ow ja, hans, die bedoel ikquote:Op zondag 19 november 2006 21:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat had Gerrit, ik ben benieuwd naar volgende week![]()
[..]
Anneke is toch bij de Hans![]()
![]()
Het was nog erger: dag MENEER boom..quote:Op zondag 19 november 2006 22:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat bedoelje '''dag lieve boom''?
Dat ben ik weer vergeten![]()
wie, wanneer ,waar ????quote:Op zondag 19 november 2006 22:03 schreef Schildpadje het volgende:
[..]
Het was nog erger: dag MENEER boom..![]()
Ze kwamen een dooie boom tegen.quote:Op zondag 19 november 2006 22:04 schreef deedeetee het volgende:
psies die boom heb ik ook gemist, vertel....![]()
Marlies en Martijn zijn echt een topstel. Zo schattigquote:
uomo, en dat betekent 'mens'.quote:Op zondag 19 november 2006 21:18 schreef 1299 het volgende:
Roze boxer met homo er op![]()
En dat gemekker over biologische groentenshit![]()
Ja, ze zijn leuk samen en ik zou ook zo met haar trouwenquote:Op zondag 19 november 2006 22:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Marlies en Martijn zijn echt een topstel. Zo schattig. En die jurk stond haar echt geweldig
. Je zou zo met haar trouwen, hè, Fuif?
.
Marlies met bier op de fiets.
quote:Op zondag 19 november 2006 22:10 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja, ze zijn leuk samen en ik zou ook zo met haar trouwen. Helaas dat jij niet heteroseksueel bent, want in feite ben jij mijn eerste keus
.
en dan gauw Wittgenstein weg en Marlies ervoor in de plaatsquote:Op zondag 19 november 2006 22:11 schreef FuifDuif het volgende:
De uitzending staat nog niet online. Ergens in zo'n tussenstukje van Marlies waarin ze alleen in de camera spreekt lacht ze op een gegeven moment heel erg lief. Ik ga daar een screencap van maken.
Daar mag jij mij aan houden, want dat zal ik je bij deze belovenquote:Op zondag 19 november 2006 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan gauw Wittgenstein weg en Marlies ervoor in de plaats.
drie op een rijquote:Op zondag 19 november 2006 22:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en dan gauw Wittgenstein weg en Marlies ervoor in de plaats.
Maar je bent wel verlicht met het licht van eeuwige vader. De gnosis is sterk in jou. Dat is het ultieme dat je in een ander mens kunt vinden.quote:Op zondag 19 november 2006 22:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
. Maar ik heb geen donker haar en bruine ogen helaas. En ik zeg ook niet 'ons mam'
.
Merel is ook een leuke meid. helemaal eens snellejellequote:Op zondag 19 november 2006 22:15 schreef snellejelle het volgende:
[..]
drie op een rij
Ik vind Merel btw ook wel een leuke meid, goeie keuze van Dirk-Jan
quote:Op zondag 19 november 2006 22:50 schreef Wakey het volgende:
Ik heb echt gelachen om deze aflevering. De vorige keren dacht ik vaak 'waarom kijk ik nog' maar dit was leuk.
Van Jochum en Marieke krijg ik echt kotsneigingen. Hij is nietszeggend en zij irritant. Zij is vegetarier en hij bestelt foie gras....(nou ja bestellen, hij knikt ja. Deze man heeft geen mening, kan alleen nog maar vertellen hoe dol hij is op marieke).
Martijn en Marlies zijn top, vind hen aanstekelijk en ik kreeg zin om ook weer eens zo maf te doen. Ze hadden bij tussenstukjes trouwens steeds een groot glas bier of wijn in de hand![]()
bron: wakker dierquote:Foie gras (eenden- of ganzenleverpaté) wordt gemaakt door eenden en ganzen meerdere malen per dag en weken lang een trechter in de strot te duwen en onder dwang te voederen. Dit veroorzaakt veel angst, pijn en stress bij de dieren. Door de dwangvoedering wordt de lever 5 tot 10 keer groter dan een normale gezonde lever en ontstaan slokdarmverwondingen, pootdoorzakkingen, een kapotte lever en kortademigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |