weer voetbal zeker...quote:
Ajax - PSVquote:Op zondag 12 november 2006 12:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
weer voetbal zeker...
goeiemorgenmiddag
jeggiequote:
quote:
het is iig geeeen voetbalquote:Op zondag 12 november 2006 13:12 schreef demins het volgende:
[..]
Vertel op! Ik ben gloeiend benieuwd!![]()
Geeeen voetbal dus! Euh, heb ik al gezegd dat je haar leuk zit?quote:
ja leuk he ...quote:Op zondag 12 november 2006 13:17 schreef demins het volgende:
[..]
Geeeen voetbal dus! Euh, heb ik al gezegd dat je haar leuk zit?![]()
Geeeeen Voetbal, dus en geeeeen slijmen... Wass will das Weib?!?quote:Op zondag 12 november 2006 13:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja leuk he ...![]()
zit je nu bij me te slijmen?
huhquote:Op zondag 12 november 2006 13:22 schreef demins het volgende:
[..]
Geeeeen Voetbal, dus en geeeeen slijmen... Wass will das Weib?!?![]()
zuchtquote:
stand?quote:
Een uitspraak van de weense professor Freud: wat wil dat vrouwmensch?quote:
0-0 maar ze roeleren op het veld...op 1 gevaarlijke counter van PSV na dan.quote:Op zondag 12 november 2006 13:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
stand?
En waarom wordt dat nergens uitgezonden?![]()
.. aha ... nou ja alles behalve voetbalquote:Op zondag 12 november 2006 13:29 schreef demins het volgende:
[..]
Een uitspraak van de weense professor Freud: wat wil dat vrouwmensch?![]()
Heer Jappie woont in een torenflat in de directe omgeving van het stadion!quote:Op zondag 12 november 2006 13:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
stand?
En waarom wordt dat nergens uitgezonden?![]()
Dan heb ik geen verdere aansporing meer nodig! IK BEN ONDERWEG!!!quote:Op zondag 12 november 2006 13:30 schreef puntoortje het volgende:
[..]
.. aha ... nou ja alles behalve voetbal
Ze kunnen er geen fuck vanquote:Op zondag 12 november 2006 13:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
0-0 maar ze roeleren op het veld...op 1 gevaarlijke counter van PSV na dan.![]()
Nu maar hopen dat dat beeld zich ook zo voortzet in de 2de helft met als eht ff mee zit een doelpuntje van Schneider of Perez.
En ik weet niet hoe jouw Chinees is maar hier kun je de wedstrijd wel ergens zien.. http://www.ajaxlive.nl/livestreams/![]()
de deur staat al openquote:Op zondag 12 november 2006 13:34 schreef demins het volgende:
[..]
Dan heb ik geen verdere aansporing meer nodig! IK BEN ONDERWEG!!!![]()
Go for it! Don Quichote!quote:Op zondag 12 november 2006 13:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ze kunnen er geen fuck vanen heb je nog niks geleerd van PSV in de eerste helft
..als je wilt klimmenquote:
ook dan mag je klimmenquote:Op zondag 12 november 2006 13:51 schreef demins het volgende:
[..]
Ik gebruikte je achterdeur in de overdrachtelijke zin!![]()
Dan kunnen jullie even rustig ademhalen!quote:Op zondag 12 november 2006 13:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Op dit moment ligt die Hamster op de grond
quote:Op zondag 12 november 2006 13:55 schreef Manu82 het volgende:
goaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalllllllllllllllllllllllllllllllll
oh dan verlaat leedvermaakquote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef Jappie het volgende:
[..]...Jezus...welke stream gebruik jij ? ...dit heeft reeds 8 minuten geleden plaatsgevonden...
![]()
Geen sterke verdediging heer Jappie! Persoonlijk had ik daar mijn mond over gehouden!quote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef Jappie het volgende:
[..]...Jezus...welke stream gebruik jij ? ...dit heeft reeds 8 minuten geleden plaatsgevonden...
![]()
Komt nog wel goed...ik heb er het volste vertrouwen inquote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
oh dan verlaat leedvermaak, ik gebruik die derde dus
quote:
Concentreer jij je nu maar op het klimmen .....quote:Op zondag 12 november 2006 13:58 schreef demins het volgende:
[..]
Geen sterke verdediging heer Jappie! Persoonlijk had ik daar mijn mond over gehouden!![]()
![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 14:06 schreef demins het volgende:
[..]
Oeps! Even kijken of ik hier ergens kan keren...![]()
Dit móet nog gebeuren! Welke streams...quote:Op zondag 12 november 2006 14:04 schreef Manu82 het volgende:
gvd, die vieze thuisfluiter ook
Die Chinees begreep er ook geen flikker van
http://www.ajaxlive.nl/livestreams/quote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef demins het volgende:
[..]
Dit móet nog gebeuren! Welke streams...![]()
Hoef je toch niet boos op mij te worden! Het is jouw dikke reet!quote:
quote:Op zondag 12 november 2006 14:08 schreef Inodder het volgende:
zo ben ik weer ff![]()
zijn aan t pokeren in ik lig er al uit![]()
maar wel mijn lekkere dikke reetquote:Op zondag 12 november 2006 14:11 schreef demins het volgende:
[..]
Hoef je toch niet boos op mij te worden! Het is jouw dikke reet!![]()
Dat stond er niet bij!quote:Op zondag 12 november 2006 14:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
maar wel mijn lekkere dikke reet![]()
lekker puhquote:
wat zit je te puffen?quote:
last van mijn armquote:
quote:
... "lekker" ziekmelden en veel rust aan je arm geven, hoop dat je zo bij de huisarst wat wijzer wordtquote:
nee ga zo naar de h.a post bij het ziekenhuis,kan wel janken manquote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef demins het volgende:
[..]
Laat me raden: geen enkele verbetering?![]()
![]()
ja zal mijn baas straks wel moeten bellen,kan toch nix doen op het werk met 1 armquote:Op zondag 12 november 2006 14:23 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... "lekker" ziekmelden en veel rust aan je arm geven, hoop dat je zo bij de huisarst wat wijzer wordt
Hopelijk heeft de huisarts zo nog een gouden tip Gladys ...sterkte iigquote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja zal mijn baas straks wel moeten bellen,kan toch nix doen op het werk met 1 arm![]()
dankje jappiequote:Op zondag 12 november 2006 14:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hopelijk heeft de huisarts zo nog een gouden tip Gladys ...sterkte iig![]()
![]()
ik wil je wel ff helpen... maar het is een beetje verquote:
Thanks, bij mij 1 minuut geleden. Vond Ajax trouwens niet slecht, gelijkspel was verdiend geweest misschien alhoewel ik Koné de laatste 10 minuten ook gevaarlijker vond worden. Snap trouwens de wissel Huntelaar/Rosenberg nietquote:Op zondag 12 november 2006 14:26 schreef Jappie het volgende:
Oh...en Manu...stop maar met kijken...de wedstrijd is al 5 minuten afgelopen...gefeliciteerd.
hahaha das lief van jequote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik wil je wel ff helpen... maar het is een beetje ver![]()
dank je en waar mag je meedoen ?quote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef Inodder het volgende:
sterkte Galdys
ps volgens mij mag ik zo weer mee doen hier![]()
Over de hele wedstrijd gezien waarschijnlijk wel; maar de tweede helft had Ajax het niet echt meer en waren de beste kansen simpelweg voor PSV .....ik had op meer gehoopt maar de uitslag geeft wel een beetje de echte verhoudingen in de competitie aanquote:Op zondag 12 november 2006 14:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Thanks, bij mij 1 minuut geleden. Vond Ajax trouwens niet slecht, gelijkspel was verdiend geweest misschien alhoewel ik Koné de laatste 10 minuten ook gevaarlijker vond worden. Snap trouwens de wissel Huntelaar/Rosenberg niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |