abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 november 2006 @ 21:51:50 #51
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43523747
Operation Mockingbird(klein voorbeeldje)
Verder zijn aantoonbaar alle media in handen van het kapitaal. Zijn er problemen dan word heel het probleem opgekocht.(9-11 WTC harde schijven data hervonden door duits bedrijf bv. en meteen opgekocht- zie ZEMBLA)
Zijn zo veel voorbeelden.
educatie, propaganda, des-info etc etc allemaal al vergepland lang geleden, zoals ze heel het systeem gecorrumpeerd hebben, op bijna alle belangrijke gebieden (standaard).

Wederom iemand die het simpelste weer niet kent: JFK II en WKJO bv.
als dat al niet lukt word alternatieve informatie al helemaal moeilijk, ook lijkt het begrip propaganda en budgetten en wie daar baat bij heeft enzo niet helemaal duidelijk te zijn.
De gedachte dat ze in een unieke hele speciale tijd leven waarin ze de waarheid verteld word lijkt weer aanwezig te zijn.
En ook al word altijd en overal het volk gepropagandeerd lijkt het geloof een unieke uitzondering te zijn ook weer aanwezig.

Je verhaal is grote kletskoek en een psy-op : bv. JFK II
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_43523912
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef pietje77 het volgende:
De gedachte dat ze in een unieke hele speciale tijd leven waarin ze de waarheid verteld word lijkt weer aanwezig te zijn.
. Natuurlijk. Het kan nu eenmaal niet zo zijn dat je een hekel aan een bepaalde kliek hebt maar daarbij je analytisch vermogen niet overboord gooit. Nee, dit zal het zijn.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  maandag 13 november 2006 @ 21:58:37 #53
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43524039
propagandamonstertje was toch JFKII aan het kijken?
eerste reactie na de openingstitel? na 10 minuten
nu de tweede al.

Kijk of lees jij maar helemaal niks, des te belachelijker kom je over..
"That men do not learn very much from the lessons of history is the most important of all the lessons that History has to teach."
-Aldous Huxley
pi_43524110
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:58 schreef pietje77 het volgende:

des te belachelijker kom je over..
Ik moet altijd zo hard lachen om dit soort opmerkingen van Pietje
pi_43524172
Ik krijg inderdaad steeds minder zin in discussies met een volslagen debiel die weigert op voet van gelijkheid te discussieren. Waarom zou ik naar die schreeuwerige PrisonPlanetfilmpjes kijken, als jij vertikt je ''openbare feiten'' te staven met de namen van de kennelijk enorme schare geleerden die die feiten aanhangen? Stel dat ik je vroeg een bepaald artikel te lezen, zou je dat dan doen? Nee, je zou alleen maar weer je lasterlijke geouwehoer afsteken.
Ik bedoel, ik heb hier van doen met iemand die beweer dat ''the founding fathers ons vrijheid gaven''. Volslagen waanzin dat ik van hem iets aan zou moeten nemen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Apropos op 13-11-2006 22:08:20 ]
pi_43524295
quote:
Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef pietje77 het volgende:
Wederom iemand die het simpelste weer niet kent: JFK II en WKJO bv.
Als je zelf er nu eens voor zorgt dat je het simpelste kent, zoals bijvoorbeeld de info die ik net al over Pearl Harbor postte en die heel eenvoudig simpelweg op Wikipedia te vinden is. Maar dat is dan natuurlijk propaganda
  maandag 13 november 2006 @ 22:10:33 #57
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43524499
even gekopieert van openyourmind:
quote:
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
Verder niets kijken he! en vooral de informatie aangereikt via de coup d'etat vertrouwen ook al is dat altijd zo lek als een vergiet zodra je je erin verdiept.

JFK II kijkers weten wel beter, of je leest eens wat uiterst zorgvuldig geresearched werk
-Aldous Huxley
pi_43524508
quote:
ok ik neem jouw reden van je aan dat he daardoor zeer onwaarschijnlijk is. met afgesloten ruimte bedoelde ik overigens een gat in het beton maken, het thermate tegen de muur plakken, en het gat weer dichtgooien met cement, zodat werknemers de volgende dag op kantoor er geen erg in hebben. dan vraag ik me hierbij ook af als je in zo een gat genoeg thermate kunt bevestigen om de balk te laten 'doorsnijden'? of heb je daar echt een zodanige hoeveelheid nodig dat het niet meer te verbergen valt?
De afgesloten ruimte zou in staat moeten zijn hoge druk te weerstaan om thermate tot een explosie te dwingen .
maar bij zo'n snelle reactie vervalt de hele theorie van het doen smelten van staal omdat thermate /thermiet juist relatief langzaam moet branden om zo voldoende tijd te hebben het staal waar het tegenaan zit of op ligt te verhitten.

Bij de verbranding van termiet , of thermate op basis van FeO3 komt altijd gesmolten ijzer vrij . Dit zegt niet dat de stalen balken waar het op ligt ook zullen smelten .

Thermate is totaal niet geschikt in snijladingen en ik ken ook geen andere toepassingen van thermate of thermiet in de controlled demolition wereld. Logisch ook omdat de restproducten van themate bijna allemaal vaste stoffen zijn( bij thermiet alles in vaste stoffen) . Echte explosieven zetten volledig om in gassen en zijn vele malen krachtiger onde randere omdat de gehele reactie in een fractie van een seconde plaatsvind .

Kortom , thermate theorie valt simpelweg niet te onderbouwen .
  maandag 13 november 2006 @ 22:21:29 #59
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43524938
atmosphere1:
heb je deze gezien?

http://video.google.com/videoplay?docid=529253447051382848&%20q=9%2F11 (Prof. Jones onderbouwd thermate theorie tov.aluminium theorie etc.)

Verder sluit je het gebruik van (nano)-explosieven icm. thermate ook uit?( vooral de combinatie mogelijkheid van thermeet)

en wat vind je hiervan: http://www.checktheevidence.com/911/Thermite2.htm
-Aldous Huxley
pi_43525010
Zeg Piet, heb je ook een verklaring voor Ashoka of waren ze toen nog niet bezig?
  maandag 13 november 2006 @ 22:26:29 #61
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43525164
http://www.mindfully.org/Reform/2006/WTC-Jones19mar06.htm dit is eigenlijk de bijbehorende analyse.
"revealing the truth" van Prof. Jones op google is ook vrij schokkend.
-Aldous Huxley
pi_43527929
quote:
Op maandag 13 november 2006 08:34 schreef OpenYourMind het volgende:

[..]

lol... ik bedoel... de Iraanse overheid zou dus zomaar even om de tafel zitten met "de leiders" (er worden natuurlijk geen namen genoemd) van Al Qaeda. Daar spreken ze openlijk over plannen voor SPECTACULAIRE aanslagen... en de bron is een uit Iran overgelopen geheim agent... dit alles zonder dat het westen zou weten waar deze leiders uithangen, laat staan een keer duidelijk aangeven wie waar verantwoordelijk voor is. De mediamanipulatie is zo wel erg makkelijk wanneer men genoegen neemt met dit soort vaagheden.

Het is toch te triest voor woorden.
Maar het werkt wel.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 14 november 2006 @ 09:30:15 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_43534673
voor de debunkers ..
lees dit maar
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_43534896
quote:
Op maandag 13 november 2006 22:21 schreef pietje77 het volgende:
atmosphere1:
heb je deze gezien?

http://video.google.com/videoplay?docid=529253447051382848&%20q=9%2F11 (Prof. Jones onderbouwd thermate theorie tov.aluminium theorie etc.)

Verder sluit je het gebruik van (nano)-explosieven icm. thermate ook uit?( vooral de combinatie mogelijkheid van thermeet)

en wat vind je hiervan: http://www.checktheevidence.com/911/Thermite2.htm
Jones noemt het gebruik van kaliumpermagnaat als toevoeging in thermate , dit vind ik bijzonder merkwaardig . Heb je voorbeelden van het gebruik hiervan in de C.D. wereld ?
pi_43535076
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
voor de debunkers ..
lees dit maar
Een column. En nu?
pi_43537035
Ik zal het mengsel wat prof Jones noemt eens zelf testen en dan in de snelst brandende vorm. ook probeer ik het op te nemen.
pi_43537154
Nog ff het volgende , zijn we het allemaal eens over wat hier staat ?? :

http://en.wikipedia.org/wiki/PSYOP

Dat wil ik nu wel eens weten .
pi_43538077
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 11:24 schreef atmosphere1 het volgende:
Nog ff het volgende , zijn we het allemaal eens over wat hier staat ?? :

http://en.wikipedia.org/wiki/PSYOP

Dat wil ik nu wel eens weten .
Hoezo?
Wat heeft dat met 9/11 te maken. Het al dan niet psychologisch beinvloeden van de bevolking is wel wat anders dan een paar duizend mensen vermoorden. Sterker nog, als dat PSYOP goed zou werken, dan was het helemaal niet nodig om een paar duizend mensen te vermoorden....
pi_43538102
quote:
Als je voor het eerst deze film ziet, dan denk je vast: "Wat is dit voor rare film?" En dan de naam: John O'Neill - ook vast nog nooit van gehoord. Maar als je blijft kijken, zoals ik heb gedaan, ontdek je dat dit alles slechts een verpakking is, om je deelgenoot te maken van de gedachtengang van een waarheidszoeker en vele feiten rond 911 die verzwegen worden met je te delen. Ik ben zelf blij, dat ik bleef kijken en liet me verbazen door het duizelingwekkend aantal feiten en info die het officiële 911-verhaal van de regering-Bush volledig onderuit haalt.
http://www.apollo98.nl/911_whokilledjohnoneill.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_43538257
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoezo?
Wat heeft dat met 9/11 te maken. Het al dan niet psychologisch beinvloeden van de bevolking is wel wat anders dan een paar duizend mensen vermoorden. Sterker nog, als dat PSYOP goed zou werken, dan was het helemaal niet nodig om een paar duizend mensen te vermoorden....
Dat lijkt me overduidelijk wat dat met elkaar te maken heeft.
quote:
Wat is een psy-op? Een psy-op is een clandestiene inlichtingenoperatie die wordt gebruikt om de publieke beeldvorming te veranderen naar een voorbedachte opinie. Psy-ops worden gebruikt in combinatie met meer open akties; military-ops. Dus psy-ops worden uitgevoerd door een bestaand idee te nemen en er iets onechts omheen te bouwen om er je voordeel mee te doen.

Je kunt zien hoe makkelijk een psy-op uitgevoerd kan zijn rond 9/11. Je begint met moslims een nieuwe versie van de Islam te leren. Vol geweld en extremistische ideeën. Dit creëert één deel van de psy-op: de zondebokken. In de loop van jaren kneed je de zondebokken tot een volledig functionerende militaire operatie. Geweren, bommen, tanks…

De zondebokken haten je, maar weten niet dat jij degene bent die ze steunt. Want ze gebruiken een tussenpersoon, iemand waarvan ze denken dat die aan hun kant staat. En op hetzelfde moment dat je de zondebokken onder controle hebt, lek je informatie naar het publiek dat de zondebokken de aanvallen voorbereiden. Als de aanvallen plaatsvinden is het dus makkelijk om het publiek ervan te overtuigen dat het de zondebokken waren.

Maar aan de andere kant hebben de zondebokken vooral een grote mond en voeren ze kleine aanslagen uit, terwijl je zelf de military-op uitvoert en de grote, verwoestende aanvallen uitvoert. Dus met zorgvuldig uitgevoerde planning en maatregelen om het allemaal geheim te houden, heb je alle ingrediënten voor een militaire en geheime psy-op tijdens 9/11.
http://www.apollo98.nl/911_whokilledjohnoneill.html
Eisenhower1961.
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 12:14:06 #71
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43538299
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]
Die zogenaamde feiten, draag die eens aan dan, of nee wacht, zijn dat niet die 'feiten' die alweer lang onderuit gehaald zijn. Er wordt maar met dat woord gestrooid zonder dat jullie er volgens mij benul van hebben wat dat woord precies betekent.

'Waarheidszoekers' ook Ik vind het veel meer weg hebben van een heksenjacht.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_43539237
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Die zogenaamde feiten, draag die eens aan dan, of nee wacht, zijn dat niet die 'feiten' die alweer lang onderuit gehaald zijn. Er wordt maar met dat woord gestrooid zonder dat jullie er volgens mij benul van hebben wat dat woord precies betekent.

'Waarheidszoekers' ook Ik vind het veel meer weg hebben van een heksenjacht.
jullie?

Feitjes genoeg: maar ik hecht daar waarschijnlijk meer waarde aan m.b.t 9-11 dan jij:

Vanaf haar geboorte is Al Qaeda getraind, gefinancierd, bewapend en gesteund door de Pakistaanse inlichtingendienst, de ISI. De ISI is volgens eigen zeggen een tak van de CIA.

Meer dan reden genoeg voor 'n heksenjacht. Ik denk als straf niet zozeer aan verbranden, maar 'n flinke snuif van het onschadelijk verklaarde verarmd uranium zou ik wel gepast vinden.

ook nog n "leuk "feitje:
quote:
In 1989 verkondigde de door ongenoegen opgestapte MOSSAD (Geheime dienst van Israël) officier Victor Ostrosvky dat een aanslag op Amerikaanse militairen in Duitsland door de MOSSAD was uitgevoerd, maar door Israël in de schoenen van Libië werd geschoven.
http://www.apollo98.nl/91(...)11enwaronterror.html
Maar de geschiedenis zal zich wel niet herhalen he ?

[ Bericht 13% gewijzigd door Resonancer op 14-11-2006 12:57:41 ]
Eisenhower1961.
pi_43539720
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:51 schreef Resonancer het volgende:

ook nog n "leuk "feitje:
[..]

Maar de geschiedenis zal zich wel niet herhalen he ?
Welke aanslag was dat dan?
Kan me niet herinneren dat er in Duitsland een aanslag is geweest op Amerikaanse militairen en dat Libie daar de schuld van kreeg.

edit: Laat trouwens ook maar... Weer een leuk dwaalspoor dat NIKS met 9/11 te maken heeft....
pi_43540040
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 09:30 schreef Lambiekje het volgende:
voor de debunkers ..
lees dit maar
En lees jij dit maar eens.

The following is the second part of an informal series of articles looking at the so-called 9/11 Truth Movement.
  dinsdag 14 november 2006 @ 14:44:44 #75
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43543132
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef mouzzer het volgende:

[..]

En lees jij dit maar eens.

The following is the second part of an informal series of articles looking at the so-called 9/11 Truth Movement.
Wat een raar artikel, doet me denken aan exothermische reacties

Deze reactie vind ik redelijk to the point:
quote:
Weak. You’ve largely ignored evidence in order to prove your point. GNN is simply another way to keep people passive and obedient.

“The smart way to keep people passive and obedient is to strictly limit the spectrum of acceptable opinion, but allow very lively debate within that spectrum – even encourage the more critical and dissident views. That gives people the sense that there’s free thinking going on, while all the time the presuppositions of the system are being reinforced by the limits put on the range of the debate.”

Noam Chomsky
(verder is heeeeel makkelijk aan te tonen dat hier weer flink "strawman" in verwerkt zit.

Hier word trouwens heel globaal even aangegeven wat ik al langer probeer duidelijk te maken.
quote:
After the 1898 explosion of the battleship Maine, the 1933 Reichstag Fire, the 1939 bogus Polish “invasion” of Germany, and the 1964 Gulf of Tonkin incident, it is irresponsible not to consider the possibility that elements of the CIA and/or Bush administration had a hand in the events of September 11, 2001. The inconvenient facts and unanswered questions surrounding the attacks are legion and deeply disturbing—making an examination of official complicity (or outright responsibility) all the more imperative.
P.S. ik denk dat mouzzer in de zin die hij quote al een bepaalde stemmingmakerij proefde die hem wel aanstond en dat hij het artikel niet goed gelezen heeft.
Kwa kritiek is het gewoon lachwekkend, meer een soort op de man spelen (hit piece), heel raar gecombineerd met legitieme punten.

Het lijkt wel een soort valkuil voor 9-11 "gelovers".
Al kan ik me beter neerleggen bij de conclusie van Chomsky voorlopig, misschien lees ik em nog wel eens grondig.

conclusie: laat het maar aan iedereen zien hoor mouzzer of ben je objectief aan het worden??

De grote meerderheid inmiddels (911 truth, zoals ook jouw artikel aangeef) geloof inmiddels geen ruk meer van het Bush&co 9-11 theorietje en hebben allemaal bij het in aanraking komen van 1 vd. 600 smoking guns, zoiets gehad van: "hier klopt toch echt iets gruwelijks niet en nu ga ik de "losse eindjes" eens goed uitzoeken".

edit : JFK II (trouwens was WTC 1993 inside job beter geweest ja en/of operation Gladio bv.)

[ Bericht 13% gewijzigd door pietje77 op 14-11-2006 15:04:58 ]
-Aldous Huxley
pi_43543546
After the 1898 explosion of the battleship Maine, the 1933 Reichstag Fire, the 1939 bogus Polish “invasion” of Germany, and the 1964 Gulf of Tonkin incident, it is irresponsible not to consider the possibility that elements of the CIA and/or Bush administration had a hand in the events of September 11, 2001. The inconvenient facts and unanswered questions surrounding the attacks are legion and deeply disturbing—making an examination of official complicity (or outright responsibility) all the more imperative.

Ja, heel goed. Het zou inderdaad onverantwoordelijk zijn dit niet te overwegen - al zijn de gegeven voorbeelden niet heel sterk - , maar daarmee mag de conclusie van zo'n onderzoek nog niet vaststaan.

O, en Piet, hoe zit dat met Ashoka?
pi_43544937
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Welke aanslag was dat dan?
Kan me niet herinneren dat er in Duitsland een aanslag is geweest op Amerikaanse militairen en dat Libie daar de schuld van kreeg.

edit: Laat trouwens ook maar... Weer een leuk dwaalspoor dat NIKS met 9/11 te maken heeft....
Tja,. als je de geschiedenis niet kent kun je hem ook niet in 'n context plaatsen.
"n aanslag op Amerikanen heeft niks maar dan ook niks met 9-11 te maken..

http://en.wikipedia.org/wiki/1986_Berlin_discotheque_bombing

Met dit als gevolg:

At least 15 people died in the U.S. airstrikes on Libya – including leader Colonel Gaddafi's adopted 15-month old daughter – and more than 100 were injured.
Eisenhower1961.
  Moderator dinsdag 14 november 2006 @ 16:23:09 #78
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_43546599
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tja,. als je de geschiedenis niet kent kun je hem ook niet in 'n context plaatsen.
"n aanslag op Amerikanen heeft niks maar dan ook niks met 9-11 te maken..

http://en.wikipedia.org/wiki/1986_Berlin_discotheque_bombing

Met dit als gevolg:

At least 15 people died in the U.S. airstrikes on Libya – including leader Colonel Gaddafi's adopted 15-month old daughter – and more than 100 were injured.
Aha, dus een aanslag in 1986 wordt op een of andere debiele manier als bewijs aangevoerd dat de zittende (schaduw)regering nu een aanval uitvoert op hun eigen grondgebied, tegen hun eigen mensen, en dan wil doen voorkomen alsof Al Queada er achter zit?

Waar is nou dat duidelijke bewijs waar elke believer hier over praat? Nu zijn we al aanbelandt op aanslagen uit 1986. Een maand geleden moesten we 'creatief met origami' zijn en dollarbriefjes vouwen om op een clue uit te komen, maar daadwerkelijke bewijzen zijn er niet. Een hoop gelul, een hoop tamtam dat er veel meer aan de hand is, gequote uit internetbronnen, een hoop geroep dat er overduidelijke bewijzen zijn....en vervolgens komt er alleen maar vaag gepraat.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:27:17 #79
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43548946
Wat weet jij nu over Al Ciaeda??
Alleen wat Bush&co en FOX en CNN en de NOS je verteld hebben op tv.
Bin Laden hetzelfde verhaal, je papagaaid gewoon de tv na.
Net zoals alle lessen in de geschiedenis al te leren zijn gaat dit helemaal op voor de media icm regeringen.

Er is niets nieuws onder de zon.

Doe jezelf een plezier en kijk deze extreem goedgewaardeerde docu/film vol met droge feiten en namen en schuldigen : http://video.google.nl/videoplay?docid=-3781113200636275190&q=o%27neill
(voordat mijn neefje van 11 je straks ook al komt inblikken met KENNIS)
-Aldous Huxley
pi_43549133
Pietje? Heb je ook een mening over een minder trendgevoelig onderwerp als Ashoka? Desnoods Alexander, desnoods in een apart deel. Ik bedoel, je weet precies wie de economie vorm geeft en wat de rechters in het oude Rome zoal zeiden. Dan weet je vast ook wel iets interessants over andere oude onderwerpen te zeggen.
Uitgaande van jouw woorden dat pas met Internet het propagandamonopolie van de overheden doorbroken werd, neem ik aan dat je ook van de machinaties van die tijd uitstekend op de hoogte bent.

Stuur desnoods je neef.
pi_43549183
Een van de 'zwaargewichten' van het 9/11 denial, Fetzer, komt met een variant van de Judy Woods theory. Hij denkt dat mss. een 'satalite mounted military weapon' gebruikt werd die 'hypervibrations' veroorzaakte wat de torens deed instorten.

http://www.youtube.com/watch?v=sFcmbddtUYw&eurl=
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:42:04 #82
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43549393
Wat een goede "gelovers" argumenten toch allemaal, misschien wil Bush het wel als "bewijs" gebruiken, heeft ie eindelijk iets...

Hmm, pre-emptive war..... zonder bewijs..... hmm, iets met een belangrijk gebouw....... hmmm, ik kan er niet opkomen waar het mij aan doet denken in de geschiedenis....

iemand?
-Aldous Huxley
pi_43549526
Dat had ik wel gedacht. Mantra, mantra, mantra!
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:49:51 #84
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43549642
Verder apropotje, strawmannetje, als jij het niet erg vind wil ik me proberen te beperken dat DE gebeurtenis die martelen legaal maakte, de constitutie afschafte, the absurde Military commissions act, oorlogen zonder bewijs, WMD leugens, dictator op papier en duidelijk 2 verkiezingen gestolen, gigantische corruptie, homofiele/pedo regerings ringen etc etc etc

allemaal dankzij 9-11, de homofiele pedo regeringsfunctionarissen niet maar dat is al 120 jaar de macht op aarde zo'n beetje middels Bohemian Groove.

Dit occulte gezelschap is krankzinnig, moet je het wel even nachecken natuurlijk...
-Aldous Huxley
pi_43549690
Wat heb je tegen homo's

En wat denk je te bereiken met een neerbuigende toon?
  dinsdag 14 november 2006 @ 17:52:35 #86
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43549720
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/69023#2991818 (daarna de links in de post erboven)

zo triest wat je PROBEERD te doen wombcat, maar ga je gang.
-Aldous Huxley
pi_43549948
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:52 schreef pietje77 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/69023#2991818 (daarna de links in de post erboven)

zo triest wat je PROBEERD te doen wombcat, maar ga je gang.
Waarom is dat triest? Je gebruikt het woord homofielen als een scheldwoord, en je bent continu denigrerend bezig tegen iedereen die het niet met je eens is. Denk je dat je ons op die manier overtuigd? Zou ik jou overtuigen als ik je continu voor een paranoïde idioot uitmaak?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2006 17:59:46 ]
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:05:45 #88
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43550143
zucht, ik refereer aan homofiele regerings-ringen.
Dat jij daar "wat heb je tegen homo's?" van maakt is typerend voor het niveau van de "debunker"---> LOL!

ook al was ik in de tweede referentie misschien iets te generaliserend, maar ik doel dan op het occulte homo type zoals ritueel al eeuwen gebeurd.

Word je nu trouwens zelf niet moe om iedere keer te reageren op dingen waar je niks vanaf weet?

Kijk de links en ga je schamen dat je dat soort praktijken niet aan het daglicht probeerd te stellen.
-Aldous Huxley
pi_43550381
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:05 schreef pietje77 het volgende:
zucht, ik refereer aan homofiele regerings-ringen.
Dat jij daar "wat heb je tegen homo's?" van maakt is typerend voor het niveau van de "debunker"---> LOL!

ook al was ik in de tweede referentie misschien iets te generaliserend, maar ik doel dan op het occulte homo type zoals ritueel al eeuwen gebeurd.

Word je nu trouwens zelf niet moe om iedere keer te reageren op dingen waar je niks vanaf weet?

Kijk de links en ga je schamen dat je dat soort praktijken niet aan het daglicht probeerd te stellen.
Pas in je tweede post geef je de link en kan ik daar naar kijken. Dan nog doet het feit dat die man homofiel is er totaal niet toe.

Welke occulte homotypes bedoel je? Ik dacht trouwens dat die regerings ringen een typefout was, en dat je regeringskringen bedoelde, want in je eerste post hierover had je het over homofiele pedo regeringsfunctionarissen. Als het er één is, dan doe je trouwens een enorme generalisatie.
pi_43551145
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 16:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Aha, dus een aanslag in 1986 wordt op een of andere debiele
Nou heel ff naar jouw nivau dan :

[ Bericht 4% gewijzigd door Resonancer op 14-11-2006 18:44:52 ]
Eisenhower1961.
pi_43551377
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef pietje77 het volgende:
Verder apropotje, strawmannetje, als jij het niet erg vind wil ik me proberen te beperken dat DE gebeurtenis die martelen legaal maakte, de constitutie afschafte, the absurde Military commissions act, oorlogen zonder bewijs, WMD leugens, dictator op papier en duidelijk 2 verkiezingen gestolen, gigantische corruptie, homofiele/pedo regerings ringen etc etc etc
Het is maar wat je beperken noemt. Als de constitutie was afgeschaft en de vorige verkiezingen middels malversaties tot Republikeinse zeges werden verklaard, waarom is dat nu dan niet gebeurd? Als de eerste premisse waar was zouden er trouwens niet eens verkiezingen zijn gehouden.
Verder reageer ik slechts op jouw gorillagedrag betreffende het kunnen ontraadselen van fluor, bankwezen etc., dus kijk mij er niet op aan. Maar daarmee is wel vastgesteld dat je een actualiteitensufferd bent.
Wat betreft je verkleinwoorden troost ik me maar dat een dwerg alleen onder de gordel terug kan stoten.
quote:
allemaal dankzij 9-11, de homofiele pedo regeringsfunctionarissen niet maar dat is al 120 jaar de macht op aarde zo'n beetje middels Bohemian Groove.
Wie waren daarvoor de macht op aarde dan?
quote:
Dit occulte gezelschap is krankzinnig, moet je het wel even nachecken natuurlijk...
Als ik het check, worden ze krankzinnig?
pi_43551701
mijn kennis over een aantal dingen is weer goed uitgebreid, vooral dankzij atmosphere01 en de andere kant van het spectrum door pietje77, die mij informatie hebben gewezen waar ik nog niet van afwist.

op dit moment zie ik nog steeds geen reden om de technische verklaringen van NIST niet serieus te nemen. in januari schijnen ze met hun verslag over wtc7 te komen, ben ik wel benieuwd naar.

losstaand van het feit dat het NIST rapport door 99% van de scientific community als correct genomen lijkt te worden, kan je natuurlijk verder blijven speculeren over als de amerikaanse regering er iets mee te maken heeft. ik doe helaas niet aan speculeren en het kan mij verder ook niet zoveel schelen wie er nou achter zit. het enige wat tot nu toe vast staat voor mij is dat de wetenschap zegeviert, en dat het WTC toch daadwerkelijk is neergehaald door 2 vliegtuigen, en dat er een vliegtuig in het pentagon is gecrasht. wie hier achter zit, mag iedereen lekker over vechten, ik kijk voorlopig vrolijk mee tot we het weer gaan hebben over de pentagon crash o.i.d. of totdat iemand mij weer 'onweerlegbaar' bewijs levert dat er thermate is gebruikt in het WTC.
An unstable system is a system that is not stable
pi_43551887
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:04 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoezo?
hoezo? Geloof je dat wat er staat of niet dat is mijn vraag !

Het heeft heel veel met 9/11 te maken . Waarom begin je over het vermoorden van een paar duizend mensen?
Mij gaat het erom mensen te laten zien hoe ver juist deze regering gaat. Het is voor het eerst dat dergelijke operaties geprofessionaliseerd zijn !!! Het verstrekken van valse informatie is gewoon onderdeel van hun beleid ,daar zal ieder het toch over eens zijn .
pi_43552838
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 14:44 schreef pietje77 het volgende:

even de gebruikelijke niet inhoudelijke response weggehaald.
n natuurlijk mis je het echte punt wat er gemaakt wordt dat staat er namelijk:

However, it is equally irresponsible to accept official complicity in the attacks as a foregone conclusion, and twist every fact to fit it. The mini-industry which has sprung up around 9-11 “conspiracy theory”—as well as the activist campaign that serves as its unpaid advertising department—has merely replicated the dogmatism of the “official version.” Worse, the endemic sloppiness of the self-styled “researchers” is delegitimizing the entire project of critiquing the “official version.” The ostentatiously named “Truth movement” is not clearing the air, but muddying the water.

Maar dat miste je dus compleet, er staat dus dat er inderdaad verder onderzoek gedaan moet moet worden maar niet op de manier zoals de Truth Movement of jij dat doet. Wanneer ga je zelf eens beginnen met objectief naar de gegeven informatie te kijken?
  dinsdag 14 november 2006 @ 19:37:47 #95
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43553130
precies, wat ik al zei, de tonatie stond je wel aan.
De inhoud is lachwekkend en de generalisatie helemaal.
Denk dat je eerder alle "debunkers" in het zelfde zwakzinnige hokje mag douwen dan alle critici van 9-11 in 1 hokje. Dat sommige mensen hun mening voorgeschoteld moet worden en die niet zelf kunnen destileren uit de U.S. des-info campagnes is hun tekortkoming of een compliment aan de succesvol gezaaide verwarring. ( bij de "debunkers" )

Heel je quote impliceerd allerlei irrelevante prioriteiten.
-Aldous Huxley
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:27:34 #96
152102 pietje77
David Rockefeller
pi_43554929
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:55 schreef Cyclonis het volgende:
mijn kennis over een aantal dingen is weer goed uitgebreid, vooral dankzij atmosphere01 en de andere kant van het spectrum door pietje77, die mij informatie hebben gewezen waar ik nog niet van afwist.

op dit moment zie ik nog steeds geen reden om de technische verklaringen van NIST niet serieus te nemen. in januari schijnen ze met hun verslag over wtc7 te komen, ben ik wel benieuwd naar.

losstaand van het feit dat het NIST rapport door 99% van de scientific community als correct genomen lijkt te worden, kan je natuurlijk verder blijven speculeren over als de amerikaanse regering er iets mee te maken heeft. ik doe helaas niet aan speculeren en het kan mij verder ook niet zoveel schelen wie er nou achter zit. het enige wat tot nu toe vast staat voor mij is dat de wetenschap zegeviert, en dat het WTC toch daadwerkelijk is neergehaald door 2 vliegtuigen, en dat er een vliegtuig in het pentagon is gecrasht. wie hier achter zit, mag iedereen lekker over vechten, ik kijk voorlopig vrolijk mee tot we het weer gaan hebben over de pentagon crash o.i.d. of totdat iemand mij weer 'onweerlegbaar' bewijs levert dat er thermate is gebruikt in het WTC.
Omdat ik ook over de pedo/homo -ringen afweet en heel de geschiedenis van die mensen gelezen heb, kan ik weleens te heftig reageren op onwetenden die het nog durven ridiculiseren of rationaliseren ook.(niet jouw implicerend)

Verder heb ik 25 jaar indezelfde beeldvorming geleefd als die onze educatie/ media ons oplegd en heb eigenlijk alle begrip voor het niet in contact gekomen zijn met heel veel informatie(vaak de meest cruciale).
Ook weet ik dat we in de meest geavanceerde, geraffineerde, gefinancieerde, omvangrijke propaganda/media tijdperk ooit leven, waar het aantal thinktanks als paddestoelen uit de grond schieten, soms met eggheads( IQ 170), die dat allemaal plannen.

Het probleem onstaat bij mij bij mensen die weigeren de info. te bekijken en ook nog eens het hardste erover oordelen.
Verder is de geschiedenis echt cruciaal, waar eigenlijk alle kennis, ontwikkeling, MACHT etc vandaan komt.

edit: trouwens vind ik dat hier het NIST "onderzoek" vrij goed "uiteengezet" word. http://911research.wtc7.net/essays/nist/index.html

Ook is de animatie van het verschil tussen de kern zoals NIST en fema hem steeds verschillend presenteren tov. de werkelijkheid ook schokkend. Ook word in de link duidelijk inhoudelijk alles aangegeven.

[ Bericht 8% gewijzigd door pietje77 op 14-11-2006 20:32:36 ]
-Aldous Huxley
  dinsdag 14 november 2006 @ 20:34:28 #97
103219 OpenYourMind
Question Everything
pi_43555235
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 19:29 schreef mouzzer het volgende:

[..]

n natuurlijk mis je het echte punt wat er gemaakt wordt dat staat er namelijk:

However, it is equally irresponsible to accept official complicity in the attacks as a foregone conclusion, and twist every fact to fit it. The mini-industry which has sprung up around 9-11 “conspiracy theory”—as well as the activist campaign that serves as its unpaid advertising department—has merely replicated the dogmatism of the “official version.” Worse, the endemic sloppiness of the self-styled “researchers” is delegitimizing the entire project of critiquing the “official version.” The ostentatiously named “Truth movement” is not clearing the air, but muddying the water.

Maar dat miste je dus compleet, er staat dus dat er inderdaad verder onderzoek gedaan moet moet worden maar niet op de manier zoals de Truth Movement of jij dat doet. Wanneer ga je zelf eens beginnen met objectief naar de gegeven informatie te kijken?
Met het vetgedrukte stuk ben ik het eens, de rest van het artikel zijn voornamelijk weerleggingen van de simpele theorieen + ad hominum en strawman argumenten bij de theorieen/bewijzen die ze niet 1, 2, 3 kunnen weerleggen of gewoon niet goed kunnen reproduceren.
"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
pi_43560988
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:12 schreef Resonancer het volgende:
Leuke site hoor. Af en toe wel verontrustend:

" Eén van onze broeders heeft hulp en steun nodig. Sinds Cmdr. Lyur contact heeft gehad met goed bedoelende buitenaardsen in de tachtiger jaren, heeft hij altijd lichtwerk gedaan. Zijn missie als communicatie-officier van de Golden Ligt Fleet, een sterrevloot van de Confederatie van Vrije Werelden, is om deze confederatie aan de mensheid bekend te maken en om mensen te assisteren in deze tijd."
Helpt waar hij kan!
pi_43562850
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 18:55 schreef Cyclonis het volgende:

In verband met science is dit wellicht interessant:
quote:
Disinformation Regarding Science
According to a recent publication of the US House of Representatives, there are "numerous instances where the [Bush] Administration has manipulated the scientific progress and distorted or suppressed scientific findings." [9]
According to the report, the areas where disinformation are spread are global warming, missile defense, stem-cell research, abstinence education, condom use, and wetlands policy.
The means of disinformation used include: Appointing unqualified and biased personnel as advisors and into scientifc committees, including missleading information into Presidential speeches, presenting incorrect information to Congress, altering websites, and suppressing agency reports and scientifc publications.
According to a Nature editorial refering to the Waxman report (ref. below), "Bush committed early on an ideologically driven approach on major issues such as global warming, ballisitc missile defence and stem-cell research."
According to another Nature news message "nearly two dozen Nobel laureates and 40 other leading researchers have signed an angry statement accusing the Bush administration of "misrepresenting and suppressing scientific knowledge". (Nature 427, 663, 19 February 2004)
References

Report by Rep. Henry A. Waxman on Bush Administration; concrete examples of disinformation.
Erika Check: "Bush accused of power abuse over science", Nature (August 2003):424:14, 715.
Editorial: "No way to run a superpower", Nature (August 2003):424:21, 861.
Geoff Brumfiel: "Scientists slam Bush record", Nature, 427, 663, 19 February 2004
Union of Concerned Scientists: "Scientific Integrity in Policymaking. An Investigation into the Bush Administration's Misuse of Science
  dinsdag 14 november 2006 @ 23:33:09 #100
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_43562952
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 23:30 schreef atmosphere1 het volgende:

[..]

In verband met science is dit wellicht interessant:
[..]
Wat heeft dat met buitenlandse onderzoekers te maken dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')