quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:58 schreef Bos81 het volgende:
Er is hoe dan ook een blauwe aanwezig die dag (waarschijnlijk)
Ik heb jou anders amper naar de bar zien lopen de vorige meet/de eerste meet dat jij mod was.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]Heatwave. Maar Messenga moet als nieuwbakken VBL mod de ober van de dag spelen!
ik zat in een lastige hoek; ik kon er niet uit.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb jou anders amper naar de bar zien lopen de vorige meet/de eerste meet dat jij mod was.
Je bedoelt dat VoreG op een betere plaats zatquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik zat in een lastige hoek; ik kon er niet uit.
dus je komt toch met nick?quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:38 schreef SCH het volgende:
Ik heb ze in de kroeg gewaarschuwd dat het zaterdag weer speelkwartier is
quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat VoreG op een betere plaats zat
Een positief bericht tussen de negatievequote:
Kijkend naar die clown-smiley neem je die opmerking zelf al gelukkig niet serieusquote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik moet de dag erop (19-11) 3 punten ophalen in Utrecht:
19-11 FC Utrecht - Roda JC
dan kom je zaterdag toch alvastquote:Op woensdag 15 november 2006 08:25 schreef DarkShine het volgende:
Ik moet de dag erop (19-11) 3 punten ophalen in Utrecht:
19-11 FC Utrecht - Roda JC
En zaterdag:
18-11 KV Mechelen - Ronse
Same herequote:Op woensdag 15 november 2006 00:33 schreef dndiek het volgende:
-Vaduz- kan alleen nog komen als het voetbal wordt afgelast, maar dat zal er waarschijnlijk niet inzitten
Of ben ik juist zelfverzekerd ervanquote:Op woensdag 15 november 2006 08:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Kijkend naar die clown-smiley neem je die opmerking zelf al gelukkig niet serieus![]()
![]()
Ik lees dit nu pas en zit morgen gewoon op m'n werk .... VoreG, zie jij nog kans er langs te gaan? Je woont er immers ook niet giga-ver vandaan.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef golfer het volgende:
Als Eilanden, als Utregtenaar, nou eens even een paar dagen van te voren onze vaste meettafel vast even gaat reserveren, weten we zeker dat we terecht kunnen met zo'n grote groep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |