quote:Op zondag 12 november 2006 19:41 schreef Cruoninga het volgende:
MUHAHAHAHAAOOH!!! Verloruh kut j0duh!! StaAn julie effuh voor lul vandaag!!!!
dus....
Die van Koné was toch wel een echte kans. Maar verder ook niet echt nee.quote:
Hij heeft dus totaal geen verstand hequote:
quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate heeft de prijs voor de grappigste en domste opmerking van het seizoen al gewonnen
Die van Kone ja, toen Ajax aangeslagen wasquote:Op zondag 12 november 2006 19:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die van Koné was toch wel een echte kans. Maar verder ook niet echt nee.
Beetje geluk gehad, maar dat moet je soms hebben. Maar zeggen dat AJAX zo aanvallend gespeeld heeft, nou nee. Of in ieder geval niet op de juiste manier, want er zijn geen kansen uit gekomen.
Ajax kontlikkers. Je kan ook echt niet normaal doen hequote:Op zondag 12 november 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft dus totaal geen verstand he![]()
Zeker niet lucky, zeggen de ajax kontlikkers in de studio zelfs!
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.quote:Op zondag 12 november 2006 19:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die van Kone ja, toen Ajax aangeslagen was![]()
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor. Al was het niet slim inderdaad. Knikt Huntelaar 'm zo in, is 't ineens niet lucky natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate heeft de prijs voor de grappigste en domste opmerking van het seizoen al gewonnen
Kopbal Heitinga, kopbal Grygera, schot Perez, schot Sneijder. Zo kunnen we door blijven gaan.quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.
Tsja die Mulder heeft nu niet echt een objectieve mening hequote:Op zondag 12 november 2006 19:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax kontlikkers. Je kan ook echt niet normaal doen he
Dat waren geen kansen vriend, dan was dat van Heitinga ook een kansquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.
Mwah ik denk dat Henk dan gerust zou zeggen dat die met 1-0 met een beetje geluk gevallen is, maar het is wel zo dat je eerder een doelpunt van Ajax dan van PSV verwachte.quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor. Al was het niet slim inderdaad. Knikt Huntelaar 'm zo in, is 't ineens niet lucky natuurlijk.
Ajax heeft ook zo hun kansen gehad ja. Ik reageerde slechts op Jasza die zei dat PSV geen kansen had.quote:Op zondag 12 november 2006 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Kopbal Heitinga, kopbal Grygera, schot Perez, schot Sneijder. Zo kunnen we door blijven gaan.
Ik ben het in die met Jasza eens. De enige echte kans in de wedstrijd was voor PSV en Kone in de 85e minuut, toen Ajax voorin met 5 aanvallers aan stond te vallen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ajax heeft ook zo hun kansen gehad ja. Ik reageerde slechts op Jasza die zei dat PSV geen kansen had.
Feit is wel dat zowel Gomes als Stekelenburg geen echt moeilijke reddingen hoeften te verrichten.
Coolquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor.
Eensch.quote:Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef Chadi het volgende:
IK heb dubbele gevoelens bij dit optreden van AJAX het was een goed optreden en het geeft hoop want de ontwikkelingen gaan door. Wat bedroevend was was het vleugelspel vooral het eindproduct... de voorzet.. en natuurlijk het verlies van de 3 punten wat niet had gehoeven.
Ondanks het verlies heb ik er geen slecht gevoel bij want dit Ajax heeft PSV vast gezet en heeft weinig weg gegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |