quote:Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef pietje77 het volgende:
De gedachte dat ze in een unieke hele speciale tijd leven waarin ze de waarheid verteld word lijkt weer aanwezig te zijn.
Ik moet altijd zo hard lachen om dit soort opmerkingen van Pietjequote:Op maandag 13 november 2006 21:58 schreef pietje77 het volgende:
des te belachelijker kom je over..
Als je zelf er nu eens voor zorgt dat je het simpelste kent, zoals bijvoorbeeld de info die ik net al over Pearl Harbor postte en die heel eenvoudig simpelweg op Wikipedia te vinden is. Maar dat is dan natuurlijk propagandaquote:Op maandag 13 november 2006 21:51 schreef pietje77 het volgende:
Wederom iemand die het simpelste weer niet kent: JFK II en WKJO bv.
Verder niets kijken he! en vooral de informatie aangereikt via de coup d'etat vertrouwen ook al is dat altijd zo lek als een vergiet zodra je je erin verdiept.quote:"And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
De afgesloten ruimte zou in staat moeten zijn hoge druk te weerstaan om thermate tot een explosie te dwingen .quote:ok ik neem jouw reden van je aan dat he daardoor zeer onwaarschijnlijk is. met afgesloten ruimte bedoelde ik overigens een gat in het beton maken, het thermate tegen de muur plakken, en het gat weer dichtgooien met cement, zodat werknemers de volgende dag op kantoor er geen erg in hebben. dan vraag ik me hierbij ook af als je in zo een gat genoeg thermate kunt bevestigen om de balk te laten 'doorsnijden'? of heb je daar echt een zodanige hoeveelheid nodig dat het niet meer te verbergen valt?
Maar het werkt wel.quote:Op maandag 13 november 2006 08:34 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
lol... ik bedoel... de Iraanse overheid zou dus zomaar even om de tafel zitten met "de leiders" (er worden natuurlijk geen namen genoemd) van Al Qaeda. Daar spreken ze openlijk over plannen voor SPECTACULAIRE aanslagen... en de bron is een uit Iran overgelopen geheim agent... dit alles zonder dat het westen zou weten waar deze leiders uithangen, laat staan een keer duidelijk aangeven wie waar verantwoordelijk voor is. De mediamanipulatie is zo wel erg makkelijk wanneer men genoegen neemt met dit soort vaagheden.
Het is toch te triest voor woorden.![]()
Jones noemt het gebruik van kaliumpermagnaat als toevoeging in thermate , dit vind ik bijzonder merkwaardig . Heb je voorbeelden van het gebruik hiervan in de C.D. wereld ?quote:Op maandag 13 november 2006 22:21 schreef pietje77 het volgende:
atmosphere1:
heb je deze gezien?
http://video.google.com/videoplay?docid=529253447051382848&%20q=9%2F11 (Prof. Jones onderbouwd thermate theorie tov.aluminium theorie etc.)
Verder sluit je het gebruik van (nano)-explosieven icm. thermate ook uit?( vooral de combinatie mogelijkheid van thermeet)
en wat vind je hiervan: http://www.checktheevidence.com/911/Thermite2.htm
Hoezo?quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:24 schreef atmosphere1 het volgende:
Nog ff het volgende , zijn we het allemaal eens over wat hier staat ?? :
http://en.wikipedia.org/wiki/PSYOP
Dat wil ik nu wel eens weten .
quote:Als je voor het eerst deze film ziet, dan denk je vast: "Wat is dit voor rare film?" En dan de naam: John O'Neill - ook vast nog nooit van gehoord. Maar als je blijft kijken, zoals ik heb gedaan, ontdek je dat dit alles slechts een verpakking is, om je deelgenoot te maken van de gedachtengang van een waarheidszoeker en vele feiten rond 911 die verzwegen worden met je te delen. Ik ben zelf blij, dat ik bleef kijken en liet me verbazen door het duizelingwekkend aantal feiten en info die het officiële 911-verhaal van de regering-Bush volledig onderuit haalt.
http://www.apollo98.nl/911_whokilledjohnoneill.html
Dat lijkt me overduidelijk wat dat met elkaar te maken heeft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat heeft dat met 9/11 te maken. Het al dan niet psychologisch beinvloeden van de bevolking is wel wat anders dan een paar duizend mensen vermoorden. Sterker nog, als dat PSYOP goed zou werken, dan was het helemaal niet nodig om een paar duizend mensen te vermoorden....
quote:Wat is een psy-op? Een psy-op is een clandestiene inlichtingenoperatie die wordt gebruikt om de publieke beeldvorming te veranderen naar een voorbedachte opinie. Psy-ops worden gebruikt in combinatie met meer open akties; military-ops. Dus psy-ops worden uitgevoerd door een bestaand idee te nemen en er iets onechts omheen te bouwen om er je voordeel mee te doen.
Je kunt zien hoe makkelijk een psy-op uitgevoerd kan zijn rond 9/11. Je begint met moslims een nieuwe versie van de Islam te leren. Vol geweld en extremistische ideeën. Dit creëert één deel van de psy-op: de zondebokken. In de loop van jaren kneed je de zondebokken tot een volledig functionerende militaire operatie. Geweren, bommen, tanks…
De zondebokken haten je, maar weten niet dat jij degene bent die ze steunt. Want ze gebruiken een tussenpersoon, iemand waarvan ze denken dat die aan hun kant staat. En op hetzelfde moment dat je de zondebokken onder controle hebt, lek je informatie naar het publiek dat de zondebokken de aanvallen voorbereiden. Als de aanvallen plaatsvinden is het dus makkelijk om het publiek ervan te overtuigen dat het de zondebokken waren.
Maar aan de andere kant hebben de zondebokken vooral een grote mond en voeren ze kleine aanslagen uit, terwijl je zelf de military-op uitvoert en de grote, verwoestende aanvallen uitvoert. Dus met zorgvuldig uitgevoerde planning en maatregelen om het allemaal geheim te houden, heb je alle ingrediënten voor een militaire en geheime psy-op tijdens 9/11.
http://www.apollo98.nl/911_whokilledjohnoneill.html
Die zogenaamde feiten, draag die eens aan dan, of nee wacht, zijn dat niet die 'feiten' die alweer lang onderuit gehaald zijn. Er wordt maar met dat woord gestrooid zonder dat jullie er volgens mij benul van hebben wat dat woord precies betekent.quote:
jullie?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die zogenaamde feiten, draag die eens aan dan, of nee wacht, zijn dat niet die 'feiten' die alweer lang onderuit gehaald zijn. Er wordt maar met dat woord gestrooid zonder dat jullie er volgens mij benul van hebben wat dat woord precies betekent.
'Waarheidszoekers' ookIk vind het veel meer weg hebben van een heksenjacht.
Maar de geschiedenis zal zich wel niet herhalen he ?quote:In 1989 verkondigde de door ongenoegen opgestapte MOSSAD (Geheime dienst van Israël) officier Victor Ostrosvky dat een aanslag op Amerikaanse militairen in Duitsland door de MOSSAD was uitgevoerd, maar door Israël in de schoenen van Libië werd geschoven.
http://www.apollo98.nl/91(...)11enwaronterror.html
Welke aanslag was dat dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:51 schreef Resonancer het volgende:
ook nog n "leuk "feitje:
[..]
Maar de geschiedenis zal zich wel niet herhalen he ?
En lees jij dit maar eens.quote:
Wat een raar artikel, doet me denken aan exothermische reactiesquote:Op dinsdag 14 november 2006 13:16 schreef mouzzer het volgende:
[..]
En lees jij dit maar eens.
The following is the second part of an informal series of articles looking at the so-called 9/11 Truth Movement.
(verder is heeeeel makkelijk aan te tonen dat hier weer flink "strawman" in verwerkt zit.quote:Weak. You’ve largely ignored evidence in order to prove your point. GNN is simply another way to keep people passive and obedient.
“The smart way to keep people passive and obedient is to strictly limit the spectrum of acceptable opinion, but allow very lively debate within that spectrum – even encourage the more critical and dissident views. That gives people the sense that there’s free thinking going on, while all the time the presuppositions of the system are being reinforced by the limits put on the range of the debate.”
Noam Chomsky
P.S. ik denk dat mouzzer in de zin die hij quote al een bepaalde stemmingmakerij proefde die hem wel aanstond en dat hij het artikel niet goed gelezen heeft.quote:After the 1898 explosion of the battleship Maine, the 1933 Reichstag Fire, the 1939 bogus Polish “invasion” of Germany, and the 1964 Gulf of Tonkin incident, it is irresponsible not to consider the possibility that elements of the CIA and/or Bush administration had a hand in the events of September 11, 2001. The inconvenient facts and unanswered questions surrounding the attacks are legion and deeply disturbing—making an examination of official complicity (or outright responsibility) all the more imperative.
Tja,. als je de geschiedenis niet kent kun je hem ook niet in 'n context plaatsen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 13:08 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Welke aanslag was dat dan?
Kan me niet herinneren dat er in Duitsland een aanslag is geweest op Amerikaanse militairen en dat Libie daar de schuld van kreeg.
edit: Laat trouwens ook maar... Weer een leuk dwaalspoor dat NIKS met 9/11 te maken heeft....
Aha, dus een aanslag in 1986 wordt op een of andere debiele manier als bewijs aangevoerd dat de zittende (schaduw)regering nu een aanval uitvoert op hun eigen grondgebied, tegen hun eigen mensen, en dan wil doen voorkomen alsof Al Queada er achter zit?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tja,. als je de geschiedenis niet kent kun je hem ook niet in 'n context plaatsen.
"n aanslag op Amerikanen heeft niks maar dan ook niks met 9-11 te maken..![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/1986_Berlin_discotheque_bombing
Met dit als gevolg:
At least 15 people died in the U.S. airstrikes on Libya – including leader Colonel Gaddafi's adopted 15-month old daughter – and more than 100 were injured.
Waarom is dat triest? Je gebruikt het woord homofielen als een scheldwoord, en je bent continu denigrerend bezig tegen iedereen die het niet met je eens is. Denk je dat je ons op die manier overtuigd? Zou ik jou overtuigen als ik je continu voor een paranoïde idioot uitmaak?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:52 schreef pietje77 het volgende:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/69023#2991818 (daarna de links in de post erboven)
zo triest wat je PROBEERD te doen wombcat, maar ga je gang.
Pas in je tweede post geef je de link en kan ik daar naar kijken. Dan nog doet het feit dat die man homofiel is er totaal niet toe.quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:05 schreef pietje77 het volgende:
zucht, ik refereer aan homofiele regerings-ringen.
Dat jij daar "wat heb je tegen homo's?" van maakt is typerend voor het niveau van de "debunker"---> LOL!
ook al was ik in de tweede referentie misschien iets te generaliserend, maar ik doel dan op het occulte homo type zoals ritueel al eeuwen gebeurd.
Word je nu trouwens zelf niet moe om iedere keer te reageren op dingen waar je niks vanaf weet?
Kijk de links en ga je schamen dat je dat soort praktijken niet aan het daglicht probeerd te stellen.
Nou heel ff naar jouw nivau dan :quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Aha, dus een aanslag in 1986 wordt op een of andere debiele
Het is maar wat je beperken noemt. Als de constitutie was afgeschaft en de vorige verkiezingen middels malversaties tot Republikeinse zeges werden verklaard, waarom is dat nu dan niet gebeurd? Als de eerste premisse waar was zouden er trouwens niet eens verkiezingen zijn gehouden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:49 schreef pietje77 het volgende:
Verder apropotje, strawmannetje, als jij het niet erg vind wil ik me proberen te beperken dat DE gebeurtenis die martelen legaal maakte, de constitutie afschafte, the absurde Military commissions act, oorlogen zonder bewijs, WMD leugens, dictator op papier en duidelijk 2 verkiezingen gestolen, gigantische corruptie, homofiele/pedo regerings ringen etc etc etc
Wie waren daarvoor de macht op aarde dan?quote:allemaal dankzij 9-11, de homofiele pedo regeringsfunctionarissen niet maar dat is al 120 jaar de macht op aarde zo'n beetje middels Bohemian Groove.
Als ik het check, worden ze krankzinnig?quote:Dit occulte gezelschap is krankzinnig, moet je het wel even nachecken natuurlijk...
hoezo? Geloof je dat wat er staat of niet dat is mijn vraag !quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:04 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat heeft dat met 9/11 te maken. Het al dan niet psychologisch beinvloeden van de bevolking is wel wat anders dan een paar duizend mensen vermoorden. Sterker nog, als dat PSYOP goed zou werken, dan was het helemaal niet nodig om een paar duizend mensen te vermoorden....
n natuurlijk mis je het echte punt wat er gemaakt wordt dat staat er namelijk:quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:44 schreef pietje77 het volgende:
even de gebruikelijke niet inhoudelijke response weggehaald.
Omdat ik ook over de pedo/homo -ringen afweet en heel de geschiedenis van die mensen gelezen heb, kan ik weleens te heftig reageren op onwetenden die het nog durven ridiculiseren of rationaliseren ook.(niet jouw implicerend)quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:55 schreef Cyclonis het volgende:
mijn kennis over een aantal dingen is weer goed uitgebreid, vooral dankzij atmosphere01 en de andere kant van het spectrum door pietje77, die mij informatie hebben gewezen waar ik nog niet van afwist.
op dit moment zie ik nog steeds geen reden om de technische verklaringen van NIST niet serieus te nemen. in januari schijnen ze met hun verslag over wtc7 te komen, ben ik wel benieuwd naar.
losstaand van het feit dat het NIST rapport door 99% van de scientific community als correct genomen lijkt te worden, kan je natuurlijk verder blijven speculeren over als de amerikaanse regering er iets mee te maken heeft. ik doe helaas niet aan speculeren en het kan mij verder ook niet zoveel schelen wie er nou achter zit. het enige wat tot nu toe vast staat voor mij is dat de wetenschap zegeviert, en dat het WTC toch daadwerkelijk is neergehaald door 2 vliegtuigen, en dat er een vliegtuig in het pentagon is gecrasht. wie hier achter zit, mag iedereen lekker over vechten, ik kijk voorlopig vrolijk mee tot we het weer gaan hebben over de pentagon crash o.i.d. of totdat iemand mij weer 'onweerlegbaar' bewijs levert dat er thermate is gebruikt in het WTC.
Met het vetgedrukte stuk ben ik het eens, de rest van het artikel zijn voornamelijk weerleggingen van de simpele theorieen + ad hominum en strawman argumenten bij de theorieen/bewijzen die ze niet 1, 2, 3 kunnen weerleggen of gewoon niet goed kunnen reproduceren.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:29 schreef mouzzer het volgende:
[..]
n natuurlijk mis je het echte punt wat er gemaakt wordt dat staat er namelijk:
However, it is equally irresponsible to accept official complicity in the attacks as a foregone conclusion, and twist every fact to fit it. The mini-industry which has sprung up around 9-11 “conspiracy theory”—as well as the activist campaign that serves as its unpaid advertising department—has merely replicated the dogmatism of the “official version.” Worse, the endemic sloppiness of the self-styled “researchers” is delegitimizing the entire project of critiquing the “official version.” The ostentatiously named “Truth movement” is not clearing the air, but muddying the water.
Maar dat miste je dus compleet, er staat dus dat er inderdaad verder onderzoek gedaan moet moet worden maar niet op de manier zoals de Truth Movement of jij dat doet. Wanneer ga je zelf eens beginnen met objectief naar de gegeven informatie te kijken?
Leuke site hoor. Af en toe wel verontrustend:quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:12 schreef Resonancer het volgende:
In verband met science is dit wellicht interessant:quote:Op dinsdag 14 november 2006 18:55 schreef Cyclonis het volgende:
mijn kennis over een aantal dingen is weer goed uitgebreid, vooral dankzij atmosphere01 en de andere kant van het spectrum door pietje77, die mij informatie hebben gewezen waar ik nog niet van afwist.
op dit moment zie ik nog steeds geen reden om de technische verklaringen van NIST niet serieus te nemen. in januari schijnen ze met hun verslag over wtc7 te komen, ben ik wel benieuwd naar.
losstaand van het feit dat het NIST rapport door 99% van de scientific community als correct genomen lijkt te worden, kan je natuurlijk verder blijven speculeren over als de amerikaanse regering er iets mee te maken heeft. ik doe helaas niet aan speculeren en het kan mij verder ook niet zoveel schelen wie er nou achter zit. het enige wat tot nu toe vast staat voor mij is dat de wetenschap zegeviert, en dat het WTC toch daadwerkelijk is neergehaald door 2 vliegtuigen, en dat er een vliegtuig in het pentagon is gecrasht. wie hier achter zit, mag iedereen lekker over vechten, ik kijk voorlopig vrolijk mee tot we het weer gaan hebben over de pentagon crash o.i.d. of totdat iemand mij weer 'onweerlegbaar' bewijs levert dat er thermate is gebruikt in het WTC.
quote:Disinformation Regarding Science
According to a recent publication of the US House of Representatives, there are "numerous instances where the [Bush] Administration has manipulated the scientific progress and distorted or suppressed scientific findings." [9]
According to the report, the areas where disinformation are spread are global warming, missile defense, stem-cell research, abstinence education, condom use, and wetlands policy.
The means of disinformation used include: Appointing unqualified and biased personnel as advisors and into scientifc committees, including missleading information into Presidential speeches, presenting incorrect information to Congress, altering websites, and suppressing agency reports and scientifc publications.
According to a Nature editorial refering to the Waxman report (ref. below), "Bush committed early on an ideologically driven approach on major issues such as global warming, ballisitc missile defence and stem-cell research."
According to another Nature news message "nearly two dozen Nobel laureates and 40 other leading researchers have signed an angry statement accusing the Bush administration of "misrepresenting and suppressing scientific knowledge". (Nature 427, 663, 19 February 2004)
References
Report by Rep. Henry A. Waxman on Bush Administration; concrete examples of disinformation.
Erika Check: "Bush accused of power abuse over science", Nature (August 2003):424:14, 715.
Editorial: "No way to run a superpower", Nature (August 2003):424:21, 861.
Geoff Brumfiel: "Scientists slam Bush record", Nature, 427, 663, 19 February 2004
Union of Concerned Scientists: "Scientific Integrity in Policymaking. An Investigation into the Bush Administration's Misuse of Science
Wat heeft dat met buitenlandse onderzoekers te maken dan?quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:30 schreef atmosphere1 het volgende:
[..]
In verband met science is dit wellicht interessant:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |