jij bent stoerquote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef DenniZZ het volgende:
whahaha wat ben ik blij dat die kutjoden weer gaan verliezen!! Kan die 1 weer van de stropdas af! WHAHAHAHAHA
quote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef DenniZZ het volgende:
whahaha wat ben ik blij dat die kutjoden weer gaan verliezen!! Kan die 1 weer van de stropdas af! WHAHAHAHAHA
als Ajax achter staat komen de frusti's naar bovenquote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef DenniZZ het volgende:
Jij weet jezelf nogal goed te verwoorden vanachter je toetsenbordje he?quote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef DenniZZ het volgende:
Hoi.quote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef Agrafes het volgende:
[..]
Gloriehunter Linds komt ook langs hoor![]()
Jij hebt altijd een leuke vertekende kijk op de werkelijkheid. Best aandoenlijkquote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef Shreyas het volgende:
Niet overwacht natuurlijk. Al jaren lang is PSV in de Arena nooit beter maar wel altijd de gelukkigste..
als ajax hem had gemaakt was ie briljant geweestquote:Op zondag 12 november 2006 13:54 schreef Fral het volgende:
Wat een pisPSVgoal weer:@
Zou hij bij radio 1 werken?quote:Op zondag 12 november 2006 13:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jij hebt altijd een leuke vertekende kijk op de werkelijkheid. Best aandoenlijk.
Inderdaad want mijn club speelt uit in Tilburg, wat doe jij hier eigenlijk nepsupporter?quote:Op zondag 12 november 2006 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij weet jezelf nogal goed te verwoorden vanachter je toetsenbordje he?![]()
Ja en, Marlonquote:Op zondag 12 november 2006 13:58 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij weet jezelf nogal goed te verwoorden vanachter je toetsenbordje he?![]()
Uhmmm..een beetje tegenstrijdig antwoord van je.quote:Op zondag 12 november 2006 13:59 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Inderdaad want mijn club speelt uit in Tilburg, wat doe jij hier eigenlijk nepsupporter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |