We hadden ook al lang niet meer in Utrecht en Heerenveen gewonnen. Wordt weer eens tijd om uit bij PSV te winnen, dus laten we dat dit seizoen maar eens doenquote:Op zondag 12 november 2006 15:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Al 12 jaar niet meer gewonnen. Nee ik zie het somber in. Dit psv wint ook wel in Groningen ben ik bang
Goed inderdaad. Had wel geel moeten zijn. Het was goed uitgekiend, zo tegen Cocu. Maar die heb ik de hele wedstrijd uberhaupt niet gezien.quote:Op zondag 12 november 2006 15:21 schreef Jasza het volgende:
Die doodschop van heitinga in de 20e seconde heerlijk, gelijk de toon zetten
Ja je hebt gelijk, maar we moeten profiteren van de wedstrijden waarin psv zijn dagje niet heeft. Net als toen tegen ado geloof ik.quote:Op zondag 12 november 2006 15:20 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar je moet eerlijk zijn.
psv als het fit blijft gaat weinig verspelen, ik weet niet of wij dat ook kunnen![]()
Er moet in de winterstop echt iemand met een goede voorzet bij, want dit gaat nergens meer over.
Was het ook.quote:Op zondag 12 november 2006 15:27 schreef Jasza het volgende:
Trouwens, was die doodschop van Vayrynen niet donkerrood? Er was al gefloten en hij kwam met 2 benen vooruit gegleden?
Wat ik niet snap is dat Ajacieden altijd een grote bek hebben over het superieure voetbal dat ze spelen en dan kwaad worden als de tegenstander eens een keer niet de rode loper naar de goal voor ze uitlegt.quote:Op zondag 12 november 2006 15:16 schreef Roscoo het volgende:
Helaas geen punten maar we hebben wel bewezen met 6 Nederlanders in de basis beter te zijn dan psv met 2 Nederlanders in de basis. Zoals ik altijd zei, psv moet maar inde Bundesliga of serie A gaan spelen. Wat een lafbekken en niet om aan te zien, dat er nog publiek komt kijken in Eindhoven, dat snap je niet.
Ah ok, dan zag het er gewoon erger uit dan dat het was. Vermaelen speelde wel de bal namelijk, Vayrynen gleed wel onbezonnen in iig.quote:Op zondag 12 november 2006 15:29 schreef twi het volgende:
Was niet echt rood nee. Hij ging er hard in, maar Vermaelen ook het duel ervoor. Die speelde de bal meer, dus zijn geel was wat overdreven. Maar dan had je hier nog meer van die calimero's gehad dat we de scheids ook nog eens mee hadden...
Van Heracles is het begrijpelijk dat er niet de intentie is om de tegenstander onder druk te zetten. Dat landskampioen en grote concurrent PSV met 11 man achter de bal voetbalt, dat is in onze ogen gewoon teken van zwakte. Je hoort je tegenstander aan te pakken, onder druk te zetten. Maar zoals gezegd, wanneer je zo voetbalt als PSV en elke keer met 3 punten naar huis gaat doet het voetbal er ineens niet zo veel meer toe. Ik denk dat ik dat ook zou hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 15:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat Ajacieden altijd een grote bek hebben over het superieure voetbal dat ze spelen en dan kwaad worden als de tegenstander eens een keer niet de rode loper naar de goal voor ze uitlegt.
Als we bij PSV moesten gaan liggen miepen elke keer als we een verdedigende tegenstander op bezoek kregen konden we vrijwel elke thuiswedstrijd wel moord en brand schreeuwen.
Kneus. Leer Nederlands en kanker op. Anti-voetbal.quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef LuukBes het volgende:
020 kleuterklas kon geen kans creeren, drukken tot de 16 en dan niks. Dominant voetbal ten spijt staan jullie natuurlijk weer met lege handen. Zelfs met 10 man niks creeren, 020-aanval en creativiteit is gewoon te matig, en defensie PSV wereldtop. Stunetelaar niet gezien. Daarom stranden jullie tegen subtoppers Kopenhagen als het erom gaat, en haalt PSV die 2e ronde.
Thuiswedstrijd gaan we wat meer voetballen, uitgekiende loop-maar-in-het-mes-tactiek is weer geslaagd voor de altijd lastige uitwedstrijd in de soepkom. Helemaal niets in praatjesmaker A 'dam. Houdoe en bedankt frustie's.
Als je hier echt alleen maar komt om te trollen, rot dan ook gewoon op kleuterquote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef LuukBes het volgende:
020 kleuterklas kon geen kans creeren, drukken tot de 16 en dan niks. Dominant voetbal ten spijt staan jullie natuurlijk weer met lege handen. Zelfs met 10 man niks creeren, 020-aanval en creativiteit is gewoon te matig, en defensie PSV wereldtop. Stuntelaar niet gezien. Daarom stranden jullie tegen subtoppers Kopenhagen als het erom gaat, en haalt PSV die 2e ronde.![]()
Thuiswedstrijd gaan we wat meer voetballen, uitgekiende loop-maar-in-het-mes-tactiek is weer geslaagd voor de altijd lastige uitwedstrijd in de soepkom. Helemaal niets in praatjesmaker A 'dam. Houdoe en bedankt frustie's.
ten eerste gefeliciteerd, beetje jammer alleen van je praatjesmaker A'dam want de laatste dagen waren het vooral PSV'ers met grote praatjes en ajacieden waren redelijk voorzichtig qua voorspellingen...quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef LuukBes het volgende:
020 kleuterklas kon geen kans creeren, drukken tot de 16 en dan niks. Dominant voetbal ten spijt staan jullie natuurlijk weer met lege handen. Zelfs met 10 man niks creeren, 020-aanval en creativiteit is gewoon te matig, en defensie PSV wereldtop. Stuntelaar niet gezien. Daarom stranden jullie tegen subtoppers Kopenhagen als het erom gaat, en haalt PSV die 2e ronde.![]()
Prachtpost.quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef LuukBes het volgende:
Je ondertitel klopt niet.quote:Op zondag 12 november 2006 15:42 schreef MariekskeBaby het volgende:
[..]
Prachtpost.![]()
Zal wel pijn doen voor Ajacieden... Maarjaaa![]()
Gelukkig weten we wie het zegt.quote:Op zondag 12 november 2006 15:41 schreef LuukBes het volgende:
doe ff normaal.
Praatjesmaker slaat op dat eeuwige frustie 020-gejammer op PSV's voetbal en dat naieve geijl alsof PSV wel even op de helft van Ajax komt voetballen in de Arena.quote:Op zondag 12 november 2006 15:41 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
ten eerste gefeliciteerd, beetje jammer alleen van je praatjesmaker A'dam want de laatste dagen waren het vooral PSV'ers met grote praatjes en ajacieden waren redelijk voorzichtig qua voorspellingen...
We missen de laatste pass ja, vandaag was het weer duidelijk. De laatste voorzet, of laatste schot of iets was gewoon veel te matig vandaag.quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef LuukBes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |