Superleuke linkjes voor in de nachtdienstquote:Op maandag 20 november 2006 16:41 schreef Arcee het volgende:
Oh, zie ook mijn edit. Vind jij ook vast interessant met jouw medische achtergrond.
Er schoot mij toch nog een interessante docu te binnen.quote:Op maandag 20 november 2006 16:42 schreef Barb het volgende:
Ik doe onbeschaamd mee met Arcee's onbeschaamde TVP.
"There is no design in life whatsoever"quote:Op maandag 13 november 2006 00:37 schreef matjas het volgende:
veruit de beste, en zet je toch wat aan het denken:
http://video.google.nl/videoplay?docid=6104300253381448501&q=%22are+we+real%22
En, nog wat gekeken?quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Isabeau het volgende:
Superleuke linkjes voor in de nachtdienst![]()
Ja, die documentaire van matjas heb ik gekekenquote:
Oh, ik dacht dat je die al gekeken had, maar 't leek je dus interessant bedoelde je toen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:03 schreef Isabeau het volgende:
Ja, die documentaire van matjas heb ik gekeken![]()
Omdat Alex Jones het heeft gemaakt? Ga het eerst eens kijken en doe zelfs onderzoek naar bijvoorbeeld Operation Gladio en Gulf of Tonkin.quote:Op zondag 10 december 2006 17:43 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ongelovelijk ... ja, wat een onzin.
Post die onzin videos maar in TRUTH.quote:Op zondag 10 december 2006 17:45 schreef NeoTribalist het volgende:
Omdat Alex Jones het heeft gemaakt? Ga het eerst eens kijken en doe zelfs onderzoek naar bijvoorbeeld Operation Gladio en Gulf of Tonkin
Flikker eens op met je geflame, dit topic gaat over goeie docu's. Terrorstorm heeft weken op 1 gestaan in de docu top 10 op Amazon.com, boven je "An Inconvenient Truth". Dit is geen topic voor persoonlijke meningen over die docu's.quote:Op zondag 10 december 2006 17:50 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Post die onzin videos maar in TRUTH.
The Secret History Of Hacking
Moet je met een korreltje zout nemen, maar is wel erg leuk om te kijken!quote:Op zondag 19 november 2006 16:31 schreef -Angelus- het volgende:
An Inconvenient Truth (2006).
[afbeelding]
"An Inconvenient Truth (Een lastige Waarheid) is een Amerikaanse documentaire film over de klimaatverandering, meer bepaald de opwarming van de aarde, geregisseerd door Davis Guggenheim en gepresenteerd door Al Gore, voormalig vicepresident van de Verenigde Staten.
De film werd uitgebracht in mei 2006 en is grotendeels gebaseerd op een multimediapresentatie die Gore al vele jaren geeft als een onderdeel van zijn milieucampagne. Gore scheef ook een boek met dezelfde titel.
Aan de hand van indringende beelden, grafieken en getallen geeft Gore uiting aan zijn ongerustheid over het broeikaseffect. Volgens Gore zal zowat half Nederland onder de waterspiegel verdwijnen, naast vele andere rampscenario's over de hele wereld. Toch is Gore geen doemdenker: hij meent dat het beleid kan veranderen."
An Inconvenient Truth : I
An Inconvenient Truth : II
IMDb: 8.3
Dat is leuk voor je ... hierbij het vriendelijke verzoek dergelijke onzin niet te posten in dit topic.quote:Op zondag 10 december 2006 17:51 schreef NeoTribalist het volgende:
Flikker eens op met je geflame, dit topic gaat over goeie docu's. Terrorstorm heeft weken op 1 gestaan in de docu top 10 op Amazon.com, boven je "An Inconvenient Truth". Dit is geen topic voor persoonlijke meningen over die docu's.
Hierbij leg ik dat verzoek terzijde, tenzij een mod dit topic renamed naar "de beste online Docu's volgens -Angelus-"quote:Op zondag 10 december 2006 19:08 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Dat is leuk voor je ... hierbij het vriendelijke verzoek dergelijke onzin niet te posten in dit topic.
Laat het verzoek maar als volgt luiden, een mod dit topic renamed naar "de beste online Docu's zonder posts van TRUTH nut jobs"quote:Op zondag 10 december 2006 19:15 schreef NeoTribalist het volgende:
Hierbij leg ik dat verzoek terzijde, tenzij een mod dit topic renamed naar "de beste online Docu's volgens -Angelus-"
En weer een flame, character assasination is jou hobby of niet? En Bil O' Reilly je heldquote:Op zondag 10 december 2006 19:31 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Laat het verzoek maar als volgt luiden, een mod dit topic renamed naar "de beste online Docu's zonder posts van TRUTH nut jobs"
Ik waardeer het zeer dat je gestopt bent met het posten van die onzin videos.quote:Op maandag 11 december 2006 13:16 schreef NeoTribalist het volgende:
En weer een flame, character assasination is jou hobby of niet? En Bil O' Reilly je held![]()
Sterkte nog in je droomwereldje![]()
stop jij dan ook maar met je global warming hoaxquote:Op maandag 11 december 2006 19:19 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
Ik waardeer het zeer dat je gestopt bent met het posten van die onzin videos.Je weet wel die koekoekoeh videos.
![]()
Zowiezo het eerste half uur komen er alleen maar feiten voorbij. En dat alleen is al erg interessant. En ja daarna komt de conspiracy theorie....kijken kan nooit kwaad en het zet je zeker aan het denken.quote:Op zondag 10 december 2006 17:36 schreef NeoTribalist het volgende:
[afbeelding]
"Alex journeys from the depths of history from the Gulf of Tonkin, the USS Liberty and Gladio through to the Madrid and 7/7 London bombings and robustly catalogues the real story behind the government induced fable."
"TERRORSTORM pulls back the veil of history to demonstrate how governments have used false flag terror operations to gain support for wars on their enemies. Only by looking back on our past can humanity finally wake up to the truth of its present and reclaim its future."
Ongelovelijk
http://video.google.nl/videoplay?docid=786048453686176230&q=terrorstorm
Oeww, deze wil ik zien; BBC Horizon is goed!quote:Op zondag 19 november 2006 17:10 schreef -Angelus- het volgende:
BBC Horizon: Einstein (TV).
Einstein's Unfinished Symphony: Part 1
Einstein's Equation of Life and Death: Part 2
want?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef Secretus het volgende:
Nouja TS, je moet wel oppassen met "documentaires" op het internet.
Waar je normaal alle publicaties met een korrel zout zou nemen, zou ik hier toch minstens een kilopak halen.
Mwah, "normale publicaties" gericht op scholen of educatieve kanalen oid worden meestal beter nagekeken. Op het internet is iedereen vrij om elk out-dated filmpje te plaatsten dat helemaal niet klopt, en er is niemand die het nakijkt. Veel van die video's of DVD's zou je ook bijvoorbeeld niet op educatieve kanalen terugvinden of in een school laten zien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef NeoTribalist het volgende:
[..]
want?
normale publicaties?
en je moet sowiezo alles met een korrel zout nemen, maar waarom onderscheid maken tussen "normale publicaties" en dingen die op internet staan. Veel van die online docu's zijn ook op dvd's te vinden, dus ook "normale publicaties"
En over welke "documentaires" heb je het precies over die ik gepost hebt?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:23 schreef Secretus het volgende:
Nouja TS, je moet wel oppassen met "documentaires" op het internet.
Waar je normaal alle publicaties met een korrel zout zou nemen, zou ik hier toch minstens een kilopak halen.
wtfquote:Op zondag 7 januari 2007 10:57 schreef Secretus het volgende:
[..]
Mwah, "normale publicaties" gericht op scholen of educatieve kanalen oid worden meestal beter nagekeken. Op het internet is iedereen vrij om elk out-dated filmpje te plaatsten dat helemaal niet klopt, en er is niemand die het nakijkt. Veel van die video's of DVD's zou je ook bijvoorbeeld niet op educatieve kanalen terugvinden of in een school laten zien.
Kom je wel eens op het internet buiten Fok! ?quote:
Nee, maar hoe dit verhaal op mijn posts moet slaan ... geen idee, misschien kun jij het uitleggen.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:47 schreef Secretus het volgende:
Kom je wel eens op het internet buiten Fok! ?
Of wil je zeggen dat het internet als geheel een even grote betrouwbaarheidwaarde heeft als al onderzocht educatief materiaal ?
Ik noem toch niet specifiek jouw post ?quote:Op zondag 7 januari 2007 13:47 schreef -Angelus- het volgende:
[..]
En over welke "documentaires" heb je het precies over die ik gepost hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |