Tja, je had natuurlijk aan de ziekte van Verbrugge kunnen lijden, weet Daf veelquote:

Tja... Ik moet wat. M'n XM heb ik vorige week door een zak hooi aan het stuur van een vrachtwagen een beetje in de berm moeten sturen.quote:Op zondag 12 november 2006 03:15 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Altijd al 80 in z'n achteruit willen rijden, dus doen!

Wij hebben elkaar reeds ontmoet dus hij weet wel beterquote:Op zondag 12 november 2006 03:16 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tja, je had natuurlijk aan de ziekte van Verbrugge kunnen lijden, weet Daf veel![]()

Ech wel!quote:Op zondag 12 november 2006 03:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar reeds ontmoet dus hij weet wel beter

Nu krijgt Mark er allemaal rare ideeën bijquote:

Heeft Asmo die 0900-inbellijn nog? Dan kan Mark alle ranzige details downsmurfen....quote:Op zondag 12 november 2006 03:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu krijgt Mark er allemaal rare ideeën bijMaar bedankt voor de
![]()
's

Applaus van bejaarden op stock-footage?quote:Op zondag 12 november 2006 03:20 schreef Yurithemaster het volgende:
Een Monty Python vraag
Als ik een liedje wil zingen, wat krijg ik dan te horen

Nee denk aan the holy grailquote:Op zondag 12 november 2006 03:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Applaus van bejaarden op stock-footage?

't Is not true - I did not - Stop it... and so on and so forth...quote:

Heel veelquote:Op zondag 12 november 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb ik allemaal gemist op die meet?![]()

Wachten tot Asmo online komt en toegang tot z'n archief vragen via een 0900-inbellijn.quote:Op zondag 12 november 2006 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het dan te laat om om de foto's te vragen of is de aanvraagtermijn verstreken![]()

Je hebt geen flauw idee he?quote:Op zondag 12 november 2006 03:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oa. striptriviant met Asmo en binnen 10 minuten zat MaJo in haar blote bips

Nope, foto's zijn alleen verspreid onder de meetersquote:Op zondag 12 november 2006 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het dan te laat om om de foto's te vragen of is de aanvraagtermijn verstreken![]()

Ik ga * nu * alvast een dik boek in m'n broek steken....quote:

Als er gehiked wordt, ben ik altijd van de partij, rondje neutraal moresnet ofzoquote:Op zondag 12 november 2006 03:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, foto's zijn alleen verspreid onder de meetersVolgende keer komen dus!

Ik snap em nietquote:Op zondag 12 november 2006 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ga * nu * alvast een dik boek in m'n broek steken....

quote:Op zondag 12 november 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ariadne?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |