Terug
![]()
eerste helft viel me tegen, de band niet maar de sfeer,. vredenburg had staplaatsen en veel mensen waren in de veronderstelling dat het een normaal "lekker los gaan" concert was en gedroegen zich ook zo, terwijl Bart aan het begin nog had gezegd: de theatersetting, en iets van omdat men in het theater zio goed kan luisteren, het zijn dan ook echt luistersongs (vind ik althans), ik zat op de eerste rij dus vlak achter het stapubliek, de mooie theatersongs kwamen niet tot z;n recht, zelfs door hang on to a dream werd heen gepraat etc etc, zeeeeer vervelend en heel heel heel jammer.
![]()
Ben blij dat ik in Amersfoort geweest ben waar iedereen gewoon volleig naar de songs luisterde en de nummers tot 'hun recht kwamen. In de pauze wist ik al dat het nu toch de wat "hardere nummers" aan de beurt waren en dan dat gepraat etc van het stapubliek minder storend zou zijn, en dat was dus waar, de 2e helft was gewoon super en kwam goed tot z;n recht. Close your eyes blijft mooi met de lichteffecten
![]()
en het blijft leuk om iedereen uit z'n dak te zien gaan op feel like flying
![]()
Geen signeersessie vanavond omdat Bart z'n stem moest sparen voor de laatste theatershows ("hij is bijna aan het eind van zijn latijn", aldus de manager) en op de vraag wat racoon na de theaetershows ging doen gaf de manager het antwoord: een paar exclusieve dingen en sneller dan je denkt, meer wilde hij er niet over kwijt behalve: houd de site in de gaten....... Ik ben benieuwd
[ Bericht 1% gewijzigd door Memento-Mori op 15-12-2006 01:25:26 ]