Is de leeftijd.quote:Op zondag 12 november 2006 16:11 schreef demins het volgende:
Dit wordt geen middag die ik me nog lang ga heugen!![]()
Even had ik in ieder geval nog het idee dat het niet erger kon worden!quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 16:23 schreef demins het volgende:
[..]
Even had ik in ieder geval nog het idee dat het niet erger kon worden!Maar dan is daar altijd weer Talitha die bereid is roet in het eten te gooien...
![]()
![]()
![]()
Ach, wat zal ik zeggen...?quote:Op zondag 12 november 2006 16:33 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zal ik dan maar weer gaan wandelen?
![]()
![]()
![]()
![]()
heeey ... hoe was het?quote:
heej,ja heb dus zenuw beschadigd in mijn bovenarm,kan weken tot maanden duren voor het over isquote:
pfffff hefigquote:Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej,ja heb dus zenuw beschadigd in mijn bovenarm,kan weken tot maanden duren voor het over isdeze week ff aankijken en als het niet beter is,onderzoek bij de neuroloog
quote:Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej,ja heb dus zenuw beschadigd in mijn bovenarm,kan weken tot maanden duren voor het over isdeze week ff aankijken en als het niet beter is,onderzoek bij de neuroloog
hahaha zou best mogen van mij,arm hangt alleen maar in de wegquote:Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef Inodder het volgende:
hey gladys hoest gegaan moet ie er af?
* Inodder is terug in de Achterhoek![]()
hoop het ook,maar genieten van mijn vakantie danquote:Op zondag 12 november 2006 16:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
das minder ... ik hoop iig voor je dat het snel beter gaat
Dit is geen goed nieuws voor de vleesverwerkende industrie! Aan de andere kant: zeker tot einde BB geen maffe diensten meer en alle tijd om te slowchatten! Zal ik vast een topic voor je openen waar je kunt balen, zonder dat je de SC of FB vervuilt?quote:Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 november 2006 16:41 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ik kijk niet eens meer naar bb... toch maar weer gaan doen danquote:Op zondag 12 november 2006 16:49 schreef demins het volgende:
[..]
Dit is geen goed nieuws voor de vleesverwerkende industrie! Aan de andere kant: zeker tot einde BB geen maffe diensten meer en alle tijd om te slowchatten! Zal ik vast een topic voor je openen waar je kunt balen, zonder dat je de SC of FB vervuilt?![]()
ja eerst was het de nervus ulnari en nu de nervus radialisquote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dit een andere beschadiging dan waar je eerder al last van had?
Zou kunnen, het is een enorme puinzooi in die arm!quote:Op zondag 12 november 2006 16:50 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is dit een andere beschadiging dan waar je eerder al last van had?
och ja blij blij t was daar ook gezelligquote:Op zondag 12 november 2006 16:43 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha zou best mogen van mij,arm hangt alleen maar in de weg![]()
blij weer thuis te zijn?
neuh moest een half uur wachten daar,ik haat wachtenquote:Op zondag 12 november 2006 16:55 schreef Inodder het volgende:
[..]
och ja blij blij t was daar ook gezellig![]()
Het zit je niet mee hè?!quote:Op zondag 12 november 2006 16:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja eerst was het de nervus ulnari en nu de nervus radialiswel zelfde arm iig
![]()
uhh nee en dit keer kan ik het ook niet eens helpenquote:
werd wakker met een verlamde arm,dat is het verhaal zo eigenlijk wel... sindsdien geen verbetering of watquote:Op zondag 12 november 2006 17:01 schreef Inodder het volgende:
ik heb gister dingen gemist maar wat is er nu gebeurd dan Gladys?
quote:Op zondag 12 november 2006 17:11 schreef demins het volgende:
Vind je "Gladys heeft altijd wat!!! Leef hier mee! #1" een goede titel voor het topic?![]()
had de dokter nog n idee waar t van kwam dan? er op gelegen ofzo?quote:Op zondag 12 november 2006 17:10 schreef Gladys het volgende:
[..]
werd wakker met een verlamde arm,dat is het verhaal zo eigenlijk wel... sindsdien geen verbetering of wat![]()
dat zou kunnen of ik hem gestoten afgelopen week,maar dat herinner ik me niet iigquote:Op zondag 12 november 2006 17:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
had de dokter nog n idee waar t van kwam dan? er op gelegen ofzo?
ik zie nog nietsquote:Op zondag 12 november 2006 17:11 schreef demins het volgende:
Vind je "Gladys heeft altijd wat!!! Leef hier mee! #1" een goede titel voor het topic?![]()
Moet ik voor jou ook een topic openen nu je met blindheid geslagen bent?quote:
hahahaquote:Op zondag 12 november 2006 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik voor jou ook een topic openen nu je met blindheid geslagen bent?![]()
Poll: Hoe lang blijft Gladys heeft altijd wat!!! Leef hier mee! #1 open?quote:Op zondag 12 november 2006 17:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
prima tt al zullen ze hem hier niet lang open laten
![]()
ah we hebben lieve mods hier dat scheeltquote:Op zondag 12 november 2006 17:26 schreef Inodder het volgende:
[..]
Poll: Hoe lang blijft Gladys heeft altijd wat!!! Leef hier mee! #1 open?minder dan 5 minuten meer dan 5 minuten minder dan 1 kwartier minder dan 1 kwartier meer dan 1 half uur meer dan 1 half uur minder dan 1 uur meer dan 1 uur
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
snel alsnog openen hequote:Op zondag 12 november 2006 17:23 schreef demins het volgende:
[..]
Moet ik voor jou ook een topic openen nu je met blindheid geslagen bent?![]()
duh...uiteraard...ik doe aan kansspreiding.....quote:Op zondag 12 november 2006 17:38 schreef Inodder het volgende:
minder dan n kwartier meer dan n half uur![]()
![]()
en dr heefd nog iemand op gestemd ook![]()
![]()
![]()
doe mij ook maar een bordjequote:
er staat niet "of" tussen dus die hele optie is onmogelijkquote:Op zondag 12 november 2006 17:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
duh...uiteraard...ik doe aan kansspreiding.....
Ieder van jullie die niet net als mij hebben gestemd heeft veel meer dan 15 luizige minuutjes die je er naast kunt zitten...![]()
![]()
en ik moet nog etenquote:Op zondag 12 november 2006 18:19 schreef puntoortje het volgende:
zoooo ... wij zijn alweer klaar met eten
yep voor zo lang het duurt wel ja ,kan toch nix met 1 arm op het werkquote:Op zondag 12 november 2006 18:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vond het wel een 'leuk' topic hoor
![]()
Maar moet je deze week de hele week thuis blijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |