Het staat alleen niet op film. Natasia had gelijk dat er geen infra rood camera's waren in de ruimte waar ze stonden. Wij hebben ook alleen het zoenen gehoord en daarna vrij heftig hijgen van Nena.quote:Op zondag 12 november 2006 14:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
DEan kan het nog leuk worden als de bewoners het HELE fimplje krijgen, inclusief de "antilliaanse sandwich "![]()
Nee hoor. In de keuken vertelde ze hem dat ze met Natasia had gezoend. Dat was gewoon te verstaan en heb ik ook in dit topic gequote.quote:Op zondag 12 november 2006 14:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee.. hij viel pas echt achterovre toen ze dat daarna buiten tegen hem vertelde ! Ze moet iets anders gezegd hebben daarvoor in de keuken...
Ze moet het niet heftiger oppakken dan het is. En dat probeert Bart ook duidelijk te maken door er niet heel heftig over te gaan doen. Zo zie ik het tenminste.quote:Op zondag 12 november 2006 14:12 schreef moowriece het volgende:
Je ziet ZO dat Nena een troostende arm nodig heeft en ze kan het nergens vinden. Ook bij Bart dus niet.
Agreed.quote:Op zondag 12 november 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart neemt het heel luchtig op en kreeg Nena zonder moeite weer aan het lachen. Ik denk dat de Bart manier in dit geval de enige juiste manier is
Ja, maar Nena grijpt het gewoon aan en ze kan het duidelijk niet zo maar vergeten. Dat is het juist.quote:Op zondag 12 november 2006 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze moet het niet heftiger oppakken dan het is. En dat probeert Bart ook duidelijk te maken door er niet heel heftig over te gaan doen. Zo zie ik het tenminste.
Ze heeft al eerder aangegeven haarzelf niet altijd te snappen.. ( Dat was na de vorige nacht met brian ; -)quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ja, maar Nena grijpt het gewoon aan en ze kan het duidelijk niet zo maar vergeten. Dat is het juist.
Wat is dat BB?quote:Op zondag 12 november 2006 14:19 schreef scanman01 het volgende:
Al met al kunnen we wel concluderen dat hier in een week meer gebeurt dan in drie maanden BB
Ok, voor Bart zelf en zijn spel misschien wel. Maar hij laat Nena wel lekker spartelen zo. Niet zo sociaal dus.quote:Op zondag 12 november 2006 14:15 schreef Llewella het volgende:
[..]
Agreed.
Kan opgevat worden als botte boer; maar dit is zijn tactiek om het niet uit te laten lopen op een drama.
Ik vind het eigenlijk wel een goede tactiek, houd het luchtig zonder de emoties over te laten lopen (dat kun je zeker beter vermijden met Natasia in huis, anders gaat die 3 keer zo hard over de rel).
Daar gebeurt idd geen hol meer op het moment.quote:Op zondag 12 november 2006 14:19 schreef scanman01 het volgende:
Al met al kunnen we wel concluderen dat hier in een week meer gebeurt dan in drie maanden BB
Vind dat Bart het juist wel goed doet... Ze moet ook een beetje voelen dat het niet echt slim/normaal is wat ze gedaan heeft, anders leert ze er helemaal niets van.quote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ok, voor Bart zelf en zijn spel misschien wel. Maar hij laat Nena wel lekker spartelen zo. Niet zo sociaal dus.
Valt wel mee hoor. Ze baalt alleen stevig dat veel mannen op haar af komen alleen om haar uiterlijk.quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef moowriece het volgende:
Nena's zelfbeeld is ook niet in orde. Ze moet idd hoognodig naar de psycholoog.
WTF???quote:Op zondag 12 november 2006 14:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat eveline zwanger is... ( Van dat nachtje de eerste week met Nicolaas )
Leuk, wij mannen worden weer eens over 1 kam geschoren. Bedankt Brian, NOT!!quote:Op zondag 12 november 2006 14:22 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena: Ik vertrouw geen enkele man meer...
Nena: Ik heb al vaker met een vrouw gezoend
Het is wel duidelijk wat ze bedoelt hoor, maar haar uiterlijk is natuurlijk óók "mij".quote:Op zondag 12 november 2006 14:24 schreef scanman01 het volgende:
Nena: "Ik wou dat ik dik en lelijk was. Dan willen ze me tenminste om mij"
Bart: "Ik vind je wel leuk om jou hoor!"
Lijkt mij sterk dat dat kan!!!!! Heeft ze mensen omgekocht??quote:Op zondag 12 november 2006 14:29 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena heeft dus de Mavo gehaald door één uur per week naar school te gaan en nooit een boek in te kijken... Niet slecht ! ; -)
( Wil niet opscheppen... maar als je een beetje oplet in de klas kom je een heel eind.. ( althans in mijn tijd ; -))quote:Op zondag 12 november 2006 14:32 schreef moowriece het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat dat kan!!!!! Heeft ze mensen omgekocht??Zonder boeken red je het niet hoor!
Hmmm, misschien op de MAVO dan (die bestaat toch niet meer). Op het VWO en de uni echt niet.quote:Op zondag 12 november 2006 14:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
( Wil niet opscheppen... maar als je een beetje oplet in de klas kom je een heel eind.. ( althans in mijn tijd ; -))
Daar ben ik het niet mee eens. Haar zelfbeeld is heel erg laag en dat wordt in het huis nog versterkt, zeker ook hoe dat gaat met dat tv-programma, dat helpt ook niet. Ze zei het vanmorgen letterlijk tegen Bart. 'Ik heb het gevoel dat ik niets waard ben', 'Wat ben ik nou waard'.quote:Op zondag 12 november 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor. Ze baalt alleen stevig dat veel mannen op haar af komen alleen om haar uiterlijk.
Dat is waar ja. Ik denk wel dat dat voort komt uit het feit dat ze altijd puur vanwege haar uiterlijk zoveel aandacht krijgt. Ze zal wel een paar keer met iemand in bed zijn beland, die dan een dag later zo reageerde:quote:Op zondag 12 november 2006 14:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Haar zelfbeeld is heel erg laag en dat wordt in het huis nog versterkt, zeker ook hoe dat gaat met dat tv-programma, dat helpt ook niet. Ze zei het vanmorgen letterlijk tegen Bart. 'Ik heb het gevoel dat ik niets waard ben', 'Wat ben ik nou waard'.
Idd, zei ik ook al. Ze is verpest door 4 jaar in luxe en niets doen. Ze is slim genoeg om een goeie opleing en baan te krijgen.quote:Op zondag 12 november 2006 14:35 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Haar zelfbeeld is heel erg laag en dat wordt in het huis nog versterkt, zeker ook hoe dat gaat met dat tv-programma, dat helpt ook niet. Ze zei het vanmorgen letterlijk tegen Bart. 'Ik heb het gevoel dat ik niets waard ben', 'Wat ben ik nou waard'.
Ze zou toch niet zo makkelijk zijn geweest, toch?quote:Op zondag 12 november 2006 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ik denk wel dat dat voort komt uit het feit dat ze altijd puur vanwege haar uiterlijk zoveel aandacht krijgt. Ze zal wel een paar keer met iemand in bed zijn beland, die dan een dag later zo reageerde:
Ik weet niet wat jij 'makkelijk' vindt. Als zij makkelijk was, dan waren die jongens dat ook in ieder geval.quote:Op zondag 12 november 2006 14:41 schreef moowriece het volgende:
[..]
Ze zou toch niet zo makkelijk zijn geweest, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |