inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:39 schreef MaxMark het volgende:
Ben wel benieuwd naar de foto's, Wytze
Continental is als het goed is net zo duur. En die schijnen TV-tjes in de stoel te hebben, Delta niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:21 schreef Professional het volgende:
Foto`s zijn altijd welkom.
Even kijken hoe we het gaan doen deze zomer, anders wordt het oktober. Ben een beetje aan het neuzen, en voor 377 euro zit ik met Delta in oktober in New York. Nu heb ik nooit met Delta gevlogen maar die zijn toch wel goed of niet?
Voor de rest ff goed bespreken of ik deze zomer ga.
Heb Delta als een zeer goede en klantvriendelijke maatschappij beleefd. Naar NYC werden we doodgegooid met eten en drankjes en het personeel was alleraardigst!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:21 schreef Professional het volgende:
Foto`s zijn altijd welkom.
Even kijken hoe we het gaan doen deze zomer, anders wordt het oktober. Ben een beetje aan het neuzen, en voor 377 euro zit ik met Delta in oktober in New York. Nu heb ik nooit met Delta gevlogen maar die zijn toch wel goed of niet?
Voor de rest ff goed bespreken of ik deze zomer ga.
Yup, via Hotelplan website.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:42 schreef Professional het volgende:
Bij een reisorganisatie geboekt?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:09 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Heb Delta als een zeer goede en klantvriendelijke maatschappij beleefd. Naar NYC werden we doodgegooid met eten en drankjes en het personeel was alleraardigst!![]()
Ik denk dat de service van KLM en United Airlines vergelijkbaar is, maar United vliegt niet rechtstreeks van Schiphol naar New York. Je moet overstappen in Washington. Zelfs als je van mening bent dat United iets beter is dan KLM dan lijkt me dat niet de moeite waard van het overstappen en de extra reistijd, stress en hogere vertragings risico.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:50 schreef MikelenniuM het volgende:
[..]
Maakt het trouwens nog veel uit of je met KLM of United Airlines vliegt? (wat service e.d. betreft)
Ja, ook ja, maar ik vind die schermpjes altiet lachen, staat altijd wel iets bij wat je nog niet gezien hebt...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:48 schreef Gstyles het volgende:
schermpies..dan neem je toch je psp of iPod mee
psies die 8 uurtjes komen we wel door hahaquote:Op zondag 7 januari 2007 00:17 schreef Max-Westerman het volgende:
Die dingen heb ik niet gebruikt toen
Vond het maar klote eigenlijk en op de terug weg deden ze het helemaal niet(continental)
Heb me maar vermaakt met een beetje muziek luisteren,DS'en of een beetje lezen
Die 8 uurtjes waren zo voorbij
ik kan toch nooit slapen in een vliegtuig, dus zo'n schermpje vind ik echt ideaal. Boeken sjouw ik niet veel mee, omdat ik die toch te snel uit heb (alleen maar extra gewichtquote:Op zaterdag 6 januari 2007 23:36 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ja, ook ja, maar ik vind die schermpjes altiet lachen, staat altijd wel iets bij wat je nog niet gezien hebt...
Kun je toch weer ff mee vermaken
+ hotel?? dat is een spotprijsje!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:17 schreef Dr_Evil het volgende:
Jaah, geboekt => 5/2 - 11/2 met Continental, 412 incl. Wordt de 3e keer NYC in 3 jaar, heb er weer helemaal zin in
NYC is in elke periode leukquote:Op zondag 7 januari 2007 17:50 schreef Ace1 het volgende:
Is NYC leuk in de periode maart?
Daar zal nog wel een hotel bij moeten lijkt me.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:30 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
+ hotel?? dat is een spotprijsje!![]()
KLM is bezig zijn 747 vloot te refurbishen en te upgraden, dus wellicht behoort dit onderscheid binnenkort tot het verleden.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:17 schreef jaco het volgende:
Wat betreft de kwaliteit van de toestellen zelf: dit is lastig te voorspellen. De maatschappijen zetten steeds andere toestellen in afhankelijk van de capaciteit en de vraag naar stoelen en ook hun onderhouds planningen. Op dezelfde vlucht van KLM (KL 643) heb ik zowel het nieuwste entertainmentsysteem (met keuze uit tientallen films voor iedereen persoonlijk), een oud entertainmentsysteem (12 kanalen met elk een film die steeds herhaald wordt) als helemaal geen entertainmentsysteem (ok, behalve dan radio en een scherm met 1 film voor de hele cabine) meegemaakt.
Doe voor de vakantie altijd boeken in paupermodus meenemen: gedownload van IRC, ff uitprinten en wegflikkeren terwijl je leestquote:Op zondag 7 januari 2007 14:53 schreef kepler het volgende:
Boeken sjouw ik niet veel mee, omdat ik die toch te snel uit heb (alleen maar extra gewicht)
Ik liep in begin december echter flink te vernikkelen in NYC! Dat was flink koud, direct mooie winterjas 'moeten' kopenquote:Op maandag 8 januari 2007 09:07 schreef Slappe_hap het volgende:
laatst gewijzigd: 07-01-2007 17:15
Warmterecord in New Yorks Central Park
Terwijl het midwesten van de VS bijna verdwijnt in de sneeuw, is in het centrum van New York een nieuw record gevestigd.
Aangenaam
Nog nooit heeft de winter in 'the Big Apple' zo lang op zich laten wachten. In Central Park steeg de temperatuur dit weekend naar een aangename 22 graden. Zo warm is het sinds 1950 in januari niet meer geweest, meldt het nationale weerinstituut.
Dit jaar nog geen sneeuw
In de stad is deze winter ook nog geen enkele sneeuwvlok gevallen. Daarmee is het record uit 1878 gebroken: toen viel 'pas' op 4 januari sneeuw. Voor dinsdag wordt sneeuwval voorspeld. Normaal kampt New York elke winter met lage temperaturen en veel sneeuw.
Niet normaal toch![]()
Ik liep midden december ook al te zweten in m'n winterjas daar![]()
Het was begin december idd wat kouder, vooral als je 2 uur lang op zo'n hop on/off bus zatquote:Op maandag 8 januari 2007 09:42 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik liep in begin december echter flink te vernikkelen in NYC! Dat was flink koud, direct mooie winterjas 'moeten' kopen![]()
Ja, met incl bedoelde ik belasting enzo.. We hebben een heel schraperig hostel geboekt, 19 dollar pp per nacht, maar dan wel met z'n tweeen op een kamer.. En in Harlemquote:Op zondag 7 januari 2007 17:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar zal nog wel een hotel bij moeten lijkt me.![]()
welk hostel? ik heb ook ooit in een heel goedkoop hotel (ok geen hostelquote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ja, met incl bedoelde ik belasting enzo.. We hebben een heel schraperig hostel geboekt, 19 dollar pp per nacht, maar dan wel met z'n tweeen op een kamer.. En in HarlemLet the adventure begin
Matiger dan het hostel van vorig jaar kan het niet worden..
Als het goed is slaap je er alleen dus dat scheelt weer.quote:Op maandag 8 januari 2007 13:45 schreef Dr_Evil het volgende:
[..]
Ja, met incl bedoelde ik belasting enzo.. We hebben een heel schraperig hostel geboekt, 19 dollar pp per nacht, maar dan wel met z'n tweeen op een kamer.. En in HarlemLet the adventure begin
Matiger dan het hostel van vorig jaar kan het niet worden..
Precies, en natuurlijk gewoon ff je witte puntmuts opzetten. Vinden ze reuze gezelligquote:Op maandag 8 januari 2007 18:02 schreef staticdata het volgende:
harlem valt toch wel mee, is toch een wijk die meer in opkomst is dus zo erg zal het niet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |