Dat is gewoon bullshit wolvenjong.quote:Op zondag 12 november 2006 15:55 schreef Jasza het volgende:
Maar jullie voetballen thuis ook niet, daar zie je meestal ook de counters langskomen.
Tegen FC Kopenhagen waren jullie ook de beste!quote:Op zondag 12 november 2006 15:54 schreef firecow het volgende:
Eerste helft was echt heeeerlijk genieten ! en dat was lang lang geleden.... Tja en dat psv weer met zo'n kneus actie scoort dat is gewoon jammer..... We waren gewoon de beste vandaag.... Maar kwamen jammer genoeg niet tot scoren.....En die Rosales
Ajax Amsterdam !![]()
Rot een eind op met je getroll kutwijf.quote:Op zondag 12 november 2006 15:56 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Tegen FC Kopenhagen waren jullie ook de beste!Kostte Ajax 9 miljoen, maar jullie waren wel de beste!
![]()
Ajax![]()
Wat doe je hier zelf dan de hele tijd, behalve de hele tijd "kanker" en "kut" posten?quote:Op zondag 12 november 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Rot een eind op met je getroll kutwijf.
We gaan onze rollen toch niet omdraaien hier in VBL, Sandman? Jij die hapt en ik die zeg dat je het moet negeren?quote:Op zondag 12 november 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maargoed het is 1 momentje dat het beslist. Stel hij was andersom gevallen uit bv. een vrije trap dan was de kans vrij groot dat ajax had gewonnen. Dus ik vind de reacties nogal overdreven, want als ajax zo de 1-0 had gemaakt als psv dan had psv waarschijnlijk ook weinig meer kunnen maken als ajax was gaan verdedigen. Want Farfan en Kone brachten ook bijna niks....(alleen bal op de paal maar toen speelde ajax al bijna alles of niets)quote:Op zondag 12 november 2006 15:53 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Praatjesmaker slaat op dat eeuwige frustie 020-gejammer op PSV's voetbal en dat naieve geijl alsof PSV wel even op de helft van Ajax komt voetballen in de Arena.
Het is niet zo dat PSV expres niet aan het voetballen kwam, 2e helft kwam men bij vlagen aardig onder de druk uit (toen het nog 11 tegen 11 was), maar Ajax drukte PSV gewoon 1e helft en laatste fase 2e helft knap terug met goed positiespel, alleen werd er bedroevend weinig gedaan met die dominantie. Simpelweg ook mede door de enorme druk en tijdsnood die de Ajax-aanvallers hadden door de pressie van de PSV defensie. Fractie van een seconde beslissen, en zoniet en het gevaar was alweer geweken. Zo strandde bijna alles. Wat wanhoopschotjes van buiten de 16, maar Gomes hoeft nauwelijks te bewegen en steekt gewoon zijn kolenschoppen uit, die reiken tot aan beide doelpalen.
Als je niet de aanval en creativiteit hebt om tegen een PSV-wereldtop-defensie kansen te creeren, moet men zelf slimmer gaan spelen en PSV uit de tent lokken zodat er ruimte ontstaat voor eigen aanval, en niet gaan mauwen op PSV maar op Ajax en het gebrek aan vernuft.
Ga vooral zo doorquote:Op zondag 12 november 2006 15:56 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Tegen FC Kopenhagen waren jullie ook de beste!Kostte Ajax 9 miljoen, maar jullie waren wel de beste!
![]()
Ajax![]()
Thuis wordt er meer tegen de middenlijn aan verdedigd, natuurlijk niet 90 minuten, maar wel veel meer fases (gedoceerd en slim). Vanuit de counter kun je trouwens ook heerlijk combinerend voetballen. Sterker nog, het kan, mits goed uitgevoerd, mooier zijn dan eeuwig omsingelend besluiteloze gebrei rond de 16. Balletje breed naar de vleugels, komen niet erlangs, tikkie terug, tikkie breed. Alleen bij AZ zie ik bij vlagen een zeer effectief dominant voetbal waar men wel een eindpass, veel creativiteit en kansen laat zien.quote:Op zondag 12 november 2006 15:55 schreef Jasza het volgende:
[..]
We missen de laatste pass ja, vandaag was het weer duidelijk. De laatste voorzet, of laatste schot of iets was gewoon veel te matig vandaag.
Maar jullie voetballen thuis ook niet, daar zie je meestal ook de counters langskomen.
Het is het Ajax-topic, freggle (lief he?quote:Op zondag 12 november 2006 15:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat doe je hier zelf dan de hele tijd, behalve de hele tijd "kanker" en "kut" posten?
quote:Op zondag 12 november 2006 15:59 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat doe je hier zelf dan de hele tijd, behalve de hele tijd "kanker" en "kut" posten?
Ik hou me al inquote:Op zondag 12 november 2006 16:00 schreef twi het volgende:
[..]
We gaan onze rollen toch niet omdraaien hier in VBL, Sandman? Jij die hapt en ik die zeg dat je het moet negeren?
Cartman doet hetzelfde in het Feyenoord-topic en krijgt een ban...quote:Op zondag 12 november 2006 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
Het is het Ajax-topic, freggle (lief he?), hij is hier niet degene die fout zit.
Nou nou nou, het is maar voetbal hoor.quote:Op zondag 12 november 2006 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Die was ook "kut", die ban...quote:Op zondag 12 november 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cartman doet hetzelfde in het Feyenoord-topic en krijgt een ban...
Maar AZ kan het ook niet brengen tegen Ajax en PSV. Althans, ik heb dat nog nooit gezien.quote:Op zondag 12 november 2006 16:00 schreef LuukBes het volgende:
[..]
Thuis wordt er meer tegen de middenlijn aan verdedigd, natuurlijk niet 90 minuten, maar wel veel meer fases (gedoceerd en slim). Vanuit de counter kun je trouwens ook heerlijk combinerend voetballen. Sterker nog, het kan, mits goed uitgevoerd, mooier zijn dan eeuwig omsingelend besluiteloze gebrei rond de 16. Balletje breed naar de vleugels, komen niet erlangs, tikkie terug, tikkie breed. Alleen bij AZ zie ik bij vlagen een zeer effectief dominant voetbal waar men wel een eindpass, veel creativiteit en kansen laat zien.
die heeft natuurlijk ook wel een historie....quote:Op zondag 12 november 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
De historie wijst dat misschien uit, maar wanneer je grote prijzen wil pakken in het hedendaagse voetbal moet je ook effectief kunnen zijn. Voetbal is imo meer zakelijker geworden.quote:Op zondag 12 november 2006 15:57 schreef twi het volgende:
Wat ik in het andere topic al zei: laat Ajax inderdaad maar mooi en goed voetbal willen spelen. Misschien niet zo stabiel en effectief als wat PSV de gehele historie doet, vanwege de diepe dalen. Maar de historie wijst ook uit dat er de hoogste pieken mee worden bereikt.
Typische vrouwenreactie. Het is niet "maar" voetbal.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef MariekskeBaby het volgende:
Nou nou nou, het is maar voetbal hoor.
Echt waar? Kun je mij een link geven naar de reacties waarom hij is geband?quote:Op zondag 12 november 2006 16:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet in elke wedstrijd fantastisch voetbal te spelen. In Valencia werden we 4 jaar terug compleet van het veld gespeeld. Zelfs in '94-'97 zaten er Europees draken van wedstrijden tussen tegen clubs als Salzburg, Grasshoppers en Panathinaikos. Alleen eens heb je weer eens zo'n team te pakken wanneer je mooi voetbal nastreeft, wat zo'n hoge piek zou kunnen bereiken.quote:Op zondag 12 november 2006 16:03 schreef Paran0id het volgende:
[..]
De historie wijst dat misschien uit, maar wanneer je grote prijzen wil pakken in het hedendaagse voetbal moet je ook effectief kunnen zijn. Voetbal is imo meer zakelijker geworden.
Kijk bijvoorbeeld maar naar Barcelona vorig jaar in de CL, spelen regelmatig attractief voetbal. Maar de wedstrijd Chelsea thuis was niet om aan te zien, maar uiteindelijk wel effectief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |