een wedstrijd is een wedstrijd. Die ga ik niet afzeggen voor een meet, daar vind ik het voetbal net iets te belangrijk voor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef pascalheister het volgende:
zet mij ook maar bij zeker
[..]
als het nou een topper was, maar Excelsior![]()
Pffffquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een duidelijke routebeschrijving vanaf het station naar de pub?
ik loop er zo naar toe vanaf het station, misschien handig om af te spreken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef dndiek het volgende:
Heeft er iemand nog een duidelijke routebeschrijving vanaf het station naar de pub?
Doen we!quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik loop er zo naar toe vanaf het station, misschien handig om af te spreken?
Nu niet meerquote:
om 14:13 of 14:43 ligt er een beetje aan hoelaat jullie komen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:27 schreef numero_uno het volgende:
Hoe laat kom je aan Pascal?
Hangt van het vrouwelijke gezelschap en de stimulatie van mijn erogene zones af.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:38 schreef pascalheister het volgende:
hoelaat jullie komen?
Ik moet uit Maastricht komen en zit in de Intercity naar Haarlem en dan kom ik rond14.29 aan in het centrum van Nederlandquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
om 14:13 of 14:43 ligt er een beetje aan hoelaat jullie komen?
Inderdaadquote:Op zondag 12 november 2006 11:33 schreef Da_Sandman het volgende:
Bloem en ik komen met de auto.
En vanaf het station is het vrij makkelijk hoor.
OKee, typisch mij om die dingen niet te zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |