Gefeliciteerd Pyth.quote:Op zondag 12 november 2006 15:32 schreef PyTh het volgende:
Eerste kwartier ging de wedstrijd gelijk op, daarna drong ajax aan en was de betere ploeg maar echte kansen heeft het niet gehad.
Na rust PSV de betere ploeg met een goede goal van Timmy, na de rode kaart (waar ik toch echt mijn vraagtekens bij zet) kwam ajax weer opzetten maar bleef de 1-1 achterwege.
Gelijk spel was een betere afspiegeling geweest van de krachtsverhoudingen maar PSV is gewoon iets gehaaider
Duidelijk rood, je mag die bal gewoon niet wegschietenquote:Op zondag 12 november 2006 15:32 schreef PyTh het volgende:
Eerste kwartier ging de wedstrijd gelijk op, daarna drong ajax aan en was de betere ploeg maar echte kansen heeft het niet gehad.
Na rust PSV de betere ploeg met een goede goal van Timmy, na de rode kaart (waar ik toch echt mijn vraagtekens bij zet) kwam ajax weer opzetten maar bleef de 1-1 achterwege.
Gelijk spel was een betere afspiegeling geweest van de krachtsverhoudingen maar PSV is gewoon iets gehaaider
Leuk dat je altijd zoveel reacties weet op te wekken. Blijkbaar komt het bij Ajacieden extra hard aan wanneer een vrouw tegen hun 2 jodenkoeken aan schopt.quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 15:23 schreef MIster911 het volgende:
Ik begrijp dat de emoties hoog oplopen bij de ajacieden maar ze moeten ook begrijpen dat ze niet van de een op de andere dag een topclub kunnen zijn netals psv, die dit soort wedstrijden op ervaring en solidariteit wint.
Misschien komt het voor ajax volgend jaar wel en dat zal ook weer leuk zijn voor de competitie en europeesch (2 topclubs in de championsleague uit nederland)
Die rode kaart was terecht in de filosofie dat de twee gele kaarten terecht waren. Beetje kinderachtig inderdaad dat een scheidsrechter voor het wegtrappen van een bal de tweede gele kaart moet geven. Ik denk alleen dat het voor PSV niet zo'n probleem was. Er was gelijk een excuus om wel heel erg verdedigend te gaan spelen (begrijpelijk natuurlijk met 10 tegen 11). En als Ajax dan 5 aanvallers brengt weet je dat het veel te druk wordt om uberhaupt nog te scoren.quote:Op zondag 12 november 2006 15:32 schreef PyTh het volgende:
Helaas wel.quote:Gelijk spel was een betere afspiegeling geweest van de krachtsverhoudingen maar PSV is gewoon iets gehaaider
Alsjeblieft zeg, hou toch eens op met die kinderachtige reacties zoals 'jodenkoeken'. Datzelfde geldt voor degenen die 'kankerboeren' roepen enzo.quote:Op zondag 12 november 2006 15:34 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Leuk dat je altijd zoveel reacties weet op te wekken. Blijkbaar komt het bij Ajacieden extra hard aan wanneer een vrouw tegen hun 2 jodenkoeken aan schopt.
Ik denk eigenlijk dat PSV met een reden wat minder vol op de aanval ging. En dat is echt niet om minder te scoren, zoals jij het laat lijken, maar omdat de verdediging van PSV sterker is dan hun aanval, en ze begrijpen dat ze hun sterke punten zoveel mogelijk moeten uitbuiten in een wedstrijd als vandaag. Anders had Ajax teveel ruimte gekregen en had Ajax meer kans gehad.quote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
Als PSV wilt dan walsen ze over ajax heen, PSV speelt wat voorzichtiger tegen ajax, das ook logisch. Maar als ze vol op de aanval gaan, dan wordt het zo 4-1 voor PSV..
Maarja PSV kan ook op de verdediging spelen, iets wat ajax niet kan
1860 München is ook groter dan Bayern.quote:Op zondag 12 november 2006 15:35 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is dus de reden waarom ik voor Ajax ben en niet voor psv. Als je club op zo'n manier Nederland moet vertegenwoordigen in de CL.
Sinds wanneer is Ajax geen top-club meer??? Top-clubs kun je niet afmeten op resultaat. Een top-club word ook niet gemaakt door geld. Een top-club word gemaakt door de supporters. AZ bijv. is geen topclub maar kan wel aardig voetballen. Feyenoord is qua resultaat al jaren een sub-topper maar iedereen weet dat Feyenoord een top-club zal blijven. Zolang Ajax meer supporters heeft in Nederland dan psv blijft Ajax een grotere club! gevoelsmatig dan.
quote:Op zondag 12 november 2006 15:39 schreef MariekskeBaby het volgende:
Ik denk dat Feyenoord Ajax nog wel gaat inhalen dit seizoen.![]()
Mijn neefje van 3 denkt dat ook. Misschien moet ik jullie eens bij elkaar zetten. Jullie zullen vast lange gesprekken hebben.quote:Op zondag 12 november 2006 15:39 schreef MariekskeBaby het volgende:
quote:Op zondag 12 november 2006 15:39 schreef MariekskeBaby het volgende:
en Leeds is groter dan Chelseaquote:Op zondag 12 november 2006 15:40 schreef cultheld het volgende:
[..]
1860 München is ook groter dan Bayern.
Dat je met zo weinig hersencellen nog kan denken, knap.quote:Op zondag 12 november 2006 15:39 schreef MariekskeBaby het volgende:
Zelfs ik moest lachen.quote:Op zondag 12 november 2006 15:39 schreef MariekskeBaby het volgende:
oftopic : ik gun Twente meer dan Heereveen. Die kunnen soms nog wel leuk spelen. Alhoewel die Alves wel weet hoe hij een bal moet raken.quote:Op zondag 12 november 2006 15:42 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Ajax is samen met PSV en in iets mindere mate AZ de top van Nederland. Feyenoord dit seizoen helaas niet, maar het gaat steeds beter, maar Ajax speelde ook vandaag sterk, ze wonnen niet, maar ze waren niet echt slecht, Feyenoord blijft wel hopelijk in de buurt van de top, al gun in Groningen en Heerenveen ook wel die vierde en vijfde plek.
alleen die laatste regel zit een kern van waarheid in, Ajax is daar tot nu toe gewoon nog niet in staatquote:Op zondag 12 november 2006 15:38 schreef RijstNatie het volgende:
Als PSV wilt dan walsen ze over ajax heen, PSV speelt wat voorzichtiger tegen ajax, das ook logisch. Maar als ze vol op de aanval gaan, dan wordt het zo 4-1 voor PSV..
Maarja PSV kan ook op de verdediging spelen, iets wat ajax niet kan
Jammer dat je zo reageerd maar kijk eens naar andere league's zoals in engeland en duitsland. Als je beredeneerd met jouw inzicht dan zouden er allemaal topclubs in hun league zitten die europeesch (CL) mee kunnenquote:Op zondag 12 november 2006 15:35 schreef toma het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is dus de reden waarom ik voor Ajax ben en niet voor psv. Als je club op zo'n manier Nederland moet vertegenwoordigen in de CL.
Sinds wanneer is Ajax geen top-club meer??? Top-clubs kun je niet afmeten op resultaat. Een top-club word ook niet gemaakt door geld. Een top-club word gemaakt door de supporters. AZ bijv. is geen topclub maar kan wel aardig voetballen. Feyenoord is qua resultaat al jaren een sub-topper maar iedereen weet dat Feyenoord een top-club zal blijven. Zolang Ajax meer supporters heeft in Nederland dan psv blijft Ajax een grotere club! gevoelsmatig dan.
schrijf het dan wel goedquote:
Zijn alle PSV-'fans' nou van die opzichtige Ajax-haters? De PSV-'fans' in mijn omgeving komen over het algemeen wat intelligenter over namelijk.quote:Op zondag 12 november 2006 15:45 schreef MariekskeBaby het volgende:
Eredivisie 2006-2007
1 PSV 12 - 31![]()
2 Ajax 12 - 30![]()
3 AZ 12 - 29![]()
4 Feyenoord 12 - 23![]()
5 FC Twente 11 - 21![]()
Offtopic:quote:Op zondag 12 november 2006 15:44 schreef toma het volgende:
[..]
oftopic : ik gun Twente meer dan Heereveen. Die kunnen soms nog wel leuk spelen. Alhoewel die Alves wel weet hoe hij een bal moet raken.
Ajax kan dit seizoen met zo'n kwaliteit het seizoen tot een goed eind brengen wanneer ze of de UEFA-cup winnen of kampioen worden.
Lees het PSV-topic eens door, dan zie je dat door over het algemeen niet zo veel haat jegens andere ploegen is.quote:Op zondag 12 november 2006 15:46 schreef gday het volgende:
[..]
Zijn alle PSV-'fans' nou van die opzichtige Ajax-haters? De PSV-'fans' in mijn omgeving komen over het algemeen wat intelligenter over namelijk.
Denk jij daadwerkelijk dat PSV zo goed is en dat ze zo'n luxe-positie hebben?quote:Op zondag 12 november 2006 15:11 schreef Mister_YingYang het volgende:
PSV is gewoon de beste
KIJK NAAR DE CIJFERS
Dat Calimero gelul; "waarom gooiden ze de boel niet open, dan hadden wij kunnen winnen!"
Echt te triest voor woorden.
Ajax was de eerste helft beter (omdat PSV dat toestond) en PSV was de 2e helft beter, toen we de voorsprong wilden vergroten krijgen we ineens een rode kaart. Nou dan zit er nog maar 1 ding op, de boel dichtgooien.
Als je daar niet tegenkan moet je maar geen voetbal meer kijken.
PSV KAMPIOENEN![]()
Ga er nu niet serieus op in. Bos81, pascalheister, PyTH, Grrrrr en op z'n tijd zelfs cultheld en wat anderen. Daar vallen discussies mee te voeren. Niet met die bosmongolen die nu de hele tijd gequote worden.quote:Op zondag 12 november 2006 15:50 schreef Frasier het volgende:
[..]
Denk jij daadwerkelijk dat PSV zo goed is en dat ze zo'n luxe-positie hebben?![]()
dat bedoel ik nou. Top-clubs worden niet gevormd door resultaat!. Maar door de supporters. Een derby in Nederland tussen Ajax en Feyenoord is nog altijd zwaarder beladen dan AZ tegen PSV. Terwijl qua resultaat de laatste wedstrijd tegenwoordig belangrijker is. Een club is nog geen top-club als hij de CL wint. Is voor jou Griekenland dan een top-ploeg als ze het EK winnen? Of behoort Porto ook tot de beste clubs van Europa wanneer ze de CL winnen?quote:Op zondag 12 november 2006 15:46 schreef MIster911 het volgende:
[..]
Jammer dat je zo reageerd maar kijk eens naar andere league's zoals in engeland en duitsland. Als je berdeneerd met jouw inzicht dan zouden er allemaal topclubs in hun league zitten die europeesch (CL) mee kunnen![]()
Gelukkig. Ja weet je, ik ben niet zo iemand die PSV- of Feyenoord-topics door gaat zitten lopen. Ik vind het zelf namelijk zo irritant als een PSV'er of Feyenoorder in een Ajax-topic gaat zitten trollen.. maar goed, ik hoop dat er meer PSV'ers zijn zoals jij dan.quote:Op zondag 12 november 2006 15:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Lees het PSV-topic eens door, dan zie je dat door over het algemeen niet zo veel haat jegens andere ploegen is.
Wel leuk dat je die goal in je avatar hebtquote:Op zondag 12 november 2006 16:38 schreef mcyodogg het volgende:
Ben weer terug uit de Arena
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Boeren zijn de baas in Amsterdam!
quote:Op zondag 12 november 2006 15:14 schreef Jasza het volgende:
Ying Yang, omdat psv dat toestond?
Jonge, psv werd de eerste helft compleet afgetroeft.
Cursusje grammatica ?quote:Op zondag 12 november 2006 14:49 schreef cultheld het volgende:
Ten Cate: "Als wai zo foetballen als PEE ES FEE, dan worde wai ook kampioen!!!! Met 7 man achter de bal kan iedereen winne!!!!!! Wai spele alleen mooi foebal!!!!!"
Ajax kwam opzeten na de 0-1 en de rode kaart? Vond het wel meevallen. Talpa zou zometeen 5 minuten kunnen vullen met alle acties van Rosales sinds ie in het veld kwam en die hoef je dan niet eens van commentaar te voorzien, de mislukte voorzetten spreken voor zich.quote:Op zondag 12 november 2006 15:32 schreef PyTh het volgende:
En dan toch verliezen!quote:Op zondag 12 november 2006 18:50 schreef Chadi het volgende:
blablabla
Wat wel leuk was om te zien was dat Ajax niks weg gaf en op het middenveld en achterin alles op orde had.
Idd, dat heeft meer met wielrennen te maken.quote:Op zondag 12 november 2006 19:03 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja dat heeft weinig met voetbal te maken zo'n standard situatie
quote:Op zondag 12 november 2006 19:14 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd, dat heeft meer met wielrennen te maken.
Juist, als ze op presentatie en uitvoering beoordeeld willen worden moeten ze bij Ajax maar gaan turnen of schoonspringen.quote:Op zondag 12 november 2006 15:05 schreef Zorro het volgende:
Nog even voor alle mensen die het nog altijd niet begrijpen een quote uit de regels van het voetbal (misschien steek je er wat van op):
[..]
Hier staat niks over mooi voetbal of zo, dus daar kun je niet mee winnen. Doe er je voordeel mee.
In een eerder topic werd geschreven dat Ten Cate hoog op het verlanglijstje van PSV stond. En dat was ook zo maar ik ben blij dat hij niet gekomen is, hij begint een beetje op de gefrustreerde azijnpisser Stevens te lijken.quote:Op zondag 12 november 2006 20:20 schreef SCH het volgende:
Ten Cate
Die man wordt met de week triester zeg.
2 punten ipv gelijkspel, alleen ben jij van mening dat Ajax had moeten winnen. Het had ook zomaar in 0-2 kunnen eindigen.quote:Op zondag 12 november 2006 20:37 schreef toma het volgende:
Eerlijk commentaar achteraf vana Koeman. Als je zijn woorden samenvat kun je concluderen dat psv voor de verrandering weer eens 3 punten steelt.
Jonge hou je vreet nou maar dicht, dat je Ten Cate niet mag is inmiddels volstrekt duidelijk. Kneus.quote:Op zondag 12 november 2006 19:49 schreef leolinedance het volgende:
Wat een slechte verliezer, die HTK. Geluksgoal enzo...En dan kale klets zeggen. Wat een sukkel!
nee 0-0 was het meest verdiend geweestquote:Op zondag 12 november 2006 20:52 schreef Toewan het volgende:
[..]
2 punten ipv gelijkspel, alleen ben jij van mening dat Ajax had moeten winnen. Het had ook zomaar in 0-2 kunnen eindigen.
Stelen is ook een kunst.quote:Op zondag 12 november 2006 20:37 schreef toma het volgende:
Eerlijk commentaar achteraf vana Koeman. Als je zijn woorden samenvat kun je concluderen dat psv voor de verrandering weer eens 3 punten steelt.
Maar toch alsnog gefeliciteerd.
Maak het dan eerder af. En ajax had nog genoeg tijd om te laten zien wat ze in huis hadden.quote:Op zondag 12 november 2006 21:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Stelen is ook een kunst.
Toch had PSV de beste kansen deze wedstrijd.
Nee hoor ik heb niks tegen hem. Waar baseer je dat op? Ik vond zijn reactie op televisie niet echt volwassen en terecht. Dat is iets heel anders.quote:Op zondag 12 november 2006 20:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jonge hou je vreet nou maar dicht, dat je Ten Cate niet mag is inmiddels volstrekt duidelijk. Kneus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |