Spuit 11, lees ff terug andersquote:Op zondag 12 november 2006 13:41 schreef Bommel12 het volgende:
hoezo hebben nena en Natasia gezoendd??
Bart vroeg aan nena ook of er meer gebeurd was. Ze gaf er niet goed antwoord op.quote:Op zondag 12 november 2006 13:40 schreef scanman01 het volgende:
Ze willen iedereen doen geloven dat er alleen gzoend is, maar tussen de regels door wordt duidelijk dat er meer gebeurd is. Ook hoe Natasia vrieg wat ze PRECIES gezegd heeft dan. En dat de camera VERDER toch niets heeft kunnen zien
En de rest... maar dat proberen ze nog wanhopig 'geheim' te houden. Natasia heeft Nena gevingerd (was ook duidelijk aan het hijgen te horen vannacht). Toen Bart vroeg of zoenen het enige was, zei Nena 'Ja, zo ongeveer'. En wat Natasia net allemaal zei was ook duidelijk. Ze hebben meer gedaan, maar er is geen camera die dat echt heeft kunnen zien.quote:Op zondag 12 november 2006 13:41 schreef Bommel12 het volgende:
hoezo hebben nena en Natasia gezoendd??
Tja, dat is het spel. Ze wist waar ze aan begon en Natas heeft het aan haar zelf te wijten.quote:Op zondag 12 november 2006 13:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lekker HARD van Talpa... Huwelijkscrisis... Kids in opspraak.. en Talpa sluit gewoon af nadat de punten op zijn *- )
De klok loopt mee. Ze had het gesprek moeten voorbereiden en sturen. Maar nee hoor: als een kip zonder kop opbellen. En dan wil ze dat Wilgo de beslissing neemt dat zij het huis uit moet. Heel goed dat hij daar niet intrapt!!! Dat krijgt ie nog jaren te horen anders.quote:Op zondag 12 november 2006 13:51 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Lekker HARD van Talpa... Huwelijkscrisis... Kids in opspraak.. en Talpa sluit gewoon af nadat de punten op zijn *- )
Bart is een gevoelloze BOER!! Snap niet dat vrouwen hem leuk vinden...quote:Op zondag 12 november 2006 13:55 schreef ron1970 het volgende:
Bart is nu wel echt hard!
Dat heeft ze wel aan Bart verteld.. Maar het "natasia" nieuws overschaduwd het een beetje..quote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef scanman01 het volgende:
Nena verzwijgt ook even tactisch wat er vannacht weer gebeurd is met Brian trouwens.
Tja, als je het zo bekijkt..dan is ze goed bezig, maar denk niet dat dat haar strategie is. Ze zat net flink te huilen.quote:Op zondag 12 november 2006 13:57 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Nena is toch de slimste: Ze "sexed" Brian er uit door steeds af te haken.. en hij draaid door
Ze "Sexed" natasia eruit
GirlPower !![]()
Volgens mij ook niet hoor. Ze heeft het alleen over Natasia gehad. Dat Brian haar vannacht ook heef 'aangeraakt' heeft ze tegen alleen vannacht in een omweg aan Natasia verteld.quote:Op zondag 12 november 2006 13:58 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Dat heeft ze wel aan Bart verteld.. Maar het "natasia" nieuws overschaduwd het een beetje..
Nee, dit bedenk je niet, als de bewoners moeten "gokken" dan kunnen ze denken dat Brian met Nena Gesexed heeft...quote:Op zondag 12 november 2006 13:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Zou het kwartje bij Sylvia gevallen zijn?
Sylvia is niet achterlijk, die heeft aan een half woord genoeg. Maar ik weet niet hoeveel ze gehoord heeft.quote:Op zondag 12 november 2006 13:59 schreef Myriam1978 het volgende:
Zou het kwartje bij Sylvia gevallen zijn?
Bart neemt het heel luchtig op en kreeg Nena zonder moeite weer aan het lachen. Ik denk dat de Bart manier in dit geval de enige juiste manier isquote:Op zondag 12 november 2006 13:58 schreef ron1970 het volgende:
[q]Bart is een gevoelloze BOER!! Snap niet dat vrouwen hem leuk vinden...[q]
Nou, deze keer kan ik er wel om lachen, Natasia snapt gewoon zelf niet hoe ze overkomt bij anderen, zowel buiten als in het huis.
Vanmorgen fluisterde ze volgens mij in Barts oor dat er weer iets met Brian was gebeurt: En toen zei Bart: Alweer? Nena knikte Ja, en daarna vroeg Bart: Is er nog meer ? Daar was ze wat vaag over... Maar na het gesprek met "achter" kwam pas het Natasia verhaal uit de mouw..quote:Op zondag 12 november 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet hoor. Ze heeft het alleen over Natasia gehad. Dat Brian haar vannacht ook heef 'aangeraakt' heeft ze tegen alleen vannacht in een omweg aan Natasia verteld.
Sylvia heeft gehoord bij de stallen van Nena en Bart dat er wat 'doms' gebeurd is gisteren met Nena waarbij Nena ontkende dat het met Brian te maken had, tijdens het feestje. Vervolgens zie Natasia vlak daarna in het huis, dat ze de 25 'reserve' contactpunten van Nico nodig heeft omdat ze MOET bellen met Wilgo.quote:Op zondag 12 november 2006 14:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Sylvia is niet achterlijk, die heeft aan een half woord genoeg. Maar ik weet niet hoeveel ze gehoord heeft.
Voor Nena is er goedbeschouwd ook eigenlijk niks aan de hand.quote:Op zondag 12 november 2006 14:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bart neemt het heel luchtig op en kreeg Nena zonder moeite weer aan het lachen.
Ze zei dat er weer iets was gebeurd (noemde geen namen). Daarna zei zedat ze met Natasia had gezoend.quote:Op zondag 12 november 2006 14:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vanmorgen fluisterde ze volgens mij in Barts oor dat er weer iets met Brian was gebeurt: En toen zei Bart: Alweer? Nena knikte Ja, en daarna vroeg Bart: Is er nog meer ? Daar was ze wat vaag over... Maar na het gesprek met "achter" kwam pas het Natasia verhaal uit de mouw..
( Zo heb ik het begrepen )
DEan kan het nog leuk worden als de bewoners het HELE fimplje krijgen, inclusief de "antilliaanse sandwich "quote:Op zondag 12 november 2006 14:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zei dat er weer iets was gebeurd (noemde geen namen). Daarna zei zedat ze met Natasia had gezoend.
Zo als ik het begrepen had zei ze dat ze met Natasia gezoend had in het oor van Bart.quote:Op zondag 12 november 2006 14:02 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Vanmorgen fluisterde ze volgens mij in Barts oor dat er weer iets met Brian was gebeurt: En toen zei Bart: Alweer? Nena knikte Ja, en daarna vroeg Bart: Is er nog meer ? Daar was ze wat vaag over... Maar na het gesprek met "achter" kwam pas het Natasia verhaal uit de mouw..
( Zo heb ik het begrepen )
'Achter' heeft gezegd dat het niet in het huis vertoond zal worden tegen Nena.quote:Op zondag 12 november 2006 14:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
DEan kan het nog leuk worden als de bewoners het HELE fimplje krijgen, inclusief de "antilliaanse sandwich "![]()
Nee.. hij viel pas echt achterovre toen ze dat daarna buiten tegen hem vertelde ! Ze moet iets anders gezegd hebben daarvoor in de keuken...quote:Op zondag 12 november 2006 14:05 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zo als ik het begrepen had zei ze dat ze met Natasia gezoend had in het oor van Bart.
Ben ik het niet mee eensquote:Op zondag 12 november 2006 14:06 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Nee.. hij viel pas echt achterovre toen ze dat daarna buiten tegen hem vertelde ! Ze moet iets anders gezegd hebben daarvoor in de keuken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |