Heeft iedereen die aan x-factor meedoet een hyves-profiel ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef PeRi het volgende:
Ik vind haar leuk! En aan dr styling is te werken, Marianne.
Daar is aan te werken.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:32 schreef Fir3fly het volgende:
Ik vond haar helemaal niks. Goede stem, ok, maar ze zag er echt niet uit.
Dan nog. Ik hoop echt dat ze er snel uitvliegt.quote:
Wordt wel een dure operatie dan.quote:
Ze heeft me anders niet weten te boeien, haar hele houding in de auditie-ruimte was te stijf.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Zomaar een foto van haar Hyves:
[afbeelding]
Zo verschrikkelijk is dit toch niet, met de juiste styling heeft ze best een leuke uitstraling.
Wat ben jij bitter steedsquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan nog. Ik hoop echt dat ze er snel uitvliegt.
Valt het opquote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Zomaar een foto van haar Hyves:
[afbeelding]
Zo verschrikkelijk is dit toch niet, met de juiste styling heeft ze best een leuke uitstraling.
Dat klopt, maar dan begrijp ik nog niet waarom ze wel wat ziet in die nederlandstalig zingende vent (weet zn naam niet), want dat zie ik nou niet bepaald in een musical spelenquote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
Marianne kijkt met een muscialsoog. Mensen waarvan ik denk 'goh die past wel in een muscial qua stem/uiterlijk/persoonlijkheid' laat zij altijd door en is ze enthousiast om. Ze ziet ze waarschijnlijk al helemaal Saturday Night Fever doen. Terwijl dat juist geen personen zijn die wat mij betreft voor XFactor mee zouden moeten doen. HJ en Henk kijken wel echt naar een pop-artiest in spè.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |