Kinderachtige kaart voor een kinderachtige overtreding.quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
ach het is inderdaad maar net zoals je het zien wilt.
Heitinga had ook gewoon meteen geel moeten krijgen voor die aktie op Cocu na amper een paar minuten spelen.
Verder waren alle gele kaarten aan PSV kant wel terecht op die 2e kinderachtige gele kaart van Mendez na.
Dat is ook waar.quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heitinga had ook gewoon meteen geel moeten krijgen voor die aktie op Cocu na amper een paar minuten spelen.
Verder waren alle gele kaarten aan PSV kant wel terecht op die 2e kinderachtige gele kaart van Mendez na.
Met Mendez moet je niet zeiken, die had er in de 1e helft al af kunnen gaan als Emanuelson gaat liggen. Hij werd toen al gewaarschuwt door Wegereef. Dan doet ie nog is zo dom als Ajax haast heeft, tsja dan weet je dat het een optelsommetje word.quote:Op maandag 13 november 2006 14:13 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja ik zeik er inderdaad nogal niet overquote:Op maandag 13 november 2006 14:15 schreef Jasza het volgende:
[..]
Met Mendez moet je niet zeiken, die had er in de 1e helft al af kunnen gaan als Emanuelson gaat liggen. Hij werd toen al gewaarschuwt door Wegereef. Dan doet ie nog is zo dom als Ajax haast heeft, tsja dan weet je dat het een optelsommetje word.
Hij is gewoon niet goed genoeg. Klaar.quote:Op maandag 13 november 2006 14:49 schreef Sethje het volgende:
Feit blijft dat als een speler gewoon het wit-rood-wit draagt en goed presteert dat we alle randverschijnselen vergeten.
Daar heb je er altijd een paar van in je selectie rondhuppelen.quote:Op maandag 13 november 2006 14:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Hij is gewoon niet goed genoeg. Klaar.
Heb je een gaatje in je hoofd?quote:Op maandag 13 november 2006 14:49 schreef Sethje het volgende:
Feit blijft dat als een speler gewoon het wit-rood-wit draagt en goed presteert dat we alle randverschijnselen vergeten.
Leuk al dat voorbij lopen maar wat was het rendement? 0,0 juist!quote:Op maandag 13 november 2006 15:00 schreef Erwtensoep het volgende:
De Mul is een goed voorbeeld ja. Zeker als hij gisteren Salcido van alle kanten voorbij heeft gelopen.
Tuurlijk geen kakkerlakken,ik zie het ook niet snel gebeuren, maar alles valt of staat met of de speler goed presteert, als hij wekelijks de sterren van de hemel speelt dan zullen de meeste supporters niet lopen morren. Al moet hij zich altijd extra bewijzen.quote:Op maandag 13 november 2006 15:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je een gaatje in je hoofd?
Die kakkerlak komt er niet in![]()
Spreek jou aan het einde van het seizoen nog wel over het rendement van de Mul Snert.quote:Op maandag 13 november 2006 15:04 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat ligt niet alleen aan De Mul. Als je Ajax een beetje volgt weet je dat het een talentvolle voetballer is MET rendement.
Toch wel vreemd, aangezien het er aan het begin van het seizoen veelbelovend uitzag.quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef M0NTANA het volgende:
Alles is beter dan Mauro Rosales, wat een kneus is dat. Jammer dat hij uit Argentinië komt, want door de oogkleppen van veel supporters om me heen, wil men niet accepteren dat hij al wekenlang niets presteert.
moet je zeker doenquote:Op maandag 13 november 2006 15:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Spreek jou aan het einde van het seizoen nog wel over het rendement van de Mul Snert.
Is het proberen waard ja.quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Andy v/d Meyde huren van Everton, Ryan Babel op links, we worden kampioen!
Quincy is lekker aan het zakkenvullen in Rusland. Die gaat echt niet meer voor een Hollands salaris aan de bak.quote:Op maandag 13 november 2006 15:29 schreef koningdavid het volgende:
Het is dat we al ruim zitten in de linksbuitens anders had Ajax allang Quincy Owusu Abeiye terug moeten halen. Typische Ajaxspeler. Een echte buitenspeler met flair en brutaliteit. Maar goed, hierin zal ik ook wel een eenling zijn.
quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Andy v/d Meyde huren van Everton, Ryan Babel op links, we worden kampioen!
Ik weet niet, ik ken hem niet. Misschien vind hij het voor zijn ego wel leuk om de club die hem heeft weggestuurd te laten zien hoe goed hij is.quote:Op maandag 13 november 2006 15:37 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Quincy is lekker aan het zakkenvullen in Rusland. Die gaat echt niet meer voor een Hollands salaris aan de bak.
Nou bij mij niet hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 15:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe Quincy. Dan nog liever leonardo.
Makkelijk PyTh! Hij kwam er voorbij en kan een voorzet geven, dat er niemand voor stond ( zoals bij Talpa te zien was ) is niet de schuld van de Mul..quote:Op maandag 13 november 2006 15:01 schreef PyTh het volgende:
[..]
Leuk al dat voorbij lopen maar wat was het rendement? 0,0 juist!
Tegen ADO twee assists.quote:Op maandag 13 november 2006 15:14 schreef M0NTANA het volgende:
Alles is beter dan Mauro Rosales, wat een kneus is dat. Jammer dat hij uit Argentinië komt, want door de oogkleppen van veel supporters om me heen, wil men niet accepteren dat hij al wekenlang niets presteert.
Misschien moet hij dan ook maar een club in de middenmoot opzoeken, meer zijn niveau.quote:
Inderdaad. Wat kan hij nog meer dan zijn achterlijke schaarbeweging waar hij geen meter mee vooruit komt?quote:Op maandag 13 november 2006 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quincy is totaal niet efficient. Kan ook maar 1 beweging verder en als je zelf in Rusland meer op de bank zit dan in het veld staat, wat moet je dan bij Ajax?
Laat ik dan wat positiefs zeggen . . .quote:
Effectiviteit kan je leren, flair niet.quote:Op maandag 13 november 2006 15:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Quincy is totaal niet efficient. Kan ook maar 1 beweging verder en als je zelf in Rusland meer op de bank zit dan in het veld staat, wat moet je dan bij Ajax?
5 schaarbewegingen, 4x balverlies.quote:Op maandag 13 november 2006 16:05 schreef koningdavid het volgende:
Maar ja morgen krijgt hij weer een kans in Jong Oranje, ik ben benieuwd hoe hij het ervan afbrengt.
Misschien, we zullen het zien.quote:Op maandag 13 november 2006 16:07 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
5 schaarbewegingen, 4x balverlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |