Ach, hij was jarenlang een van de grootste talenten van Arsenal. Heeft een paar keer in eerste gespeeld, waaronder één keer in de Champions League. Maar hij was een lastige jongen, is een keer in de cel beland voor een knokpartijtje, en ze kregen er een leuk bedrag voor hem. Daarom hebben ze hem laten gaan denk ik.quote:Op maandag 13 november 2006 16:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Als hij echt zo goed was als jij denkt dat ie is of omvormbaar tot een goede speler, dan had Wenger hem echt niet laten gaan bij Arsenal.
Eensch. Die Leonardo hoeft van mij ook niet zo.quote:Op maandag 13 november 2006 17:12 schreef twi het volgende:
Echt, figuren die Babel op links willen en Leonardo op rechtsEen rechtspoot op links en een linkspoot op rechts, dat maakt de trechter compleet
Ik ben op zich ook wel voorstander van Owusu trouwens als hij weinig moet kosten. Liever hem dan Leonardo.
Mijn eerste reactie is dan toch was dan niet naar Eindhoven gegaanquote:Op maandag 13 november 2006 17:36 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
http://www.rtvnh.nl/programmas/programma/uitzending.asp?showid=9
Zelfde link, na minuut 33:30
Kluivert: 'Ajax zal altijd in mijn hart blijven'
Patje![]()
![]()
Mooi, programma gemist gisterquote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Ga je nou ook nog adviezen geven?quote:Op maandag 13 november 2006 18:08 schreef MariekskeBaby het volgende:
Ga dan 4-4-2 spelen.
Ajax heeft altijd dezelfde problemen met hun 4-3-3 systeem.
Ja, want hij doet het zo goed bij psvquote:Op maandag 13 november 2006 17:37 schreef jna het volgende:
Mocht Rosenberg verkocht worden mogen ze van mij Patje terug halen
Ja begin was echt lekker gister op 410. Alleen die rook stonk echt erg manquote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Na minuut 26.20, prachtige beelden en woorden...
Ben benieuwd of hij uberhaupt meer als 5 duels gaat spelen dit seizoen, volgens mij breekt ie straks ze knie weerquote:Op maandag 13 november 2006 18:20 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ja, want hij doet het zo goed bij psv![]()
Hij hoeft wmb als voetballer niet meer terug te komen.
Vrouwen over voetbaltactiekenquote:Op maandag 13 november 2006 18:08 schreef MariekskeBaby het volgende:
Ga dan 4-4-2 spelen.
Vrouwen sowieso over voetbal:quote:
Inderdaad, als je echt een Ajax-hart hebt verhuis je niet naar PSV of Feyenoordquote:Op maandag 13 november 2006 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mijn eerste reactie is dan toch was dan niet naar Eindhoven gegaan
Nee, wel in Vogelquote:Op maandag 13 november 2006 19:33 schreef Black-Death het volgende:
Ik hoorde van mn broer dat Voetbalprimeur meldt, dat PSV interesse heeft in Rosales
Een Ajacied dit schittert in het Ajax-shirt en scoort in de Kuip.quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat is er nu mooier dan een Leonardo die schittert in het Ajax-shirt en scoort in de Kuip?
Veel dingen. Bovendien is scoren in de kuip helemaal niet zo bijzonder.quote:Op maandag 13 november 2006 20:12 schreef DrDentz het volgende:
Maar wat is er nu mooier dan een Leonardo die schittert in het Ajax-shirt en scoort in de Kuip?
+1 scherpquote:Op maandag 13 november 2006 20:15 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Veel dingen. Bovendien is scoren in de kuip helemaal niet zo bijzonder.
Je bedoelt 91/92?quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Eb het volgende:
Hoe dieper de put, hoe krachtiger het herstel.
Kijk maar naar ons jaar 1995. Het seizoen daarvoor mochten we niet eens meedoen in Europa door dat staafincident.
1990/1991 was het uitsluitingsjaar. Het jaar voor de winst in de CL werden we nog kansloos door Parma uitgeschakeld in de EC II.quote:Op maandag 13 november 2006 20:30 schreef Eb het volgende:
Hoe dieper de put, hoe krachtiger het herstel.
Kijk maar naar ons jaar 1995. Het seizoen daarvoor mochten we niet eens meedoen in Europa door dat staafincident.
Ben je nou nog niet weggepest?quote:Op maandag 13 november 2006 18:08 schreef MariekskeBaby het volgende:
Ga dan 4-4-2 spelen.
Onderdeel van de TIFO, jeweet.quote:Op maandag 13 november 2006 22:16 schreef Superheld het volgende:
Amsterdammer misbruikt paard
Een 21-jarige man uit Amsterdam is vorige week in een manege in Doorwerth betrapt toen hij een paard misbruikte. De Amsterdammer probeerde de man die hem betrapte te wurgen. Hij is in bewaring gesteld, zo heeft een woorvdoerster van justitie in Arnhem maandag bekendgemaakt.
Een werknemer van de manege betrapte de Amsterdammer terwijl hij half ontkleed bij het paard stond. Zijn gedrag is vastgelegd op videobeelden van een camera die in de stal hing. Justitie legt de man beschadiging van een paard, poging tot doodslag en mishandeling ten laste.
Voorbereiding voor twente?
Het was inderdaad toch wel een stevige tacklequote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef Jasza het volgende:
Dat van Vayrynen was dus echt diep rood, zag het net.
Teringmongool dat het isquote:Op maandag 13 november 2006 23:02 schreef Jasza het volgende:
Dat van Vayrynen was dus echt diep rood, zag het net.
Zou me niks verbazen als Ajax er werk van gaat maken.quote:Op maandag 13 november 2006 22:53 schreef jna het volgende:
Ja hoor, ten Cate wil Leonardo hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |