hij zit ook in de sneakpreviewquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Prost, die niet door de selectieronde heen was, was net nog op Netwerk omdat ie ruzie met de gemeente had oid. Ik denk, ik meld het even.
val die jongen niet zo afquote:Op zondag 26 november 2006 13:11 schreef ivosnivo het volgende:
Geweldig ook hoe boer jochem in dat bad tegen over marieke ging zitten (ga er dan naast zitten lul). Voert ie haar daarna een aardbei, laat ie het stukje groen zitten
Ja, ze zaten in de shit vanwege ruilverkaveling. Ik wist niet dat die vent ook aan Boer Zoekt Vrouw had meegedaanquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:27 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Prost, die niet door de selectieronde heen was, was net nog op Netwerk omdat ie ruzie met de gemeente had oid. Ik denk, ik meld het even.
quote:Op zondag 26 november 2006 14:35 schreef Michellee het volgende:
Ik ben benieuwd naar vanavond, wie nog bij elkaar zijn!! wie uit elkaar zijn.
Je had gelijk...Wel jammer zeg.quote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef Molline het volgende:
Ik gok dat het uiteindelijk niks geworden is tussen Jochum en Marieke.
Iedereen zit versteend in de stoel te kijken naar echte boeren. Dat die bestaan.quote:Op zondag 26 november 2006 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom nu pas de eerste kick?
quote:Op zondag 26 november 2006 21:02 schreef snellejelle het volgende:
de eerste die uit elkaar zijn... HOERA!
Nee had een oesterquote:Op zondag 26 november 2006 21:10 schreef snellejelle het volgende:
ik dacht dat gerrit haar ten huwelijk ging vragen
Ja, daar was ik ook even bang voor.quote:Op zondag 26 november 2006 21:10 schreef snellejelle het volgende:
ik dacht dat gerrit haar ten huwelijk ging vragen
Ze wilde niet meehelpen aan het metselen van de kelder.quote:Op zondag 26 november 2006 21:14 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ja, daar was ik ook even bang voor.
Vond het toch wel verrassend, dat juist Jochum het verliefde gevoel is kwijt geraakt.
Die is al 30 jaar aan het rukken. Gaat het graf in met 36.000 keer klaarkomen zonder een vrouw geneukt te hebben.quote:Op zondag 26 november 2006 21:27 schreef Disorder het volgende:
Wel een beetje sneu voor Jochem. Die moet eerst flink aan zichzelf werken voor hij ooit weer op zoek gaat.
Zou dat uitmaken, dan? Als hij verliefd was gebleven, waren ze vast nog samen geweest.quote:Op zondag 26 november 2006 21:27 schreef Disorder het volgende:
Wel een beetje sneu voor Jochem. Die moet eerst flink aan zichzelf werken voor hij ooit weer op zoek gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |