Hertog Jan, ben je woensdag in amsterdam?quote:Op zondag 12 november 2006 17:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Komt goed, afspraak is afspraak. Wat voor bier wil je?
het valt blijkbaar nu pas op, nu Ajax weer redelijk kan voetballen, dat hij er gewoon niet bijhoort. Alleen maar rennen met de bal en die dan gewoon vrijwel altijd verliezen door een duel of gewoon een waardeloze voorzet.quote:Op zondag 12 november 2006 17:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Eindelijk hebben we medestanders HeatWave.
Nope, heb een hekel aan Oranje. Andere keer dus maar, komt goed!quote:Op zondag 12 november 2006 17:11 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hertog Jan, ben je woensdag in amsterdam?
Kom ook niet voor "Oranje"quote:Op zondag 12 november 2006 17:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nope, heb een hekel aan Oranje. Andere keer dus maar, komt goed!
Welke vleugelspelers die Ajax heeft zijn dan wel goed genoeg voor Ajax? Babel nu hij ineens weer drie wedstrijden goed speelde? Die werd vorig seizoen ook uitgekotst op het moment dat Rosales elke wedstrijd twee assists gaf. Strik eromheen en naar Fiorentina hoorde ik van alle kanten.quote:Op zondag 12 november 2006 17:12 schreef HeatWave het volgende:
het valt blijkbaar nu pas op, nu Ajax weer redelijk kan voetballen, dat hij er gewoon niet bijhoort. Alleen maar rennen met de bal en die dan gewoon vrijwel altijd verliezen door een duel of gewoon een waardeloze voorzet.
natuurlijk gaat er ook wel eens iets goed, maar het is gewoon niet genoeg voor Ajax..
Babel is altijd dreigend jaquote:Op zondag 12 november 2006 17:07 schreef kevin6188 het volgende:
Ik vond het trouwens erg jammer dat Babel vandaag (nog) niet mee kon doen. Denk dat je dan aanvallend een stuk sterker was geweest zodat er meer dreiging zou zijn geweest. Maar ja, als...
probleem met Rosales is dat ie al tig van dit soort wedstrijden gespeeld heeft.quote:Op zondag 12 november 2006 17:13 schreef twi het volgende:
Vandaag was niet best nee. Maar Salcido was ook sterk, De Mul gaf niks wat bruikbaarder was. Ik zeg niet dat Rosales goed was, integendeel. Ik zeg alleen dat het makkelijk is om op 'm te hakken. Tegen Austria Wien zat er ook al zo'n mongool naast me die nog voordat Rosales een bal raakte begon te zeiken. Ik heb maar aan 'm gevraagd of 'ie misschien een verdieping te laag zat (zat op 116), maar die vatte 'ie niet helemaal geloof ik.
Moeten we nu lachenquote:Op zondag 12 november 2006 17:18 schreef valek het volgende:
PSV heeft terecht gewonnen.
Dit maakt de pijn van de onverdiende nederlaag van de bekerfinale een beetje goed.
Doe maar wat je wilt, mijn dag kan niet meer stuk. Wij staan weer bovenaan, zoals we het al jaren gewend zijnquote:
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gezien maar als we het over terecht gaan hebben dan was een gelijkspel pas terecht geweest.quote:Op zondag 12 november 2006 17:18 schreef valek het volgende:
PSV heeft terecht gewonnen.
Dit maakt de pijn van de onverdiende nederlaag van de bekerfinale een beetje goed.
Zoals Babel al tig van zulke wedstrijden heeft gespeeld, maar inmiddels snakt men naar hem. Ook Mitea heeft misschien 3 of 4 wedstrijden laten zien wat hij kan, maar iedereen roept al maanden dat ze Mitea zo graag terug zien op links.quote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
probleem met Rosales is dat ie al tig van dit soort wedstrijden gespeeld heeft.
Dat mag volgens de historie van Ajax (waar jullie het altijd over hebben als jullie weer eens hebben verloren van PSV) wel eens tijd worden. Maar ik denk dat jullie wederom weer Uefa-cup voetbal spelen volgend jaar.quote:Op zondag 12 november 2006 17:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor wedstrijd jij hebt gezien maar als we het over terecht gaan hebben dan was een gelijkspel pas terecht geweest.
Of een lichte overwinning voor Ajax.![]()
Maarja gefeliciteerd,
Maar wij worden wel kampioen.![]()
dat geroep om mitea snap ik ook niet.quote:Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals Babel al tig van zulke wedstrijden heeft gespeeld, maar inmiddels snakt men naar hem. Ook Mitea heeft misschien 3 of 4 wedstrijden laten zien wat hij kan, maar iedereen roept al maanden dat ze Mitea zo graag terug zien op links.
neuhquote:Op zondag 12 november 2006 17:19 schreef valek het volgende:
[..]
Doe maar wat je wilt, mijn dag kan niet meer stuk. Wij staan weer bovenaan, zoals we het al jaren gewend zijn
Ok, maar we staan wel bovenaan.quote:Op zondag 12 november 2006 17:24 schreef twi het volgende:
Dat denken moet je dan ook aan anderen overlaten
Wie is jullie? iedergeval kan je mij daar niet op aanspreken, maar joh wat doe jij hier? moet je het niet vieren met je maten.quote:Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef valek het volgende:
[..]
Dat mag volgens de historie van Ajax (waar jullie het altijd over hebben als jullie weer eens hebben verloren van PSV) wel eens tijd worden. Maar ik denk dat jullie wederom weer Uefa-cup voetbal spelen volgend jaar.
En als Mitea en Manucharyan het de komende wedstrijden als ze in de basis staan slecht doen, dan moet Rosales natuurlijk weer spelen he.quote:Op zondag 12 november 2006 17:22 schreef twi het volgende:
[..]
Zoals Babel al tig van zulke wedstrijden heeft gespeeld, maar inmiddels snakt men naar hem. Ook Mitea heeft misschien 3 of 4 wedstrijden laten zien wat hij kan, maar iedereen roept al maanden dat ze Mitea zo graag terug zien op links.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |