In de CL-finale in '95 werden ook amper kansen gecreëerd en die wedstrijd was voor de neutrale toeschouwer dodelijk saai. Heb jij gemopperd na dat puntertje van Kluivert?quote:Op zondag 12 november 2006 16:34 schreef Silenus het volgende:
[..]
En wat hébben we ervan genoten! Ik word liever tweede met aanvallend Ajax voetbal dan kampioen op een psv-wijze.
Dat gaat om één wedstrijd, dit om pakweg 34 ofzo.quote:Op zondag 12 november 2006 16:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
In de CL-finale in '95 werden ook amper kansen gecreëerd en die wedstrijd was voor de neutrale toeschouwer dodelijk saai. Heb jij gemopperd na dat puntertje van Kluivert?
Och nee, Milan was zelfs de betere die wedstrijd, met gevaarlijke kansen voor volgens mij Massaro en Simeone. Maar de gehele campagne was om je vingers bij af te likken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:35 schreef cultheld het volgende:
[..]
In de CL-finale in '95 werden ook amper kansen gecreëerd en die wedstrijd was voor de neutrale toeschouwer dodelijk saai. Heb jij gemopperd na dat puntertje van Kluivert?
EDIT, ik dacht even dat dit het PSV topic wasquote:Op zondag 12 november 2006 16:37 schreef PyTh het volgende:
Ach en van al dat gezeik over het zogenoemde anti voetbal van PSV wordt ik ook een beetje moe hoor.....
In topwedstrijden speelt PSV misschien geen aanvallend en attractief voetbal maar dat heeft ook een reden, namelijk een goed resultaat halen.
Wat kost zo'n doekie nou?quote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef Bananenman het volgende:
Ik snap dat gezeik ook niet. Lekker belangrijk hoe het eruit ziet. Ajax hoort mooi voetbal te spelen, maar liever kutvoetbal en winnen dan schitterend voetbal en verliezen.
Trouwens
[afbeelding]
ja zo gaat t wel vaker tegen psv helaasquote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef kreischer2000 het volgende:
Net terug uit de Arena en ik zit hier toch wel met een gefrustreerd gevoel. Je bent gewoon beter maar het laatste zetje ontbreekt en dan sta je met legen handen, zo onterecht
quote:Op zondag 12 november 2006 16:40 schreef jimjim1983 het volgende:
tering wat was die 2e helft belachelijk slecht zeg
en kan iemand rosales ff neerschieten ofzo, ik geef nog betere voorzetten met mn lul
Er zal maar een blik verf omflikkeren op zo'n doek; Dan ga je toch compleet uit je stekker?quote:
Dat lijkt me wel iddquote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zal maar een blik verf omflikkeren op zo'n doek; Dan ga je toch compleet uit je stekker?
Gelukkig zijn het spuitbussenquote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er zal maar een blik verf omflikkeren op zo'n doek; Dan ga je toch compleet uit je stekker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |