uur gewekt ben door Mauro zijn wekkerDe kleurtjes zijn niet geheel mijn smaak voor een babykamer, maar het ziet er wel allemaal supernetjes uit!
Felle kleuren zien ze eerder dan creme, of babykleurtjes zoals zacht groen en zacht roze. Om nu blauw rood en geel op de muren te smeren vond ik ook weer nietsquote:Op maandag 27 november 2006 21:43 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ehm.. limegroen, fuchsia en paars zijn primaire kleuren? (Iemand heeft hier zwangerschapsdementie)
STop ff met pillen slikken wil je !!quote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef __________ het volgende:
Fucking hell, wat een kut kleuren. Maar goed dat kinderen maar tot hun 4e terug kunnen herinnerren. Wat si dat toch met idioten die kinderen krijgen en dan de meest idiote combinaties bedenken als kinderkamer ?
In dat soort kamer slaap je zelf toch ook niet? Als je zo'n kamer in een hotel krijgtklaag je ze aan.
Dan laat ik de kleuren lekker zitten tot het 6 jaar is. Weet ik zeker dat het wordt opgeslagen in de herinneringenquote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef __________ het volgende:
Fucking hell, wat een kut kleuren. Maar goed dat kinderen maar tot hun 4e terug kunnen herinnerren. Wat si dat toch met idioten die kinderen krijgen en dan de meest idiote combinaties bedenken als kinderkamer ?
In dat soort kamer slaap je zelf toch ook niet? Als je zo'n kamer in een hotel krijgtklaag je ze aan.
Laat me raden, jouw kamertje was lichtblauw!quote:Op maandag 27 november 2006 22:47 schreef __________ het volgende:
waarschijnlijk issie dat nog steedsquote:Op maandag 27 november 2006 23:14 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw kamertje was lichtblauw!![]()
Graag gedaan hoorquote:Op maandag 27 november 2006 18:49 schreef nikky het volgende:
Nadat Mauro bij mij heeft behangen hebben de volgende dag Mijn broertje en Livelived de meubeltjes opgehaald. Direct is alles in elkaar gezet en in het kamertje geplaatst. Livelived zijn vriendin en ik hebben de ramen staan lappen en de vloer verfvrij gemaakt.
Waarvoor dank Livelived en vriendinnetje.
Whehehe verbaast me niksquote:Eigenwijs dat ik ben ben ik ook gelijk begonnen met alles in te ruimen. Ik had eigenlijk op de bank moeten gaan zitten maar tja, het kriebelt he.
Ik vind de meubeltjes heel erg mooi maar ik vind de kleuren ook erg onrustig...vind de meubeltjes ook niet tot hun recht komen omdat het een heel andere stijl is dan die kleurige muren, de meubeltjes zijn meer klassiek, volgens mij komen ze beter uit in een wat rustiger achtergrond..ik word er zelf al helemaal hyper van laat staan als je er in zou moeten slapen....sorryquote:Op maandag 27 november 2006 19:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Die kleuren zijn juist heel geschikt aangezien baby's als eerste primaire kleuren kunnen zien..
En er komen nog gordijnen voor de ramen die de kozijnen zullen overlappen als je ze dichttrekt. Dus al met al zal dat heel erg meevallen met die kleuren. Nu heeft het kind tenminste nog wta om naar te kijken als het wakker zou zijn met die muur.
Maar wat LivEliveD al zegt, de kleuren moet je IRL zien. Echt heel mooi.quote:Op dinsdag 28 november 2006 11:15 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik vind de meubeltjes heel erg mooi maar ik vind de kleuren ook erg onrustig...vind de meubeltjes ook niet tot hun recht komen omdat het een heel andere stijl is dan die kleurige muren, de meubeltjes zijn meer klassiek, volgens mij komen ze beter uit in een wat rustiger achtergrond..ik word er zelf al helemaal hyper van laat staan als je er in zou moeten slapen....sorry
Nope, maar het lijkt me voor een baby ook erg onrustigquote:Op dinsdag 28 november 2006 11:22 schreef Mauro het volgende:
[..]
Maar wat LivEliveD al zegt, de kleuren moet je IRL zien. Echt heel mooi.
Ennuh... jij hoeft er niet te slapen
Dat kan je ook zeggen zonder een psychiatrische inrichting erbij te betrekken, Zij is er blij mee/trots op, no need om dat dan op zo'n manier af te zeiken. het is de toon die de muziek maakt hequote:Op dinsdag 28 november 2006 13:08 schreef zagreb het volgende:
sorry hoor, maar ik bedoel het echt niet lullig. als je me zou kennen zou je dat weten.
IK heb absoluut respect voor het feit dat ze hun best zo doen, maar ik vind het gewoon niet mooi voor een klein babietje die net op de wereld komt.:-(
Mja om in te schatten hoe je post overkomt lijkt me toch niet al teveel gevraagd. Magoed, verder met de kamerquote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef zagreb het volgende:
Nou ik heb mijn post geedit,
sorry het was echt niet lullig bedoeld, kan me soms een beetje cynisch uitdrukken. excuses....
Het kan toch dat het je smaak niet is? Ik hou ook wel van uitbundig maar dan net op een andere manier. Moet kunnen toch?quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef livEliveD het volgende:
Flikker op allemaal. Je kunt er echt amper over oordelen als je alleen de foto's hebt gezien![]()
En je kunt een hoop over Nikky zeggen maar op wansmaak heb ik haar nog niet kunnen betrappen (vind ik).
Tuuwk, niks mis mee, maar gematigd posten heb ik nog nooit iemand zijn handen aan zien branden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:26 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het kan toch dat het je smaak niet is? Ik hou ook wel van uitbundig maar dan net op een andere manier. Moet kunnen toch?
Nee, vind de kleuren niet mooi.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef livEliveD het volgende:
Flikker op allemaal.
Nou ja, daar kun je dus over discussieren, smaak is zo persoonlijk, Maar goed.quote:Op dinsdag 28 november 2006 13:22 schreef livEliveD het volgende:
Flikker op allemaal. Je kunt er echt amper over oordelen als je alleen de foto's hebt gezien![]()
En je kunt een hoop over Nikky zeggen maar op wansmaak heb ik haar nog niet kunnen betrappen (vind ik).
Maar je mening uiten om het uiten is triestquote:Op dinsdag 28 november 2006 15:41 schreef Vivi het volgende:
Gedeeltelijk mee eens, ik vind dat je dingen waar anderen wel blij/trots mee zijn niet helemaal hoeft af te zeiken omdat dat nu eenmaal zo lekker makkelijk kan op een forum. Ik vind echter wel dat je gewoon moet kunnen zeggen als je iets misschien wat minder mooi vind, en waarom je dat dan vind oid. Mensen vragen hier toch vaak om meningen en ik vind niet dat je automatisch je mond maar moet houden als je een keer iets niet mooi vind, toch? En ja irl geef ik ook gewoon mijn mening als daarom wordt gevraagd, óók bij vrienden en/of kennissen, maar het kan wel met een beetje tact, dat vind ik ook![]()
Waarom? dat is volgens mij in 98% van de gevallen zo toch, dat je je mening uit omdat je wilt meekletsen/ventileren/jezelf laten horen. In de overige 2% misschien om iemand anders te helpen o.i.d., maar op een discussieforum, waar, als je eerlijk bent, je bij het gros van de mensen niet echt een emotie hebt is dat volgens mij meestal niet de meest voor de hand liggende reden.quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Maar je mening uiten om het uiten is triest![]()
quote:Op dinsdag 28 november 2006 15:57 schreef Brighteyes het volgende:
Hihi, ik wist dat jij dat zou gaan zeggen. Ik heb je ook ooit wel eens gevraagd of je een bepaalde opmerking IRL ook zou maken en toen zei je volmondig 'Ja!'.
Het gaat idd om tact.
Om vrijheid van meningsuiting in cyberspacequote:Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand vind het mooi of kut, waar gaat dit over zeg
En kinderen houden van primaire kleuren, dus de Nikky baby vind dit wel mooi denk ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:28 schreef Vivi het volgende:
[..]
Om vrijheid van meningsuiting in cyberspace![]()
Jij denkt het, ik denk dat het voor een kleine baby erg onrustig is om in zo'n kakafonie van kleuren te moeten slapen, er wordt je niet voor niets afgeraden om je slaapkamer bijvoorbeeld felrood te verven...kleuren hebben een sterke uitwerking op de gemoedstoestand.quote:Op dinsdag 28 november 2006 16:29 schreef Ghostbuster het volgende:
En kinderen houden van primaire kleuren, dus de Nikky baby vind dit wel mooi denk ik
Jij moet je er niet mee bemoeien spokemansquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Iemand vind het mooi of kut, waar gaat dit over zeg
Ik bemoei me overal mee Onbekende mevrouwquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jij moet je er niet mee bemoeien spokemans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |