't Is not true - I did not - Stop it... and so on and so forth...quote:
Heel veelquote:Op zondag 12 november 2006 03:21 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat heb ik allemaal gemist op die meet?![]()
Wachten tot Asmo online komt en toegang tot z'n archief vragen via een 0900-inbellijn.quote:Op zondag 12 november 2006 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het dan te laat om om de foto's te vragen of is de aanvraagtermijn verstreken![]()
Je hebt geen flauw idee he?quote:Op zondag 12 november 2006 03:24 schreef Mark_V het volgende:
[..]
oa. striptriviant met Asmo en binnen 10 minuten zat MaJo in haar blote bips
Nope, foto's zijn alleen verspreid onder de meetersquote:Op zondag 12 november 2006 03:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Is het dan te laat om om de foto's te vragen of is de aanvraagtermijn verstreken![]()
Ik ga * nu * alvast een dik boek in m'n broek steken....quote:
Als er gehiked wordt, ben ik altijd van de partij, rondje neutraal moresnet ofzoquote:Op zondag 12 november 2006 03:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, foto's zijn alleen verspreid onder de meetersVolgende keer komen dus!
Ik snap em nietquote:Op zondag 12 november 2006 03:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik ga * nu * alvast een dik boek in m'n broek steken....
quote:Op zondag 12 november 2006 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ariadne?
quote:Op zondag 12 november 2006 03:33 schreef Mark_V het volgende:
Welke dingen hebben Yuri en ik gemist op die meet waar "heel veel" op slaat". Noem er minimaal 10...
*pling*quote:Op zondag 12 november 2006 03:34 schreef Mark_V het volgende:
Meer een vrouw die je een bol wol geeft
Is het een naai tijdschrift danquote:Op zondag 12 november 2006 03:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
*pling*
Kwartje valt. Nu snap ik dus waarom dat tijdschrift zo heet!
Ja, klopt. Ideaal voor borduurwerkjes. Daar word ik heel rustig van.quote:
We zouden het niet openbaar makenquote:Op zondag 12 november 2006 03:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Full frontal nudity
sodomie
SM
Gang Bang
Orgie
Wein, Weib und Gesang
Punten scoren
Adempauze
Hapje nootjes
...en weer van voren af aan.
Hoezo?
Hmmmmzzz... Je weet nog niet half hoezeer je gelijk hebt. Moet ik DIE foto nog eens posten?quote:
We hebben gezellig gequizt, gedronken en gegetenquote:Op zondag 12 november 2006 03:38 schreef Mark_V het volgende:
Ik tel er negen, waarvan ik "adempauze" niet goedreken. dus wie maakt hem vol met twee goede antwoorden
@ MaJo hoe was Lily Allen?
MaJo +aureool voor haar eerlijkheidquote:Op zondag 12 november 2006 03:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
We hebben gezellig gequizt, gedronken en gegetenDrie antwoorden dus.
Lily was leuk maar ik was een beetje geshockeerd door haar slonzigheid
Gewoon de gene die de laatste post doetquote:Op zondag 12 november 2006 03:43 schreef MaJo het volgende:
Wil iemand anders een nieuwe openen? Moet echt zo gaan slapen
Ze was meer slonzig in haar uiterlijk. Jogginspak aan, buik die uitpuilde onder haar shirtje en geen bh aan. Het optreden zelf was best leuk. Ze kan goed live zingen en de nummers zijn lekker. Alleen had ze niet echt interactie met het publiek. Het kon dus beter maar ik heb me absoluut vermaaktquote:Op zondag 12 november 2006 03:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
MaJo +aureool voor haar eerlijkheid
was het een beetje een "naja het moet" concert?
Dit is ook mijn laatste vraag, ff een bedenken...
Maar waarom kan er 74 minuten op en geen 73 of 75....quote:Op zondag 12 november 2006 03:46 schreef MaJo het volgende:
700 mb staat gelijk aan 74 minuten?
Wyccie + 1quote:Op zondag 12 november 2006 03:47 schreef wyccie het volgende:
De 9e symfonie van Beethoven is zo lang. Die moest in ieder geval op een cd passen, vond degene die eht ahd bedacht.
MaJo! Die cd's zijn niet gemaakt met de gedachte dat er mb's opgezet kunnen worden!quote:Op zondag 12 november 2006 03:46 schreef MaJo het volgende:
700 mb staat gelijk aan 74 minuten?
Naja, als je je vermaakt hebt is het prima!quote:Op zondag 12 november 2006 03:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze was meer slonzig in haar uiterlijk. Jogginspak aan, buik die uitpuilde onder haar shirtje en geen bh aan. Het optreden zelf was best leuk. Ze kan goed live zingen en de nummers zijn lekker. Alleen had ze niet echt interactie met het publiek. Het kon dus beter maar ik heb me absoluut vermaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |