Hoe verklaar je overigens dat ook de bovenste 15 verdiepingen totaal verpulverd zijn ... Er klopt ECHT iets niet aan het officiele verhaal.. Er kan gewoonweg niets anders geconcludeerd worden dat er weldegelijk explosieven gebruikt zijn.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:53 schreef Cyclonis het volgende:
hmm ik moet even bovenstaande goed bekijken. volgens mij neig ik meer naar het volgende
potentiele energie werd in eerste instantie omgezet in kinetische energie bij het instorten
het werd geen echte free fall, dus een deel van de energie ging naar het vervormen en breken van de balken.
de energie die vrijkomt bij dit breken zou van zodanige grootte kunnen zijn dat het de vrij grote expulsies van stof kan verklaren bij het bezwijken van elke verdieping
het heeft echter geen toegevoegde energie content in de uiteindelijke stofwolk
Ik hoop nu heel erg dat je doelt op Cyclonis....quote:Op woensdag 15 november 2006 12:26 schreef LostFormat het volgende:
Toch wel mooi om te zien hoe mensen reageren als er eindelijk eens iemand reageert die wel genoeg kennis in huis heeft om zinnige dingen te zeggen.
Duh.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik hoop nu heel erg dat je doelt op Cyclonis....
Nee geen vrije val dus. Dat is makkelijk te zien in de vele filmpjes en hier al vaak genoeg langs gekomen, oa in het geweldige stuk van Cyclonisquote:Op woensdag 15 november 2006 12:19 schreef Lambiekje het volgende:
Oke.
Ik snap z'n beetje wat je allemaal bedoelt met vering en potentiele energie. Maar om de balken te veren kost tijd ?
Hoe kan het dat het gebouw rond de 10 sec instort, vrije val dus. Dat kan er bij mij niet in.
En dan heb je ook nog de totale verpulvering wat ook gigantische energie kost.
Het officiele NIST rapport mist gewoon te veel parameters...om werkelijkheid uit te beelden.
Heb je overigens 911 Mysteries gezien??!
Lees je wel wat mensen hier voorn argumenten posten? Met dergelijke post kom je net over als een klein kind nadat een ouder rustig uit heeft gelegd dat water nat is. "Jamaar het leek ECHT droog!"quote:Op woensdag 15 november 2006 12:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe verklaar je overigens dat ook de bovenste 15 verdiepingen totaal verpulverd zijn ... Er klopt ECHT iets niet aan het officiele verhaal.. Er kan gewoonweg niets anders geconcludeerd worden dat er weldegelijk explosieven gebruikt zijn.
Waarom zou anders wel WTC7 geprepareerd zijn ....
Nee WTC instortingen stinkt gigantisch.. En is het DUS niet de eerste keer dat de CIA/FBI/overheid heeft geprobeerd die torens neertehalen >> 93 bombing.
De schijn tegen is gewoon te groot. om het officiele verhaal te geloven..
(analyse van Theologisch, taalkundig professor die alles in zijn totaal gelezen heeft, puur wat betreft de analyse wat er gezegt word)quote:NIST describes the collapses of the towers as instances of “progressive collapse,” which happens when "a building or portion of a building collapses due to disproportionate spread of an initial local failure" (NIST Report, p. 200). NIST thereby falsely implies that the total collapses of the three WTC buildings were specific instances of a general category with other instances. NIST even claims that the collapses were “inevitable.”
Grappig en voorspelbaar dat je niet op zijn argumenten ingaatquote:Op woensdag 15 november 2006 18:38 schreef pietje77 het volgende:
Cyclonis, Sta je achter "de bevindingen" van De TU-Delft -Loose Change studentjes??
Ik bedoel als je Zembla aandachtig begrijpend bekijkt, kun je toch nooit achter hun zeeeer beperkte, slecht onderbouwde, "ongeveer" dezelfde omstandigheden etc etc "onderzoek"- LOL! staan?
Was jij erbij? Zodat je ook Jimmy Walters zijn suprise-visit meemaakte?
Wat bazel jij nou weerquote:Verder is NIST vooral van het gigantisch onderbouwen van niet cruciale dingen en het verzwijgen van de key vragen.
De MIT-er Jeff King, haalt vele legitimie theorien aan, waar inmiddels vele regereings theorien tegenovergezet zijn.
De exotische metalen, inboedel die in deeltjes van 0.001 micron poeder de Hudson rivier overstaken, NIST die overdrijft en verzwijgt.
Waarom zouden we moeten verwachten dat een taalkundig professor iets van deze zaken af weet?quote:typisch NIST(paar overgestapte FEMA "onderzoekers":
[..]
(analyse van Theologisch, taalkundig professor die alles in zijn totaal gelezen heeft, puur wat betreft de analyse wat er gezegt word)
Lol roepen is erg makkelijk. Als je het zo lollig vind, kan je dan ook aangeven wat er niet klopt in zijn redenering?quote:en [quote} The NIST Report (2005, pp. xliii and 171) says: “the towers withstood the impacts and would have remained standing were it not for the dislodged insulation (fireproofing) and the subsequent multifloor fires.” lol!
Waar maakt hij zich daar schuldig aan dan?quote:Verder ook wel grappig dat zowel FEMA als NIST de hele gigantische kern "weg fantaseren" en ook nog eens negeren dat die luchtdicht was, en specifiek designed tegen het "chimney effect".
Ook vind ik het wat goedkoop om als regeringsverdediger( gezien de geschiedenis heel kwalijk/ vooral het vertrouwen), ook nog op de man te spelen.
Maar ik geloof dat dat bij NIST ook wel makkelijk word, daar had ik laatst wat over gevonden.
Ik hecht toch wat meer waarde aan de opname van een telefoongesprek op het moment van instorten. Daar was geen enkele explosie op te horen.quote:Ook waren er nog veel meer wat hoger geplaatste getuigen van explosieven, al zullen ze niet veel duidelijker zijn als bv. Rodriguez die er al 20 jaar werkte en onderscheiden is door Bush wegens zijn heldhaftigheid en omdat hij als laatste uit de toren kwam+-.
Dat zijn getuigenverklaringen bij defenitie zo'n beetjequote:Al die 1e graads getuigen hebben geen enkele twijfel, zelfs niet als specifiek de keuzes worden voorgelegd.
Als jij wat minder vastgeroest zat in je waanbeelden...quote:But there's somuch more. ook kun je zodra je beyond a reasonable doubt iets hebt vastgesteld. (WTC7= CD bv.), verder gaan kijken dan je neus lang is.
Waarvan je niets tegen al het afschietwerk in kan of wil brengenquote:Gebeurd dat niet blijf je hangen in een bepaald geloof, terwijl er nog veeeeeeeel meer is cyclonis, veelal onweerlegbaar.
600+ smoking guns.
Ik zie dat je de post over de waarschijnlijkheid daarvan ook weer mooi aan het negeren bent.quote:Mischien is voor jouw de kansberekening dat een oefening op dezelfde tijd EN plaats ineens werkelijkheid word. (dat gebeurde op 9-11) buiten de ene oefening die de regering maar 10% verteld, vonden er op 911 nog 5+ "oefeningen" plaats. ( standaard in black ops- make the defense stand down AND have plausibel deniability etc etc.
Verder geeft ook tijdens 7/7londen bombing de directeur van een terreursoefeningsbedrijf, 2x stomverbaasd op tv toe, dat wat zij aan het oefenen waren ineens werkelijkheid werd op EXACT dezelfde plaats op Exact dezelfde tijd.(nogmaals standaard in een black op)
Idem.quote:Kans op toeval berekent: 1 op 3.600.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000.000. (41 nullen - miljarden keren meer dan alle zondkorrels op aarde dat het geen toeval is - samenzwering dus) 2x.........
Zo voerd Poetin ook graag "oefeningen" uit als er ineens terrorisme uitbreekt.
Zou je anders eens een keer even compleet als Cyclonis in kunnen gaan op dat onderzoek? Dat zou je geloofwaardigheid iig weer een beetje opkrikken.quote:Al is misschien Terrorstorm of WKJO kijken noodzakelijk om dit te kunnen begrijpen.
Er is gewoon veels te veel...
Trouwens, voelt die Loose Change "debunkende" Student met die blonde haartjes en die puistjes zich nog steeds "bedrogen"?en "aan het handje genomen"?
en dat "onderzoek" van ze..... maar hun "geloven" en dan iets over Hoffman zeggen, die zich er al sinds 2002 full time mee bezighoud zo'n beetje, is erg geloofwaardig.
Als het op deze schaal al niet klopt is dat overbodig ja.quote:Dossierkennis voor het totaalplaatje lijkt niet gewenst meer
Ga dan een keer duidelijk in op het NIST verhaalquote:Het is veelal NIST theorien tegen critica theorien, daarom probeer ik er vanalles uit te pakken, wat me heel slecht afgaat
Ga eens een boek lezen over statica/dynamicaquote:Op woensdag 15 november 2006 19:55 schreef pietje77 het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen ZEMBLA een paar keer gezien.
Mooi gevalletje selectief lezen. Dat een grote groep van mening is dat er iets niet klopt betekend niet dat die hele groep het hele rapport verwerpt en denkt dat de regering achter de aanslagen zat.quote:<knip>
Zo zou je denken als het allemaal zo plausibel is waarom dan half america + de rest van de wereld dankzij LC over WTC7 weet? en put options, silverstein, voorkennis etc etc etc
en waarom iets wat "onzin" is niet aangepakt word publiekelijk door NIST/fema etc.
Het lijkt me dat terwijl 86% van de U.S. en zo'n beetje heel de wereld geen fuck mee van de 9-11 theorie geloven het toch tijd is even alle onzin met bewijs de mond te snoeren.
Waarom zouden ze?quote:Nee hoor, zelfs de 84 foto's van het pentagon "vliegtuig" laten ze niet zien.
Terwijl Rumsfeld aangeklaagd word wegens oorlogsmisdaden in Duisland nu(ff leuk)
Weet je toevallig ook een quote over argumenten en feiten niet willen zien?quote:Het ligt er gewoon TE dik op.
als individu ben je "gehandicapt" zodra je oog-in-oog komt met een samenzwering zo monsterlijk, dat je simpelweg niet KUNT geloven dat het waar is.
- Hoover ( 50 jaar hoofd FBI, voordat er een cia was etc etc)
Dat hoeft niet per see het minimale te zijn. Als het op dat punt goedkoper is dan bij de bestemming loont het nog wel eens om extra mee te nemen.quote:Op woensdag 15 november 2006 20:09 schreef pietje77 het volgende:
edit: de 911 boeing verbrandde 60% van de kerosine bij impact/ vuurbal (NIST of fema).
Hoeveel zat er ook al weer in bij opstijgen? gezien kerosine duur is; het minimale.
quote:Disturbed about the content and quality of physicist Steven E. Jones' 9/11 work, Drs. Morgan Reynolds and Judy Wood present a critique. It covers ten major issues which include demolition of WTC 7, demolitions of WTC 1&2, evidence for high-energy explosives, thermite, glowing aluminum, No Plane Crash Theory (NPCT instead of NPT) and other issues. Jones responded on two issues and Reynolds/Wood found it so unsatisfactory that they replied here, which incorporates Jones’ response.
http://nomoregames.net/index.php?page=911&subpage1=trouble_with_jones
Dus zelfs vergezochte theorieen worden gede-bunked (kut, wat heb ik een hekel aan dat woord) en vervangen door nog veel weirdere theorieen ?quote:Op woensdag 15 november 2006 20:27 schreef Resonancer het volgende:
The Trouble with Steven E. Jones' 9/11 Research
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |