De maatregelen zijn verscherp nadat er een poging tot aanslag verijdelt wasquote:Op zondag 12 november 2006 13:13 schreef Matrixxx het volgende:
ze zeiden ook dat Al-Qaida aanslagen ging plegen met vloeibare bommen. Het verhaal werd voor mij gelijk een stuk minder geloofwaardig, want dit komt wel heeel erg over als het goed praten van de verscherpte veiligheidsregels op Schiphol waar iedereen zo tegen is.
Ik durf te wedden dat er helemaal NIKS gaat gebeuren qua aanslagen in Nederland dit jaar.
Ondertussen is er ook een dikke kans dat er een meteoriet de aarde vernietigd...of al het leven uitroeit....of dat de magnetische polen omdraaien...of dat....of....dikke kans....al duizenden jaren...quote:Op zondag 12 november 2006 13:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Engeland hebben ze gehad. En Spanje ook. Dikke kans dat Nederland ook ooit eens aan de beurt is.
Precies en als het gebeurt gebeurt het.quote:Op zondag 12 november 2006 13:43 schreef wonko het volgende:
[..]
Ondertussen is er ook een dikke kans dat er een meteoriet de aarde vernietigd...of al het leven uitroeit....of dat de magnetische polen omdraaien...of dat....of....dikke kans....al duizenden jaren...![]()
Wat die moslims die in de steden wonen.quote:Op maandag 13 november 2006 13:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
We hebben toch 450duizend professionals die ons voor terroristisch onheil behoeden?
Ach Iran is toch ons volgend doel.quote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Erik_84 het volgende:
so be it.. we zullen zien, ik geloof er niet veel van.. Als het wel zo is, doe je er toch niks aan..
quote:Op maandag 13 november 2006 15:03 schreef yeremy het volgende:
[..]
Ach Iran is toch ons volgend doel.
Dus nu werk Iran samen met Al-Qaida na Irag.
Ahum Ahum
eenschquote:Op zondag 12 november 2006 11:50 schreef XiChico het volgende:
Het komt wanneer het komt. Kan me er niet zo druk over maken eigenlijk.
Precies..quote:Op maandag 13 november 2006 15:10 schreef P8 het volgende:
[..]
eensch
daarnaast ben ik ervan overtuigd dat goed geplande aanslagen niet te voorkomen zijn in een maatschappij als de onze.
Ik word al bang....quote:Op maandag 13 november 2006 13:16 schreef Erik_84 het volgende:
so be it.. we zullen zien, ik geloof er niet veel van.. Als het wel zo is, doe je er toch niks aan..
Ow, het gaat geheid gebeuren! Wanneer, geen idee.. We zullen het alleen niet kunnen tegenhoudenquote:Op maandag 13 november 2006 15:22 schreef RobieHood het volgende:
[..]
Ik word al bang....
Jeremy zeurpiet.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |