Als ik Rouvoet zo hoor de laatste tijd, gok ik dat hij bij rechts hoort. En zelfs als het CDA over links regeert, zullen ze de rechtse meerderheid inzetten om de PvdA het leven zuur te maken. Daar zullen 1NL en PVV bij kunnen helpen.quote:Op zondag 12 november 2006 19:24 schreef Plato1980 het volgende:
De CU kun je niet per definitie als rechts bestempelen en aan zetels voor de PvdV en 1NL heeft niemand wat.
Ligt er aan op welke dimensie. Op sociaal-economisch gebied is de CU betrekkelijk links, op ethisch gebied en internationaal-politiek terrein is de partij altijd al rechts geweest.quote:Op zondag 12 november 2006 19:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik Rouvoet zo hoor de laatste tijd, gok ik dat hij bij rechts hoort.
Idd en de Turken lopen naar D66 dus er blijft weinig over zo van de PvdAquote:Op zondag 12 november 2006 18:39 schreef Wombcat het volgende:
Sterker nog: het lijkt erop dat de SP de PVDA leegzuigt.
Het cu kan je wel zien als de sociaal christenen, links dus.quote:Op zondag 12 november 2006 19:18 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als het niet bij links terecht komt, komt het dus wel bij andere rechtse partijen terecht. Ergo CU
Dat valt beiden nog te bezien. Ik durf wel te stellen dat de SP nog zetels gaat verliezen en de PvdA minimaal 40 zetels zal behalen. Tenzij Bos een grote blunder begaat, maar dat geldt voor alle partijleiders.quote:Op zondag 12 november 2006 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en de Turken lopen naar D66 dus er blijft weinig over zo van de PvdA
Huh, Wouter Bos was toch al bijgedraaid?quote:Op zondag 12 november 2006 19:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en de Turken lopen naar D66 dus er blijft weinig over zo van de PvdA
Dino's volgens PvdA kamerlid Samson. Dat is toch ook niet echt vriendelijk om zo over je partijgenoten te praten.quote:Op maandag 13 november 2006 17:24 schreef SeLang het volgende:
Het was inderdaad een genante vertoning van de Boer en v/d Berg.
Weblog Diederik Samsonquote:Doortrappen is niet wat twee dino's van de PvdA vandaag in buitenhof deden.
En GroenLinks kan dan D66 vervangen... maarja, zoals Lord Acton zei: power corrupts. Dus binnen een paar jaar zijn we dan weer terug bij af. Het is ook maar de vraag of genoemde partijen bekwame bestuurders kunnen leveren.quote:Op zondag 12 november 2006 18:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Laat de ChristenUnie lekker CDA vervangen, de SP de PvdA en een echte liberale partij de VVD.
De VVD is geen liberale partij, maar een parttij voor de KOUDE KAK.quote:Op zondag 12 november 2006 18:02 schreef pberends het volgende:
[..]
en een echte liberale partij de VVD.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |