abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43471697
Nederland belangrijk doelwit van al-Qaeda
Nederland is een van de voornaamste doelwitten van terreurorganisatie al-Qaeda voor nieuwe aanslagen.

Dat heeft een overgelopen Iraanse geheim agent verklaard, schrijft de Telegraaf. De agent heeft tegenover inlichtingendiensten bevestigd dat ons land als doelwit ter sprake is gekomen. Dat gebeurde tijdens topoverleg tussen het bewind in Iran en leiders van al-Qaeda.

De terreurorganisatie zou over genoeg slapende cellen in Nederland beschikken om een aanval op te zetten. Al-Qaeda zou tijdens de aanstaande feestdagen aanslagen willen plegen. (RTL4nieuws)

Ach das ook een goeie manier om asiel aan te vragen.

Is weer eens wat anders dan roepen dat christen of homo ben.

Maar ja sinds Verdonk worden die ook terug gestuurd.

Zal Parasiet Wilders weer een Halve zetel meer halen
pi_43471772
Het komt wanneer het komt. Kan me er niet zo druk over maken eigenlijk.
  zondag 12 november 2006 @ 11:57:37 #3
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_43471897
Niet zo vreemd dat ze hier aanslagen willen plegen. In Afghanistan sneuvelen de talibs en quada's bij bosjes. Zonder ook maar 1 van onze soldaten gedood te hebben. Als ze er ook nog in slagen echt iets op te bouwen en het vertrouwen van de afghaanse bevolking te winnen heeft AQ een groot probleem.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
pi_43472003
Ze moeten toch iets verzinnen om al die miljarden $'s of ¤ 's die aan die oorlogen zijn uitgegeven te rechtvaardigen.
Dit lijkt erop dat er binnenkort nog meer geld heen gaat.
Audaces fortuna juvat
  zondag 12 november 2006 @ 12:07:00 #5
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43472100
Hier loopt in NWS ook al een topic over
Al-Qaeda plant kerstaanslagen in Europa

En ik snap zelf niet wat de OP met politiek te maken heeft behalve dat er dan naam Wilders in voorkomt
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 12 november 2006 @ 12:13:21 #6
158292 problematiQue
Correspondent ter Plaatse
pi_43472242
misschien doen ze het wel nèt voor de verkiezingen á la Spanje

maar komen er niet met de regelmaat van de zon zulke berichten binnen? zal wel weer los lopen.
  zondag 12 november 2006 @ 12:13:59 #7
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_43472264
Ik weet niet. Er wordt met de kerstadagen altijd gewaarschuwt en de alertheid is groter dan gewoonlijk. Het lijkt me voor Al-Qaida makkelijker om aanslagen te plegen als we het niet verwachten. Bovendien viert iedereen wel kerst, maar 40% van de Nederlandse bevolking staat geregistreerd als geen religie hebbende en van die wat een religie hebben zijn er veel die er geen reet om geven (zoals ik). Daardoor zal zo'n aanslag wel als laf worden gezien en ten koste gaan van de Islam in Nederland (want die krijgt uiteindelijk de zwaarste klap) maar het zal geen religieuze indruk maken in die zin dat we een heilige feestdag zien worden onderbroken. Niemand hier vind die feestdag belangrijk genoeg om hem heilig te noemen.
I mean no harm
  zondag 12 november 2006 @ 12:24:56 #8
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_43472502
Yeremy verdraait alles tot anti-rechtse propaganda

Ik hoop bijna dat een dierbare van hem omkomt bij een dergelijke aanslag... maar daar zal hij dan ook wel rechtse nederlanders de schuld van geven. Best triest eigenlijk.
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_43473826
ze zeiden ook dat Al-Qaida aanslagen ging plegen met vloeibare bommen. Het verhaal werd voor mij gelijk een stuk minder geloofwaardig, want dit komt wel heeel erg over als het goed praten van de verscherpte veiligheidsregels op Schiphol waar iedereen zo tegen is.

Ik durf te wedden dat er helemaal NIKS gaat gebeuren qua aanslagen in Nederland dit jaar.
fotografie FTW
pi_43474157
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:13 schreef Matrixxx het volgende:
ze zeiden ook dat Al-Qaida aanslagen ging plegen met vloeibare bommen. Het verhaal werd voor mij gelijk een stuk minder geloofwaardig, want dit komt wel heeel erg over als het goed praten van de verscherpte veiligheidsregels op Schiphol waar iedereen zo tegen is.

Ik durf te wedden dat er helemaal NIKS gaat gebeuren qua aanslagen in Nederland dit jaar.
De maatregelen zijn verscherp nadat er een poging tot aanslag verijdelt was niet omgekeerd dus. ....
Ook heeft Al-Qaida in de persoon van Ramzi Yousef dit al eerder geprobeerd en tijdens de test gepoogt
Philippine Airlines Flight 434 op te blazen , door een inschattings fout (in dit model zat de brandstof tank net iets verder naar achteren als ze dachten) is er 'maar' 1 persoon gestorven.
Ook dit was dmv vloeistof (in dit geval vloeibaar nitroglycerine in een contactlens vloeistof fles)
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
  Donald Duck held zondag 12 november 2006 @ 13:25:34 #11
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_43474211
Engeland hebben ze gehad. En Spanje ook. Dikke kans dat Nederland ook ooit eens aan de beurt is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_43474724
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Engeland hebben ze gehad. En Spanje ook. Dikke kans dat Nederland ook ooit eens aan de beurt is.
Ondertussen is er ook een dikke kans dat er een meteoriet de aarde vernietigd...of al het leven uitroeit....of dat de magnetische polen omdraaien...of dat....of....dikke kans....al duizenden jaren...
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_43505103
quote:
Op zondag 12 november 2006 13:43 schreef wonko het volgende:

[..]

Ondertussen is er ook een dikke kans dat er een meteoriet de aarde vernietigd...of al het leven uitroeit....of dat de magnetische polen omdraaien...of dat....of....dikke kans....al duizenden jaren...
Precies en als het gebeurt gebeurt het.

Dus dit te melden slaat nergens op
pi_43505167
We hebben toch 450duizend professionals die ons voor terroristisch onheil behoeden?

feest
pi_43505226
ach, bommetje in de rotterdamse metro, daarna weer een paar moskeën in de fik,

hoort allemaal bij de migratie richting politiestaat.
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_43505255
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We hebben toch 450duizend professionals die ons voor terroristisch onheil behoeden?

Wat die moslims die in de steden wonen.

Tja is eigenlijk wel een goed idee.

Gewoon meer moslims nederland binnen halen

Hebben we een menselijk schild
pi_43505332
so be it.. we zullen zien, ik geloof er niet veel van.. Als het wel zo is, doe je er toch niks aan..
pi_43508605
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Erik_84 het volgende:
so be it.. we zullen zien, ik geloof er niet veel van.. Als het wel zo is, doe je er toch niks aan..
Ach Iran is toch ons volgend doel.

Dus nu werk Iran samen met Al-Qaida na Irag.

Ahum Ahum
pi_43508719
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:03 schreef yeremy het volgende:

[..]

Ach Iran is toch ons volgend doel.

Dus nu werk Iran samen met Al-Qaida na Irag.

Ahum Ahum
Geloof je het zelf?
pi_43508818
quote:
Op zondag 12 november 2006 11:50 schreef XiChico het volgende:
Het komt wanneer het komt. Kan me er niet zo druk over maken eigenlijk.
eensch

daarnaast ben ik ervan overtuigd dat goed geplande aanslagen niet te voorkomen zijn in een maatschappij als de onze.
Extremistisch gematigd.
pi_43508891
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:10 schreef P8 het volgende:

[..]

eensch

daarnaast ben ik ervan overtuigd dat goed geplande aanslagen niet te voorkomen zijn in een maatschappij als de onze.
Precies..
  maandag 13 november 2006 @ 15:22:29 #22
159886 RobieHood
tegen de rechtse rakkers
pi_43509184
quote:
Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Erik_84 het volgende:
Ik word al bang....

Jeremy zeurpiet.....
If (strCrimineel = \\\\\\\"Holleeder\\\\\\\") Then goto Paarlberg goto Kroes goto VVD
MsgBox \\\\\\\"Infiltration Succeded!!!\\\\\\\"
MsgBox \\\\\\\"www.kutvvd.nl\\\\\\\"
end
pi_43509319
quote:
Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef RobieHood het volgende:

[..]

Ik word al bang....

Jeremy zeurpiet.....
Ow, het gaat geheid gebeuren! Wanneer, geen idee.. We zullen het alleen niet kunnen tegenhouden
pi_43509333
Dit heeft natuurlijk niets met politiek te maken. Dergelijjk geweld wordt over het hele spectrum, van extreem links tot extreem rechts, zwaar veroordeeld.
pi_43509412
idd, deze kan beter naar TRU of misschien GC/KLB etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')