Ik heb wel degelijk uitgebreid commentaar gegeven. Maar dit is verdwenen/verwijderd. Dit was ook zonder rede, want er stond niet veel aanstootgevends in. Maja...quote:Op zondag 12 november 2006 18:11 schreef Nashje het volgende:
[..]
leogaydance en inhoudelijk reageren? Kom op Erwtensoep, wel een beetje bij de les blijven.
Categorie: Owusu Abieye (wie?)quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, die Sergio Zijler. Wat voor Ajax? Oh nee, die hebben we laten gaan
Wij zitten met Boerrigter opgescheept en Twente heeft Zijler weggekaaptquote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef twi het volgende:
Leuk trouwens, die Sergio Zijler. Wat voor Ajax? Oh nee, die hebben we laten gaan
Ach, dat krijg je met zo'n jeugdopleiding. Stond vorig jaar een tabelletje in de VI met alle oud Ajax-jeugdspelers die nu in de Eredivisie spelen. Het waren er 45, alleen Roda JC had geen (ex)-Ajacied onder contractquote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef twi het volgende:
Zie jullie eerder punten verliezen eigenlijkquote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef Pritt het volgende:
Jammer maar ook deze wedstrijd levert maar 3 punten op.
Gewoon doorgaan en wachten totdat PSV puntjes verspeelt.
Daar ben ik ook nog steeds benieuwd naar, Boerrigter.quote:Op zondag 12 november 2006 19:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wij zitten met Boerrigter opgescheept en Twente heeft Zijler weggekaapt.
Z'n eerste wedstrijd maakt 'ie een goede indruk. Het is geen enorme fout dat hij weg mocht, maar toch opvallend.quote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef jna het volgende:
Die jongen speelt 1 leuke wedstrijd. Meteen is het een enorme fout dat ie weg mocht.![]()
Erm, het ging over de flanken alleen faalde Rosales 180keer met zijn voorzetten. Nou ja, voorzet. De voet tegen de bal plaatsen waardoor de bal als een rolletje over de achterlijn ging.quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef Nashje het volgende:
Het had na die rode kaart over de flanken gemoeten. Het moet sowieso meer over de flanken. Misschien eens tijd om Goossens te proberen?
Inderdaad het is echt beroerd ... die voorzetten moeten op maat komen... minimaal op kophoogte ter hoogte van de penalty stip anders zijn ze wardeloosquote:Op zondag 12 november 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Erm, het ging over de flanken alleen faalde Rosales 180keer met zijn voorzetten. Nou ja, voorzet. De voet tegen de bal plaatsen waardoor de bal als een rolletje over de achterlijn ging.
Mitea overigens in die 10 (?) minuten ook amper een bal zien raken, goed noch slecht.
Ik ook niet iddquote:Op zondag 12 november 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Mitea overigens in die 10 (?) minuten ook amper een bal zien raken, goed noch slecht.
Inderdaad, dit is wel erg veel van het goede.quote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef jna het volgende:
Die jongen speelt 1 leuke wedstrijd. Meteen is het een enorme fout dat ie weg mocht.![]()
PSV heeft ook geen kans gehad hoorquote:Op zondag 12 november 2006 19:44 schreef leolinedance het volgende:
Waarom denken mensen dat ajax betere voetbal speelt? Ajax heeft puur alleen meer balbezit en speelt een beetje over naar de man die veilig staat. Meestal is dit breed of naar achteren waardoor het lijkt alsof AJAX de wedstrijd controleerd. Maar de bedoeling is toch dat je naar voren toe speelt, naar je spitsen en dan zo snel mogelijk?
Hoeveel uitgespeelde kansen had ajax in de 1e helft?
Wanneer had sneyder een vrije doortocht naar gomes?..
De enige goede kans die AJAX had, kwam door gepruts in de verdediging van PSV.
quote:Op zondag 12 november 2006 19:41 schreef Cruoninga het volgende:
MUHAHAHAHAAOOH!!! Verloruh kut j0duh!! StaAn julie effuh voor lul vandaag!!!!
dus....
Die van Koné was toch wel een echte kans. Maar verder ook niet echt nee.quote:
Hij heeft dus totaal geen verstand hequote:
quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate heeft de prijs voor de grappigste en domste opmerking van het seizoen al gewonnen
Die van Kone ja, toen Ajax aangeslagen wasquote:Op zondag 12 november 2006 19:47 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Die van Koné was toch wel een echte kans. Maar verder ook niet echt nee.
Beetje geluk gehad, maar dat moet je soms hebben. Maar zeggen dat AJAX zo aanvallend gespeeld heeft, nou nee. Of in ieder geval niet op de juiste manier, want er zijn geen kansen uit gekomen.
Ajax kontlikkers. Je kan ook echt niet normaal doen hequote:Op zondag 12 november 2006 19:50 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hij heeft dus totaal geen verstand he![]()
Zeker niet lucky, zeggen de ajax kontlikkers in de studio zelfs!
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.quote:Op zondag 12 november 2006 19:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die van Kone ja, toen Ajax aangeslagen was![]()
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor. Al was het niet slim inderdaad. Knikt Huntelaar 'm zo in, is 't ineens niet lucky natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ten Cate heeft de prijs voor de grappigste en domste opmerking van het seizoen al gewonnen
Kopbal Heitinga, kopbal Grygera, schot Perez, schot Sneijder. Zo kunnen we door blijven gaan.quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.
Tsja die Mulder heeft nu niet echt een objectieve mening hequote:Op zondag 12 november 2006 19:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ajax kontlikkers. Je kan ook echt niet normaal doen he
Dat waren geen kansen vriend, dan was dat van Heitinga ook een kansquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Kopbal Kromkamp. Schot Mendez, beetje harder schieten en tis een goal. Kone in het begin.
Mwah ik denk dat Henk dan gerust zou zeggen dat die met 1-0 met een beetje geluk gevallen is, maar het is wel zo dat je eerder een doelpunt van Ajax dan van PSV verwachte.quote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor. Al was het niet slim inderdaad. Knikt Huntelaar 'm zo in, is 't ineens niet lucky natuurlijk.
Ajax heeft ook zo hun kansen gehad ja. Ik reageerde slechts op Jasza die zei dat PSV geen kansen had.quote:Op zondag 12 november 2006 19:53 schreef twi het volgende:
[..]
Kopbal Heitinga, kopbal Grygera, schot Perez, schot Sneijder. Zo kunnen we door blijven gaan.
Ik ben het in die met Jasza eens. De enige echte kans in de wedstrijd was voor PSV en Kone in de 85e minuut, toen Ajax voorin met 5 aanvallers aan stond te vallen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:57 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ajax heeft ook zo hun kansen gehad ja. Ik reageerde slechts op Jasza die zei dat PSV geen kansen had.
Feit is wel dat zowel Gomes als Stekelenburg geen echt moeilijke reddingen hoeften te verrichten.
Coolquote:Op zondag 12 november 2006 19:52 schreef twi het volgende:
[..]
Die heb jij al lang en breed te pakken hoor.
Eensch.quote:Op zondag 12 november 2006 20:11 schreef Chadi het volgende:
IK heb dubbele gevoelens bij dit optreden van AJAX het was een goed optreden en het geeft hoop want de ontwikkelingen gaan door. Wat bedroevend was was het vleugelspel vooral het eindproduct... de voorzet.. en natuurlijk het verlies van de 3 punten wat niet had gehoeven.
Ondanks het verlies heb ik er geen slecht gevoel bij want dit Ajax heeft PSV vast gezet en heeft weinig weg gegeven.
Jan bedoel je?quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vonden jullie van de reactie van Juri Mulder ? Volgens hem was het een wedstrijd om niet aan te zienHet zal wel aan mij liggen dat ik het er totaal niet mee eens ben....
Jan heeft altijd wel iets te zeiken, zo ook nu weer.quote:
Hij laat zich een beetje kennen. Maar ik vind het juist wel oke, zo'n reactiequote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef PyTh het volgende:
Wel een beetje een zielige reactie van Henk of vinden jullie van niet?
Kon er ook wel een beetje om lachen, hij kan gewoon absoluut niet tegen zijn verlies en dat is ook wel een goed teken natuurlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 21:09 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Hij laat zich een beetje kennen. Maar ik vind het juist wel oke, zo'n reactie
Voor de neutrale toeschouwer was het niet om aan te zien. Niet gescoord, geen serieuze kansen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat vonden jullie van de reactie van Juri Mulder ? Volgens hem was het een wedstrijd om niet aan te zienHet zal wel aan mij liggen dat ik het er totaal niet mee eens ben....
Dat deed ie dus later ook.quote:Op zondag 12 november 2006 21:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Alleen vind ik dat hij ook wel bij zichzelf te raden mag gaan, z'n wisselbeleid was niet heel lekker.
Agh, frustraties net na de match, als ze mij iets hadden gevraagd dan had ik al geroepen kk boerenquote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef PyTh het volgende:
Wel een beetje een zielige reactie van Henk of vinden jullie van niet?
Die over een paar maandjes gratis de deur uit looptquote:Op zondag 12 november 2006 23:14 schreef Pritt het volgende:
Leonardo op rechts zou super zijn. Die kerel beschikt over ontzettend veel kwaliteit en dreiging.
Hij kost inverhouding erg weinig, Henk moet het aankunnen gezien zijn status bij Barca.
Trouwens Grygera toont op dit moment bij Ajax tot waartoe hij in staat is. Top gozer.
quote:12/11/2006 - Borst: interesse Ajax voor Leonardo
(Gepost door RvN)
Volgens Hugo Borst heeft Ajax grote interesse voor de Braziliaan Leonardo. De aanvaller van NAC staat ook in de belangstelling van o.a. Tottenham Hotspur, Arsenal en PSV. Volgens The Guardian is Leonardo dichtbij een overgang naar de club van Martin Jol. Een transfer in de winterstop is echter nog niet mogelijk omdat Leonardo moet wachten op zijn Nederlandse paspoort alvorens hij in aanmerking komt voor een werkvergunning in Engeland. PSV zou ook al diverse malen contact hebben gezocht met de voormalig speler van Feyenoord.
De Braziliaan moet in de winterstop een transfersom van slechts 750.000 euro opbrengen. Vanuit NAC wordt gemeld dat nog geen enkele club zich officieel heeft gemeld bij de Bredase club voor Leonardo.
Hij zal wel geen Nederlandse koffie meer lusten.quote:Op zondag 12 november 2006 23:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik heb gehoord dat Seedorf woensdag huizen komt checken in A'dam.
Kom maar op, wie is beter?quote:Op maandag 13 november 2006 01:34 schreef Jasza het volgende:
http://www.sportweblog.nl(...)ploeg_ajax_niet.html
Nou, Alex de beste verdediger van europa
Stamquote:Op maandag 13 november 2006 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Kom maar op, wie is beter?
Ik noem er zo dertig op die beter zijnquote:Op maandag 13 november 2006 02:21 schreef twi het volgende:
Het is net zo idioot als zeggen dat Sneijder de beste middenvelder van Europa is.
Ongetwijfeld, zoals ik er wel 30 zal kunnen noemen die beter zijn dan Alex.quote:Op maandag 13 november 2006 02:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik noem er zo dertig op die beter zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |