lol, hoe zou het zitten met de "dragen constructie" van Oklahoma gebouw?quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:57 schreef Resonancer het volgende:
False Flag overzicht;
http://judicial-inc.biz/False_Flags_summary.htm
Ja maar wat heeft dat met de CIA te maken?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:01 schreef Lambiekje het volgende:
grapjas .. dat hebben al ons wereldweide kranten toch gemeld.!?!!
dan is het weer een franse krant dei zegt dat OBL dood is dan weer een israelische krant. dan is het een australische.
Dus dat is aan de kranten zelf te wijten. Niet aan de Amerikaanse overheid.quote:Dit is dus een duidelijk voorbeeld dat onze kranten links en rechts zomaar wat teksten klakkeloos plaatsen en dus maar lekker op los propageren en stemmakkerij dat is het.
Nou dan zijn er nog een aantal andere onderzoeken en feiten die over het algemeen wel het zelfde zeggen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 11:34 schreef Resonancer het volgende:
Ik heb het niet aleen over smaak maar over 'n verantwoorde maaltijd. In die vergelijking zie ik het commision report als n smaakloze pudding met rauwe salmonela eieren.
quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:24 schreef pietje77 het volgende:
oklahoma city is 100% false flag met patsy McVeigh die direct aan Al Ciaeda te linken is, al word dat zeker te moeilijk voor hier.
Dat heeft geen bal met burgerlijke ongehoorzaamheid te maken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:14 schreef pietje77 het volgende:
De Acte van Verlating, die de Staten-Generaal in Den Haag in 1581 opstelden, is een juweel in de traditie van burgerlijke ongehoorzaamheid---> *petje af*
Heel goed, chronologisch gezien dan. Niets is natuurlijker vanzelfsprekender dan imitatie van Amerikaanse wetgeving door het land dat Amerika nog in 1812 bestreed en de andere staten, die hun uiterste best hadden gedaan om de revolutie uit te roeienquote:1776 - U.S. constitutie
1815- Ned. constitutie
Wel eens van 1848 gehoord?quote:Verder lijkt me het allerbelangrijkste me weer duidelijk.... iets met vrijheid en rechten...
Voor zo ver leesbaar, is het erbarmelijk.quote:http://www.911kemet.co.uk/nwoquotes.html (hebben ze je dat ook geleerd op school of in je favourite boekjes apropos??)
Waarom probeer jij dan toch mij en anderen ervan te overtuigen dat alles wat jij zegt de waarheid is?quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:00 schreef pietje77 het volgende:
Maakt niet uit hoor, het is jouw recht om super ongeinformeerd, systematisch met persoonlijke fantasieën/meningen re reageren.
Ik zal je nog ongeruster maken, ik heb 2 zonen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:15 schreef Apropos het volgende:
Leuke Nazi-propaganda trouwens, Resonancer. Het idee dat je een zoon hebt, verontrust me meer en meer. Ontken ook nog even het bestaan van gaskamers en vernietigingskampen, een van de speerpunten van judicial.inc. Ga je gang, ontken het gerust, de ''moderators'' zullen je geen stroweg in de breed leggen.
Hier, kijk maar, Auschwitz was een lustoord!
http://judicial-inc.biz/Auschwitz.htm
Ik hoop i.i.g meer fatsoen te hebben dan jij, de opm. over mijn kinderen vind ik bijz laag bij de grond. (je weet niks van mij als vader, de lftd van mijn kinderen)quote:De moeder van Joran van der Sloot is een pafferige oude Jodin! Met dank aan Resonancer!
http://judicial-inc.biz/Joran_va_der_sloot.htm
De Kristallnacht was een Joods complot!
http://judicial-inc.biz/Kristallnacht.htm
Hitler moest Polen wel binnenvallen, want kwaadaardige Joden doodden arme Duitsers!
http://judicial-inc.biz/Broomberg.htm
Theo van Gogh vermoord door de Mossad!
http://judicial-inc.biz/van_gogh_murder.htm
Heb je enig gezond verstand en fatsoen?
Dat is zo'n beetje de definitie van Strawman, alleen mogen we in dit geval onderscheid maken tussen bewuste regerings-strawman des-info/propaganda en de onbenullen die het onbewust doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:46 schreef Resonancer het volgende:
Het mij in de schoenen schuiven om achter de DOOR JOUW geplaatste linkjes te gaan staan ook.
edit: het is gelukt zie ik, dan haal ik m maar weg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:07 schreef pietje77 het volgende:
fuck, ik krijg het niet voor elkaar om hier http://infowars.com/cartoons_8.htm#rummy_employment de derde cartoon van onderen te plaatsen !#!$!$!$%
help!ik moet dat ding hebben nu (die met de 3 aapjes
)
Goh.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:32 schreef pietje77 het volgende:
hahahahahaha, sorry hoor, maar wat moet je een ongeinformeerd, Bernays/media droomprojectje zijn wil je nog in de regerings W W F- voorstellingen trappen.
Ik ga geen discussie met jou voeren aan de hand van dat soort domme plaatjes.quote:Op vrijdag 17 november 2006 22:51 schreef pietje77 het volgende:
Jij was de enige idd wiens fantasie reactie op de inhoud ik al voor me zag.
Dus welke inhoud wil je iets tussen krijgen van plaatje 2?
Plaatje 1 gaat meer over jouwzelf
ik zou zeggen:quote:Op vrijdag 17 november 2006 20:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom probeer jij dan toch mij en anderen ervan te overtuigen dat alles wat jij zegt de waarheid is?
Ondertussen zal iedereen het uitsluiten dat Pietje de waarheid verteltquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:25 schreef Orwell het volgende:
het is onwaarschijnlijk, maar misschien spreekt deze man wel continu de waarheid...dat zou je als wetenschapper bij voorbaat toch niet uit durven sluiten, dunkt me...
Ja hoor. Dat heb ik al vaak zat laten zien de afgelopen weken. In tegenstelling tot een aantal complotgelovers. Die willen maar één kant van het verhaal zien. De andere kant wordt bij voorkeur compleet genegeerd.quote:ben je bereid je te informeren, vervolgens te redeneren en te deduceren om de feitelijkheid betreffende gedane uitspraken te onderzoeken ?
quote:dan beschouw ik jou, van onder andere mijn belastingcenten betaalde "studie" als verspilde moeite en geld...
je kunt niet aan de hand van 2 vragen zeggen of 9/11 wel of niet een complot was. Als je alleen deze 2 vragen als basis voor een complottheorie wilt gebruiken, ben je wel erg kortzichtig bezig.quote:heb jij bewijzen voor de involvement van bin laden in 911?
kan jij aantonen dat er een airliner in het pentagon is gevlogen?
Liever dat dan bijvoorbeeld als een mak schaap You Tube docu's van 2 uur kijken en als zoete koek slikken.quote:of heb je als een mak schaap de mededelingen van het witte huis/bush/blair/balk geslikt, zonder het verlangen van enig bewijs voor hun sprookjesachtige beschrijving van die donkere dag....
als Pietje er door z'n uitspraken er nu voor gezorgd had dat we nog maar 25km p/u mochten rijden op de snelwegen of als Lambiek door z'n uitspraken een stijging van de verkrachtingen in nederland met 700% op z'n geweten zou hebben, zou ik nog een eind met je mee kunnen gaanquote:Op vrijdag 17 november 2006 23:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ondertussen zal iedereen het uitsluiten dat Pietje de waarheid vertelt
Hij heeft al zoveel dingen geroepen die niet kloppen, hij heeft al zovaak de plank volledig misgeslagen en blijft desondanks volhouden dat alle niet complotgelovers maar dom en onwetend zijn. Daar hoef je echt geen wetenschapper voor te zijn om te zien dat de verhalen van Pietje de grootste gaten bevatten.
[..]
Ja hoor. Dat heb ik al vaak zat laten zien de afgelopen weken. In tegenstelling tot een aantal complotgelovers. Die willen maar één kant van het verhaal zien. De andere kant wordt bij voorkeur compleet genegeerd.
[..]
Waar heb je het nu weer over? Welke studie heb ik gedaan?
[..]
je kunt niet aan de hand van 2 vragen zeggen of 9/11 wel of niet een complot was. Als je alleen deze 2 vragen als basis voor een complottheorie wilt gebruiken, ben je wel erg kortzichtig bezig.
[..]
Liever dat dan bijvoorbeeld als een mak schaap You Tube docu's van 2 uur kijken en als zoete koek slikken.
Maar nee, ik slik het verhaal van het witte huis echt niet als zoete koek. Dat heb ik al vaak zat gezegd. Ik zie gewoon teveel gaten in de verhalen die o.a. pietje en lambiekje hier mensen proberen wijs te maken.
Aan de ene kant zeggen dat het raar is dat een WTC gebouw is ingestort, maar het niet raar vinden dat er nieuwe wegen zouden zijn aangelegd om puin van de WTC torens af te voeren.
Dat laatste is een bewering waar Lambiekje gister nog mee op de proppen kwam...
Bewijzen zoals bijv. dat Atta Al Quda trainingskampen heeft bezocht en al geindentificeerd was als kaper van flight 11 zelfs voordat deze zich in WTC1 boorde?quote:Op vrijdag 17 november 2006 23:25 schreef Orwell het volgende:
heb jij bewijzen voor de involvement van bin laden in 911?
kan jij aantonen dat er een airliner in het pentagon is gevlogen?
mischien omdat je op het ouderen forum "bloemschikken voor bejaarden" wilde posten zonder dat je door had dat het jouw leeftijdsgroup niet was ?quote:Ik stel me hier een paar eenzame monomane mensen voor, bij wie de GGD-mensen in dikke overalls en lieslaarzen over een paar jaar het totaal verwaarloosde huis moet opruimen nadat ze gedwongen opgenomen zijn.
Hoe kom ik toch bij zo'n beeld? Omdat ik het regelmatig zie waarschijnljk. Zeker nu het onderhavige geval over een gebrek inhoudelijkheden gaan praten.
Maar dan is er ook hoop: Misschien kan prof. Hegeliaan hem behandelen met zijn methode uit de zestiende eeuw.
of....quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:01 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Bewijzen zoals bijv. dat Atta Al Quda trainingskampen heeft bezocht en al geindentificeerd was als kaper van flight 11 zelfs voordat deze zich in WTC1 boorde?
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:10 schreef Orwell het volgende:
is het dan niet veel interressanter om te checken of deze Machtige mensen ons de waarheid wel hebben verteld..
Flikker toch op met dat soort gezeik... Jij post momenteel veel meer dan ik....quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:08 schreef pietje77 het volgende:
De nr.26 van de top 500 kwa hoeveelheids posts ooit: calvobbes 64590 posts
Flikker toch op met dat gezeik...quote:Verder is het bijna misdadig om deze criminelen te verdedigen, hij weet er gewoon niets vanaf, alleen maar posten en posten, niets checken en daarom ook kunnen zeggen dat het geen feiten zijn.
Dat heb ik je ook al uitgelegd waarom ik niet in discussie ga aan de hand van cartoons.quote:Zelfs tegen 2 cartoons heeft ie inhoudelijks niets in te brengen![]()
Als er iemand is die bovenstaande doet, dan zijn jij en lambiekje dat welquote:Op zaterdag 18 november 2006 01:22 schreef pietje77 het volgende:
Hoe moet je fatsoenlijk discusierren met iemand die niks lees, niks kijkt, geen relevante kennis heeft etc etc.
En nog keiharde feiten, die die niet kent, durft te ontkennen.
Idd. Ik heb Pietje al diverse malen gevraagd om het even bij één onderwerp te houden. Maar dan bracht die de brand in de Reichstag of de eerdere aanslag op de WTC gebouwen weer naar voren....quote:Op zaterdag 18 november 2006 02:10 schreef merlin693 het volgende:
@pietje ik ben er zelf ook niet zo goed mee maar jij blijft doorgaan !...herhalen bewerkt niks !
Nou ja zeg. Kun je geen andere voorbeeld nemen. Bijv. .dat niemand meer kaas op het brood mag eten.quote:Op zaterdag 18 november 2006 00:10 schreef Orwell het volgende:
[..]
als Pietje er door z'n uitspraken er nu voor gezorgd had dat we nog maar 25km p/u mochten rijden op de snelwegen of als Lambiek door z'n uitspraken een stijging van de verkrachtingen in nederland met 700% op z'n geweten zou hebben, zou ik nog een eind met je mee kunnen gaan
maar deze individuen boeien natuurlijk niet in de discussie
door de ONBEWEZEN 911-lezing van bush&co hebben we nu de wereld van vandaag
we weten inmiddels dat regeringen wel eens liegen (dat is het mooie van geschiedenis, dat we er in theorie van zouden kunnen leren)
is het dan niet veel interressanter om te checken of deze Machtige mensen ons de waarheid wel hebben verteld.. lijkt me een tikkeltje crucialer... de gevolgen zijn iets verstrekkender dunkt me
dus wederom mijn vraag
heb jij bewijs voor de involvement van osama?
WTC7 is toch echt wel opgeblazen .. dus daar gaat je stelling ?!quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:47 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Maar als dan duidelijk aangetoond wordt dat de belangrijkste dingen die de overheid vertellen wel kloppen (dus bijvoorbeeld dat er wel degelijk vliegtuigen in de gebouwen zijn gevlogen en dat de gebouwen niet opgeblazen zijn) maar dat dan genegeerd wordt door het zoveelste onzinverhaal op te gaan hangen, dan valt er weinig te checken.
En nee, er is geen 100% overtuigend bewijs dat OBL het gedaan heeft. Maar er is ook geen 100% overtuigend bewijs dat die het niet gedaan heeft en er is al helemaal geen bewijs wie het dan wel georganiseerd heeft.
Of weet jij het dan beter?
In het beste geval is er nog discussie over mogelijk of WTC7 opgeblazen is, het is zeker geen uitgemaakt zaak dat het gebeurd is.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
WTC7 is toch echt wel opgeblazen .. dus daar gaat je stelling ?!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:17 schreef Lambiekje het volgende:
WTC7 is toch echt wel opgeblazen .. dus daar gaat je stelling ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |