Wie nietquote:Op zondag 24 december 2006 01:40 schreef Memento-Mori het volgende:
10 januari racoon in tivoli de helling te Utrecht voor serious request, 20 euro per kaartje en alles gaat naar het goede doel, het is dit keer weer een normaal concert de theatertour is echt afgelopen
en uiteraard ben ik erbij
![]()
![]()

Hoe download je dat ?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:22 schreef Frenkel het volgende:
Via http://www.myspace.com/abandcalledracoon
Kun je nu gratis 4 nummers downloaden (die ze ook in hun theatertour speelde)
1. Little Time![]()
2. Don't Believe you![]()
3. Close your Eyes
4. The door Slammed

Nietus je stond achter mijquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:37 schreef HeatWave het volgende:
Was erg ok gisteren moet ik zeggen, lekker klein zaaltje en helemaal vooraan natuurlijk.

is alvast voor het volgende album... dan mogen ze van mij "hang on to a dream" er ook bij zetten....quote:Op dinsdag 20 maart 2007 11:27 schreef Frenkel het volgende:
Snap echt niet dat Close your eyes niet op Another day staat, een van de mooiste nummers..
Eigenlijk toch jammer dat het toch nog als single is uitgebracht..

Ik denk dat mijn favouriet "Water by the Bed" isquote:Op dinsdag 20 maart 2007 22:44 schreef du_ke het volgende:
Feel like Flying blijft toch wel een van m'n favoriete nummers.

Milow is in Nederland het voorprogramma iig in Utrechtquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:41 schreef morgane het volgende:
Met Milow!beetje jammer dat dat in België is
ik zie trouwens een kikker!

Niet alleen in Utrecht dacht ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Milow is in Nederland het voorprogramma iig in Utrecht

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |