quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef twi het volgende:
Jaja HeatWave, de vrije trap waar de goal uit volgde was ook weer veroorzaakt door Gabri. Weghonen, die prutser!
Overigens is Gabri niet gehaald voor de goals, mag het wel wat beter op doel, maar dat geldt voor zoveel spelers. Maduro en Heitinga kunnen ook wel een cursus afwerken/schieten gebruiken.
Ik snap trouwens niet wat iedereen zo in die Mitea ziet. Maargoed, dat ben ik.
En niet voor niets. Van der Meijde heeft het al een tijdje niet. Als je die terughaalt doe je dat op basis van prestaties uit het verleden. En zoals waarschijnlijk bekend: die bieden geen garanties voor de toekomst.quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef Tvduijn het volgende:
Kan me niet voorstellen dat Andy erg duur is...zit toch alleen maar op de bank bij Everton?
Daar heb je ook wel gelijk in....quote:Op maandag 13 november 2006 12:40 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
En niet voor niets. Van der Meijde heeft het al een tijdje niet. Als je die terughaalt doe je dat op basis van prestaties uit het verleden. En zoals waarschijnlijk bekend: die bieden geen garanties voor de toekomst.
PSV verloor in de eerste helft de controle, maar kreeg die in de tweede helft terug. Als ik eerlijk ben heb ik na de rust helemaal niets gezien wat wees op het vernuft een doelpunt te maken bij Ajax, waar 'ie in de eerste helft wel in de lucht hing.quote:Op maandag 13 november 2006 13:09 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat ik heb gezien en gehoord was het gelijkwaardig met een iets beter Ajax dat desondanks niet echt heel gevaarlijk werd. Het belooft echt spannend te blijven dit seizoen.
Maar hoe kan het dat dat vernuft ontbrak? Te paniekerig voetbal? Of misschien ontzag, of angst om in het mes te lopen?quote:Op maandag 13 november 2006 13:11 schreef twi het volgende:
[..]
PSV verloor in de eerste helft de controle, maar kreeg die in de tweede helft terug. Als ik eerlijk ben heb ik na de rust helemaal niets gezien wat wees op het vernuft een doelpunt te maken bij Ajax, waar 'ie in de eerste helft wel in de lucht hing.
Ach in de lucht hing.....quote:Op maandag 13 november 2006 13:11 schreef twi het volgende:
waar 'ie in de eerste helft wel in de lucht hing.
De tweede helft werd al snel de lange bal gespeeld. PSV stond toen ook tien meter meer naar voren te verdedigen. Al weet ik niet of dat een gevolg of oorzaak was van het spel van Ajax. Ik vermoed eerder dat het de overmoed was die volgde uit de ijzersterke fase in de eerste helft.quote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar hoe kan het dat dat vernuft ontbrak? Te paniekerig voetbal? Of misschien ontzag, of angst om in het mes te lopen?
Die twee dingen zijn met elkaar verweven. Als PSV achter komt, zijn ze nog voorzichtiger, nog verdedigender en kom je er niet meer doorheen.quote:De reactie van Sneijder was wel vreemd. Hij zei dat achterkomen tegen PSV gevaarlijk is en daarna dat toen het 0-1 werd dat hij al wist dat ze kansloos zouden zijn. Vrij apart, zeker omdat je toen nog 30 minuten te spelen had en PSV met 10 man kwam te staan...
Heb je gelijk in, maar een goal hoeft niet van binnen de 16 te komen met Sneijder en Perez, die op z'n tijd toch flink ruimte kregen op rand 16. Net als Gabri trouwens, maar vanwege diens zwakke schot hoef je dat niet tot de (halve) kansen te rekenen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:19 schreef PyTh het volgende:
Ach in de lucht hing.....
Ze zijn nimmer gevaarlijk geweest, Gomes heeft slechts 3x in aktie hoeven komen door dode spelmomenten.
ajax speelde goed verzorgd voetbal, tot ze aan de rand van de 16 meter kwamen en daar hield het dan ook gelijk op.
Dat rollertje na dat hakje van Perez bedoel je?quote:Op maandag 13 november 2006 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat schot van Sneijder had er eigenlijk gewoon in gemoeten.
Kwam niet goed uit met z'n passen daar. Schiet 'ie 'm over de grond heeft Gomes 'm. Had er alleen in gegaan in de kruising, maargoed. Hij ging naast en het werd 0-1.quote:Op maandag 13 november 2006 13:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat rollertje na dat hakje van Perez bedoel je?
Op de lat?quote:Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee die bal die op de lat kwam.
Denk dat ik ook wat gemist heb gisterenquote:Op maandag 13 november 2006 13:27 schreef twi het volgende:
Op de lat?
Maar die kwam niet op de lat hoor?quote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja die bal na de hakbal van Perez ja. Was gewoon een goede schietkans.
Perez had hem aan Rosenberg moeten geven, foute keuzequote:Op maandag 13 november 2006 13:30 schreef Erwtensoep het volgende:
Ja die bal na de hakbal van Perez ja. Was gewoon een goede schietkans.
jezus wat een onzinquote:Op maandag 13 november 2006 13:38 schreef jna het volgende:
Manucharyan zat niet bij de selectie dus hij had alleen Rosales en Mitea.
Verdediging drama?quote:Op maandag 13 november 2006 13:37 schreef PLAE@ het volgende:
Perez krijgt zo langzamerhand echt het imago dat ie alleen maar in kan vallen. De Mul was drama en z'n stand in eveneens of ze werden gewoon top gedekt. Maar volgens mij was het meer het 1e want 1 tegen 1 met ruimte zat kwam er nog niet eens een actie uit...om over een fatsoenlijke voorzet maar niet te spreken.
Ik snap niet dat mitea er in is gekomen ipv die manucharyan (oid). Rosenberg ipv Huntelaar terwijl we toen al met 1 man meer waren![]()
De verdediging was ook drama op Stam na. Als psv supporter was het genieten van Kone denk ik die elk duel uiteindelijk op wilskracht leek te winnen. Gelukkig voor ons was Stam er dan uiteindelijk nog maarja...
Misschien dat t vanaf de overkant ergens op leek maar met m'n neus er bovenop leek het nergens op.quote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Verdediging drama?
Heb jij Farfan tegen Vermaelen gezien?
Grygera werd alleen het laaste kwartier door Kone gedolt, maar dat was meer omdat ie steeds ervoor wilde komen maar dat niet goed deed![]()
Toen sliep ikquote:Op maandag 13 november 2006 13:40 schreef Jasza het volgende:
[..]
Al die mensen die Manu overhypen pff![]()
Tegen Ado kon ie ook niks hoor![]()
Dat weet je van tevoren ook niet. Ik kan het balletje van Perez wel begrijpen. Rosenberg was het logische vervolg, en Perez is meer een speler van de verrassingspass. 9 van de 10 keer scoort Sneijder vanuit die exacte positie, zeker als de keeper verwacht dat iemand uit een totaal andere hoek zal schieten. Nu was het pech.quote:Op maandag 13 november 2006 13:39 schreef Jasza het volgende:
[..]
Perez had hem aan Rosenberg moeten geven, foute keuze![]()
Sneijder kwam totaal niet lekker uit.
Het is dat Kone zo'n achterlijke blonde kop heeft, anders zou ik echt hebben gedacht dat je je zou vergissen. Kone werd fysiek uitstekend gedekt door Grygera die hem tot de 85e minuut compleet de baas was.quote:Op maandag 13 november 2006 13:41 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Misschien dat t vanaf de overkant ergens op leek maar met m'n neus er bovenop leek het nergens op.
Het laatste half uur dolde Kone in z'n eentje constant 3 man voor m'n gevoel en daarna hadden we geluk dat Stam er als 4e was.
In duels met 3 man om m heen kreeg hij het elke keer voor elkaar om uiteindelijk met hangen en wurgen toch die bal te krijgen. Daarna werd ie uiteindelijk wel aangepakt maar toch.quote:Op maandag 13 november 2006 13:45 schreef twi het volgende:
[..]
Het is dat Kone zo'n achterlijke blonde kop heeft, anders zou ik echt hebben gedacht dat je je zou vergissen. Kone werd fysiek uitstekend gedekt door Grygera die hem tot de 85e minuut compleet de baas was.
Dat was op het eind zo idd, maar de eerste helft heb ik hem amper gezien hoorquote:Op maandag 13 november 2006 13:57 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
In duels met 3 man om m heen kreeg hij het elke keer voor elkaar om uiteindelijk met hangen en wurgen toch die bal te krijgen. Daarna werd ie uiteindelijk wel aangepakt maar toch.
Ja en Vermaelen kreeg geelquote:Op maandag 13 november 2006 14:05 schreef Eb het volgende:
Kwil trouwens nog even opmerken dat die vuile Varinen PAARS had moeten krijgen voor de aanslag op Vermaelen.
In de samenvatting heb ik dat moment niet eens teruggezien, maar dat was echt niet normaal meer. Ik zat er bovenop met mijn snufferd en er was geen twijfel over de kleur van die overtreding.
Maar ook hier kleunde Wegereef er naast.
Mendez zat ook tegen rood aan, hij tilde ze been nog ff extra opquote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef Erwtensoep het volgende:
En dat misselijke geschop op Sneijder moet ook eens flink bestraft worden. Het is iedere wedstrijd weer raak.
Overdrijven is ook een vak hoor. Ik kan me best voorstellen dat je de overtreding van Vermaelen met geel beantwoord. Die van Vayirinen of hoe je dat ook schrijft was wel een tikkeltje zwaarder ja. Sommigen geven er rood voor, maar het hoeft niet per sé hoor.quote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja en Vermaelen kreeg geel![]()
Tyfus Vayrynen man, die kwam met 2 benen vooruit terwijl er al gefloten was en het was niet gecontroleerd![]()
Die van Vermaelen was tenminste nog op de bal gericht, misschien wel 2 benen maar het was wel de bal die ie ook meenam, die van Vayrynen sloeg nergens opquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Ik kan me best voorstellen dat je de overtreding van Vermaelen met geel beantwoord. Die van Vayirinen of hoe je dat ook schrijft was wel een tikkeltje zwaarder ja. Sommigen geven er rood voor, maar het hoeft niet per sé hoor.
ach het is inderdaad maar net zoals je het zien wilt.quote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Ik kan me best voorstellen dat je de overtreding van Vermaelen met geel beantwoord. Die van Vayirinen of hoe je dat ook schrijft was wel een tikkeltje zwaarder ja. Sommigen geven er rood voor, maar het hoeft niet per sé hoor.
Dit was geen overtreding, maar een karatetrapquote:Op maandag 13 november 2006 14:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |