UIO moet je gewoon stevig aanpakken joh. Je hebt er tenslotte voor betaaldquote:Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef Reya het volgende:
Bij de FOK! voor Fok crewveiling heb ik vijf RAOKs voor UIO_AMs gekocht. Ik voel me er eigenlijk niet zo prettig bij om iemand anders te vertellen wat hij moet doen, maar ik heb toch maar vijf getallen geselecteerd:
91, 126, 211, 254 en 317
Hopelijk beleef je er zelf ook nog een beetje lol aanEn inwisselen wanneer een RAOk moeilijk blijkt uit te voeren is natuurlijk geen probleem
![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
RAOK 31:
Find the most obscure charity you can - one that probably makes about a fiver a year - and donate a few quid.
RAOK 75:
On a frosty morning, scrape the ice of the windscreen of the car next to yours. If you don't have a car, just do this for anyone at random.
Geen nood, je zult waar voor je geld krijgen.quote:Op woensdag 13 december 2006 17:45 schreef Reya het volgende:
Bij de FOK! voor Fok crewveiling heb ik vijf RAOKs voor UIO_AMs gekocht. Ik voel me er eigenlijk niet zo prettig bij om iemand anders te vertellen wat hij moet doen, maar ik heb toch maar vijf getallen geselecteerd:
91, 126, 211, 254 en 317
Hopelijk beleef je er zelf ook nog een beetje lol aanEn inwisselen wanneer een RAOk moeilijk blijkt uit te voeren is natuurlijk geen probleem
![]()
De 5 daden voor Reyaquote:
RAOK nr 204:quote:Op zondag 17 december 2006 22:10 schreef melonovy het volgende:
In 104 zie ik niet veel uitdaging, doe mij maar 100 meer: 204
Nou ik heb er een gekocht, weg gegeven, ontvanger blij, einde raok. Geen foto's! Ik vond deze wederom niet zo heel sterk...quote:Op maandag 18 december 2006 09:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
RAOK nr 204:
Let someone keep your lighter.
Rook je überhaupt? Mocht dat het geval zijn, stel ik voor dat je een paar goedkope wegwerpaanstekers in slaat.
Je kan zeggen wat je wilt. Of meedoen met de RAOK van een ander. Of je roept hier een nummer tussen 1 en 364 en ik zoek de bijbehorende RAOK op in het RAOK-boek.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:03 schreef Faat het volgende:
Hoe werkt dit precies? Kan ik hier gewoon zeggen: "Doe mij maar een RAOK" of gaat dat anders?
Zitten wel heel erg leuke bij trouwens![]()
Leuke gok:quote:
Open een topic erover! Wellicht komen andere fok!kers met goede ideeën voor je wollen spullen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:47 schreef yvonne het volgende:
Zeg, ik blijf mooi zitten met mn sjaals en mutsen
Het is verdikke 25 graden de hele winter al!
Haha, grappig. Ik zal eens kijken hoe ik dit uit kan voeren. Ik begrijp dat je dat dan hier weer komt meldenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Leuke gok:
RAOK nr 299:
On a hot day, share your sunscreen.
Dat is vrij interpreteerbaar. Als het regent kun je bijvoorbeeld ook je paraplu met iemand delen. Iemand die bijvoorbeeld net niet lekker kan schuilen, maar dat wel zou willen.
De uitvoering verdient natuurlijk een eigen topic.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:20 schreef Faat het volgende:
Haha, grappig. Ik zal eens kijken hoe ik dit uit kan voeren. Ik begrijp dat je dat dan hier weer komt melden
en liefst vergezeld met foto's? En dan gewoon in dit topic of is voor de uitvoering weer een ander topic?
![]()
Nou vooruit, omdat je een cutie bent:quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:35 schreef Cutie het volgende:
Ik zou graag nummertje 222 willen reserveren!
Ah, dat is inderdaad wel een leuke. We hebben een 'verjaardagspot' en dat soort zaken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je een cutie bent:
RAOK nr 222:
If your office is plannning a secret Santa and you've got to spend ¤ 10...
spend ¤ 11.
Dat mag dus ook bij andere gelegenheden zijn. Wachten op de Kerstsurprises duurt nog wel even.![]()
de date van vanavond telt niet he c_c daar waren we nog niet oud genoeg voorquote:clumsy_clown
Random Act Of Kindness nr 157:
Make an old man very happy. We found this old man in a pub. He had just retired that day, and when we found out, we bought him a few drinks, a packet of nuts, and lavished him with female attention! It was lots of fun. Especially for him!
c_c gaat met haar vriendinnen bejaarde mannen in een bar verwennen en daar over posten.
Ik heb nog heel veel nummers. Roep er maar gewoon één. 28 is door Aventura al gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:56 schreef Chris.nl het volgende:
UIO_AMS heb je nog een nummertje voor mij?
Omdat ik 28 ben en m'n mams me nog steeds regelmatig nieuwe boxers meegeeft zou ik ook een setje voor haar kunnen kopen...
UIO is onderweg, maar gezien je postingtijd zit je er al ff op te wachten en wil ik je niet langer in spanning houden.quote:Op donderdag 1 februari 2007 04:58 schreef Chris.nl het volgende:
Toch maar een nummertje..![]()
Nr.133 nog vrij?
Hmm... maak daar maar eens een mooi topic van. Het leukste is natuurlijk als je je RAOK bij een compleet vreemde uitvoert. Champagneontbijtje maken, bij een wildvreemde aanbellen, camera mee, moet lukken toch?quote:Make sure someone doesn't skip breakfast
Een mooie, mits je een auto hebt.quote:Op maandag 5 februari 2007 16:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
nummer 80?
Eén van de leukere.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:17 schreef DJKoster het volgende:
Gewoon een nummer roepen en hopen dat je niets iets heel moeilijks krijgt?
Doe 250 dan maar, met als reservegetal 300
Autorijden, lachen, zwaaien én snel een foto maken Karrel. Volgens mij is het moeilijker dan je denktquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer moet ik dat doen dan en hoe kan ik bewijzen dat ik dat gedaan heb?
Is vrij makkelijk nl.
He mede eilander!quote:Op woensdag 7 februari 2007 06:29 schreef Faat het volgende:
[..]
Autorijden, lachen, zwaaien én snel een foto maken Karrel. Volgens mij is het moeilijker dan je denkt![]()
Schaf zo'n lichtkrant-ding aan, plaats er alleen maar smilies op en ga daarmee rondrijden. Kun je vast wel een foto van maken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:31 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wanneer moet ik dat doen dan en hoe kan ik bewijzen dat ik dat gedaan heb?
Is vrij makkelijk nl.
Is te doen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef nogal het volgende:
Ik ga gewoon een keer een poging wagen, heb genoeg vrije tijd om een keer iets
te doen. Doe maar nummer.. 133 en als die niet te doen is 150 als reserve
Je kunt het natuurlijk zo moeilijk maken als je zelf wilt. De ochtend begint om 06.00 uur, dus je zou klokslag zes uur het ontbijt klaar kunnen hebben staan en dan al je huisgenoten wakker maken. Weet je zeker dat niemand zijn ontbijt mist en het is gezamenlijk dus dat kan best gezellig zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2007 00:51 schreef nogal het volgende:
Of voor het hele huis ontbijt op bed maken!
of zou dat te simpel zijn?
RAOK nr 104:quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:05 schreef Maidzjel het volgende:
heb nog niet alles gelezen dus ik weet niet of ie al geweest maar ik wil wel nummertje 104
En vergeet niet om ze vervoglens op de foto te zetten!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:30 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
RAOK nr 104:
Make a stranger laugh.
Durf je het aan? Wildvreemden aanspreken en ze laten lachen?
Tuurlijk! Gewoon plaatsen op youtube.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:43 schreef Maidzjel het volgende:
video mag dat ook? ben van plan verkleed als steve irwin door een supermarkt te gaan lopen
Don't foget the crock's and stingrays mate!!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 13:43 schreef Maidzjel het volgende:
video mag dat ook? ben van plan verkleed als steve irwin door een supermarkt te gaan lopen
Dat zou mooi zijn.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:20 schreef Maidzjel het volgende:
en dan maak ik er een topic van toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |