quote:
Ik kijk dwars door je heenquote:Op zondag 12 november 2006 21:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
AJAX - PSV 0-1
Heb je gemist...![]()
ik ben er nog hoorquote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
waar is iedereen waarom wordt er niet gepost buuf zoveel werk is t toch niet om dat topicje door te lezen
Voor jou wel...quote:Op zondag 12 november 2006 21:14 schreef Inodder het volgende:
waar is iedereen waarom wordt er niet gepost buuf zoveel werk is t toch niet om dat topicje door te lezen
Ik snap helemaal niets meer.quote:Op zondag 12 november 2006 21:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik denk heel toepasselijk ook, maar die gaat wel erg ver, kan jij het nog volgen![]()
wel hoorquote:
Het word te veel om uit te leggen, zo verquote:Op zondag 12 november 2006 21:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets meer.Hoe ver is ver?
![]()
Nossie, als je meeleest: nu op Veronica.![]()
![]()
ja maar hoeveel hadden we daar nu helemaal gepost nog na de komst van ons arnoutjequote:Op zondag 12 november 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Voor jou wel......jij bent het gewend om voor het posten nog 3 topics door te worstelen...
![]()
Ik durf het bijna niet te vragenquote:
Je mag me ook PM-en hoor?quote:Op zondag 12 november 2006 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word te veel om uit te leggen, zo ver![]()
![]()
![]()
Laten we het erop houden dat 'een PC eend' iemand is die redelijk ongezond paranoia is![]()
en nog wel eens t gevoel heefd dat ie wat heefd gemistquote:Op zondag 12 november 2006 21:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het word te veel om uit te leggen, zo ver![]()
![]()
![]()
Laten we het erop houden dat 'een PC eend' iemand is die redelijk ongezond paranoia is![]()
vraag eens ?quote:
..buuv is jarig vandaag he juniorquote:Op zondag 12 november 2006 21:20 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja maar hoeveel hadden we daar nu helemaal gepost nog na de komst van ons arnoutje![]()
en van wat dan ?quote:
ja maar... ja maar.... ja maar......quote:Op zondag 12 november 2006 21:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
..buuv is jarig vandaag he junior...klein beetje clementie zou wel op zijn plaats zijn ..
![]()
ik droom alleen maar over sexquote:
Ik denk dat ik maar gewoon weer TL ga afzeiken, dat begrepen er tenminste nog een paarquote:
ehm slaapwandel je wel is?quote:
Als je jezelf maar begrijpt. En dat doe je natuurlijk.quote:
Disana kom terugquote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef Inodder het volgende:
moeten we eigenlijk nog n zwaai hier Disana uit topic aanmaken?
voor die 32 posts in 11 maanden tijd ?quote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef Inodder het volgende:
das te veel eerquote:Op zondag 12 november 2006 21:27 schreef Inodder het volgende:
uhhm nee en wat ben je van plan met mijn arm ?quote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Inodder het volgende:
[..]
ehm slaapwandel je wel is?![]()
vertelde je niet dat je ook last had van je arm?
quote:
Ik vind mezelf heel begrijpelijk en soms zelfs zinnigquote:Op zondag 12 november 2006 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je jezelf maar begrijpt. En dat doe je natuurlijk.
Toch?![]()
![]()
ikke nix vroeg me alleen af of het iets met slaapwandelen en uitscheuren te maken kon hebben ivm je dromenquote:Op zondag 12 november 2006 21:30 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhhm nee en wat ben je van plan met mijn arm ?![]()
Heeft nog best lang geduurd, dat afwimpelen.quote:Op zondag 12 november 2006 21:29 schreef debuurvrouw het volgende:
zoooooo
had ff telefoon. beleefd afgewimpeld.
Anders doen we gewoon net alsofquote:Op zondag 12 november 2006 21:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, ikke, ikke, ikke,
denk ik toch...![]()
of nie...![]()
ik snap er nix meer van geloof ikquote:Op zondag 12 november 2006 21:32 schreef Inodder het volgende:
[..]
ikke nix vroeg me alleen af of het iets met slaapwandelen en uitscheuren te maken kon hebben ivm je dromen
Ik zie het probleem!quote:Op zondag 12 november 2006 21:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind mezelf heel begrijpelijk en soms zelfs zinnig![]()
Daar moet je mee oppassen in mijn (para) positie![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft nog best lang geduurd, dat afwimpelen.![]()
ja, mensen snappen soms ook de hint niet... balen is dat...quote:Op zondag 12 november 2006 21:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heeft nog best lang geduurd, dat afwimpelen.![]()
ow, en dan laten we elkaar in de waan! da's een goeiequote:
Gladys heeft altijd wat!!! Leef hier mee! #1 dit nu al gelezen?quote:Op zondag 12 november 2006 21:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, mensen snappen soms ook de hint niet... balen is dat...![]()
ja schat, allang... hoezo?!quote:Op zondag 12 november 2006 21:37 schreef Inodder het volgende:
[..]
Gladys heeft altijd wat!!! Leef hier mee! #1 dit nu al gelezen?
ja ikkkeeeeeeeequote:Op zondag 12 november 2006 21:40 schreef puntoortje het volgende:
iemand nog iets te drinken ik sta nu toch op
Doe maar een Bacoquote:Op zondag 12 november 2006 21:40 schreef puntoortje het volgende:
iemand nog iets te drinken ik sta nu toch op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |