En nena mag wel de HAVO doen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:19 schreef bunnyma het volgende:
Stephan is helemaal verbaasd hierover.
Eveline is ook depri omdat zij haar studie psychologie niet mag doen.
Er mag nu geen stemming aangevraagd worden om haar eruit te krijgen.
Daar heeft ze volgens mij nog geen antwoord op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En nena mag wel de HAVO doen?
Een studie psychologie is een 4 jarige studie waar je 40 uur per week aan kwijt bent. Nena hoeft alleen 5 HAVO in te halen en staatsexamen te doen. Dat kost minder tijd natuurlijk. Verder geeft Evil aan zich vermoedelijk in de boeken te duiken en verder weinig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:20 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
En nena mag wel de HAVO doen?
Nou ja, net zo als er vervanging komt voor Nicolaas...... het is afwachten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef bunnyma het volgende:
Als Eveline vrijwillig vertrekt komt er dan een nieuwe in?
Ze waren bezig de HAVO van Nena te regelen zei Nena eeder.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:22 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Daar heeft ze volgens mij nog geen antwoord op.
Maar de redactie was bang dat als Eveline psychologie gaat studeren dat ze niets anders meer doet dan studeren.
Het lijkt wel of ze niemand kunnen vinden.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ja, net zo als er vervanging komt voor Nicolaas...... het is afwachten.
Ik denk idd dat ze niemand kunnen vinden. Een paar weken vóór de kick-off zochten ze nog kandidaten waaronder een soort Paris Hilton (Nena) en een stoere gast die met zijn handen werkt (die hebben ze dus nog niet gevonden)quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:28 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze niemand kunnen vinden.
Nog even en er komt een hele nieuwe club.
Bart weet niet dat er geen stemming tegen haar aangevraagd kan worden. Hij doelde daar denk ik op.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:35 schreef bunnyma het volgende:
Eveline vertelt het nu de anderen.
Bart vindt het niet zo slim.
Oh, ja natuurlijk. Dat bedoelde hij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Bart weet niet dat er geen stemming tegen haar aangevraagd kan worden. Hij doelde daar denk ik op.
Ja idd het was weer pijnvol voor d'r.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Oh, ja natuurlijk. Dat bedoelde hij.
Ilona vertelt even tussen neus en lippen door dat zij samen met Sylvia het dierenprogramma gaat doen.
Op een vraag van Brian trekt zij snel terug.
Behalve Stephan ben ik bang. Het wordt peniebel voor hem. Denk dat hij daarom ook zo hard zegt dat er geen ontslagronde kan komen. Dan kunnen ze hem ook niet wegstemmen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef n1ek het volgende:
en Eveline eruit? Niemand die het zal merken.
Nee idd, ik zal haar niet missen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:47 schreef n1ek het volgende:
Goedenavond, ik ben weer bij
waar blijft die goochelaar...
en Eveline eruit? Niemand die het zal merken.
Hij moet dikke vriendjes worden met Ilona. Maar die is zo omgeluld door Sylvia.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:49 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Behalve Stephan ben ik bang. Het wordt peniebel voor hem. Denk dat hij daarom ook zo hard zegt dat er geen ontslagronde kan komen. Dan kunnen ze hem ook niet wegstemmen.
Ze vertelde net in de game-room tegen de anderen dat zij thuis het geld zo bij elkaar zou kunnen "vegen"'quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:52 schreef Tissik het volgende:
Nou, ze zullen thuis wel staan te "springen" om Evilene weer in hun armen te sluiten. Haar broer gaf al aan dat ze het niet moest wagen om er vrijwillig uit te stappen aangezien hij de schuld van de "sponsor" had overgenomen. De "sponsor" zelf, had zich al van een nieuw telefoonnummer voorzien en had Evil sowieso al afgeschreven nadat haar ex ineens geen ex bleek te zijn, en ook haar werkgever was beslist "not amused" over de gehele gang van zaken.
Welkom thuis, Eveline!
Als ik haar was, zou ik beslist geen haast hebben om de grote boze buitenwereld onder ogen te willen komen.
Ze heeft zich inderdaad ongetwijfeld een "veeg" laten geven voor die 10.000 euro. Waar haar broertje nu voor moet betalen, overigens. Fijne boel allemaal.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze vertelde net in de game-room tegen de anderen dat zij thuis het geld zo bij elkaar zou kunnen "vegen"'
( haar woorden)
Dat was in 1990. Bart kon zich dat nog herinneren. Nena: "ja, jij bent ook zooooo oud'quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft een jaar bij telekids gezeten en heeft samen met een collega de uitslag van het WK 'voorspeld'.
Ik denk dat Maikel (vreselijke naam trouwens, sorry voor de Maikels onder ons) die 10 000 euro wel aan haar broer zal betalen als het nu zo geveegd isquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:56 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ze heeft zich inderdaad ongetwijfeld een "veeg" laten geven voor die 10.000 euro. Waar haar broertje nu voor moet betalen, overigens. Fijne boel allemaal.
Peertje, Peertjequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:10 schreef n1ek het volgende:
Balletje balletje!
hij kan dr wel wat van
quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:25 schreef Myriam1978 het volgende:
Stephan verontwaardigd dat hij iets moet ophalen voor iemand.
Heel proletair gedoe idd...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:26 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij zit zich nu al zorgen te maken dat hij niet voor L*L staat. Onder zijn niveau natuurlijk.
Haha, ik ook niet. Ik vind dat hij het wel erg leuk doetquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:33 schreef happyme28 het volgende:
Tot nu toe snap ik helemaal niets haha.
ik ook nietquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:32 schreef scanman01 het volgende:
Die ringen snap ik echt niet.
jammer dat ie al stoptquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:35 schreef smalfilm het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet. Ik vind dat hij het wel erg leuk doet.
(Nieuw hier, dus hoi)
Hij zei dat hij maar een half uurtje eigenlijk zou doen, maar heeft nog wat kleine dingetjes gedaan, vandaar 3 kwartier.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef n1ek het volgende:
Hij had nog wat kleine trucks zei die
ok jammer, kon wel om hem lachenquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:46 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij zei dat hij maar een half uurtje eigenlijk zou doen, maar heeft nog wat kleine dingetjes gedaan, vandaar 3 kwartier.
Nâh, denkut nie! Heb heel die Maikel ook niet meer voorbij horen komen na de videoboodschapquote:Op zaterdag 11 november 2006 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maikel (vreselijke naam trouwens, sorry voor de Maikels onder ons) die 10 000 euro wel aan haar broer zal betalen als het nu zo geveegd is
ik denk dat er 1 was met een opening (onder zijn hand).quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:52 schreef Flyduck het volgende:
Ik ben aan het zoeken op google hoe die truck met die metalen ringen werkt, maar kan niets vinden... wie heeft er een idee?
En bedankt maar weer hequote:Op zaterdag 11 november 2006 22:06 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ik denk dat Maikel (vreselijke naam trouwens, sorry voor de Maikels onder ons) die 10 000 euro wel aan haar broer zal betalen als het nu zo geveegd is
Sorry ik waarschuwde je al.quote:
Nee ik ken die naam sinds het hier werd geschreven. Sorry ik vind het gewoon een heel lelijk voornaam voornamelijk de spelling ervan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Heb je traumatische ervarigen van de naam?![]()
Ja?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef happyme28 het volgende:
Ja alles leuk en aardig maar wanneer komt ie nieuwe bewoner nou![]()
Ja, dat veegt het hele gedachten lezen al van de baan (mocht iemand denken dat hij dat echt aan het doen wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:15 schreef Flyduck het volgende:
ja ik vond het ook al vreemd dat ze 2 bladzijdes terug moest
Ik denk dat 99 van de 100 idd zeggen dat hij niet verder hoeft te gaan. Daar gokt hij op. Als ze wel verder willen laat hij wel perongeluk het boek dichtklappen ofzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:16 schreef n1ek het volgende:
Nou ze mocht zelf kiezen of ze verder ging of niet en hij had maar in 1 boek gekeken
nouja je denkt het altijd te weten en dat is meestal niet zo
veel wel, maar hij moet iets achter de hand hebben voor als ze ''verder" zegtquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat 99 van de 100 idd zeggen dat hij niet verder hoeft te gaan. Daar gokt hij op.
Dat had ik er inmiddels al bijgezet. Je reageert sneller dan ik kan edittenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:19 schreef n1ek het volgende:
[..]
veel wel, maar hij moet iets achter de hand hebben voor als ze ''verder" zegt
Dat was gewoon een foutje, want hij leest toch zogenaamd gedachten? Dat klopte door zijn foutje dus helemaal niet meer. Ze zeiden ook al heel erg snel STOP en toch zat hij midden in het boekquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef camerondiaz het volgende:
Dan moet ze gewoon 112 pagina's terug ipv 2
Precies. Hij had vantvoren nog niet gezegd welke stapel voor hem zou zijn. Dus hij kan ten alle tijde beide stapels nog kiezen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef camerondiaz het volgende:
Die truc met de azen was op zich redelijk duidelijk, hij wist welke stapel de azen waren.
Welk stapeltje je ook kiest, hij doet gewoon iets wat ervoor zorgt dat de stapel met de azen blijft liggen.
Als het glas niet was gewisseld, had hij Brian gewoon de stapel zonder het glas laten pakken om bij de andere acht kaarten te leggen.
Vindt zij Blondie ordinair? Wat een cultuurbarbaar die Ilonaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:57 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona:"echt een ordinaire type die Blondie! Blowend, dronken"
Ilona iets eerder:"oh ja ga ik als Blondie!"
Ilona is ook een ordinaire type
Brian bedoel jequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:58 schreef avonne het volgende:
Bart wil iets uithalen als Stephan slaapt. Make up, nagellak of zo.
Natasia vindt het geweldig: Tabasco in koffie
Nena: plastic folie over de WC![]()
ik hoop dat het niet waar is
Dat gaat dan wel lang duren. File moet ik eerst downloaden (122 mb, vrij langzame download) en dan helemaal omzetten zonder de drm beveiliging. Vervolgens weer uploaden naar rapidshare.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:59 schreef avonne het volgende:
Scanman,
kun je plieieieiessss hier De Gouden Dierenkooi #1 een werkende link plaatsen van de pilot?
Ik wil het zóóóó graag zien
o, ik heb geen idee dat het zo lastig is.quote:Op zondag 12 november 2006 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel lang duren. File moet ik eerst downloaden (122 mb, vrij langzame download) en dan helemaal omzetten zonder de drm beveiliging. Vervolgens weer uploaden naar rapidshare.
Ik kijk wel hoever ik kom. Ben al aan het downloaden.quote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
o, ik heb geen idee dat het zo lastig is.
Laat dan maar, hoor!
ik dacht dat ze die zochten voor de 70s 80s party, maar als ze die nu gaan drinken zou ook niet verkeerd zijnquote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef happyme28 het volgende:
BBNN gaan cocktails maken. Kan misschien nog gezellig worden
dronkenquote:Op zondag 12 november 2006 00:07 schreef n1ek het volgende:
Welke drugs heeft Natasia genomen![]()
die lacht om alles nu
Bart zoekt coctails op internet
Wilma Nanninga. (van privé geloof ik)quote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie is Wilma?
Wilma Nanninga van de Privéquote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie is Wilma?
quote:
inderdaad, of gewoon de streams omdraaienquote:Op zondag 12 november 2006 01:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Laat die regiseur nou eens van die stagiere afklimmen en het geluid aan zetten.
Talpa blijft Talpa. Niks werkt nooit goed.quote:Op zondag 12 november 2006 01:03 schreef n1ek het volgende:
[..]
inderdaad, of gewoon de streams omdraaien
wat een gaapgesprek op 1 + 2
Ja idd maar ze is zo lekker dom!quote:Op zondag 12 november 2006 01:19 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Pfff ilona... Die roept iedere avond dat ze het anders gaat doen..
Ja, volgens mij vergeet ze gewoon na 3 minuten wat ze van plan was ; -)quote:Op zondag 12 november 2006 01:21 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja idd maar ze is zo lekker dom!![]()
quote:Op zondag 12 november 2006 01:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ja hoor... is er eindelijk geluid.. draaien ze het weg...
Clip is bijna klaar en geupload!quote:Op zondag 12 november 2006 01:23 schreef avonne het volgende:
- knip -
Clip is klaar en staat in 2 delen in het dierenkooi topic. 145 mb groot.quote:Op zondag 12 november 2006 01:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Clip is bijna klaar en geupload!
quote:Op zondag 12 november 2006 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Clip is klaar en staat in 2 delen in het dierenkooi topic. 145 mb groot.
John Travolta movequote:
jaquote:
ja iddquote:Op zondag 12 november 2006 02:17 schreef scanman01 het volgende:
Ze zijn al net zo blij als bij BB.
Valt me nog mee dat niemand perongeluk riep "Dank je wel big broddur"
tsja..'t was een ander verhaal geweest iddquote:
Hand bij d'r doos.quote:Op zondag 12 november 2006 02:50 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik zag Brian wel een handje om nena haar middel schuiven ; -)
De "vriendinnen" van Nena kennen Nena sinds 3 maanden ofzow, weer? Ze kenden Nena voordat ze met haar voetballer ging maar ik denk niet dat ze veel contact hadden met Nena toen ze in het buitenland woonde.quote:Op zondag 12 november 2006 02:48 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Volgens haar vriendinnen staat nena op "scherp" ze kan namelijk niet erg lang zonder sex ; -)
Ik schreef precies hetzelfde eerder vanavond.quote:Op zondag 12 november 2006 02:57 schreef scanman01 het volgende:
Natasia is wel lief nu. Soms valt ze toch wel mee. Heel soms.
Dat is weer eens iets anders dan komen.quote:Op zondag 12 november 2006 03:14 schreef camerondiaz het volgende:
En dan zegt ze: "Ik ga"
quote:Op zondag 12 november 2006 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan komen.
Hahahahaquote:Op zondag 12 november 2006 03:16 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is weer eens iets anders dan komen.
Of Wilgo vindt het wel spannend (zou ik wel vinden... alleen met Natasia is wat minder...quote:Op zondag 12 november 2006 03:26 schreef avonne het volgende:
Als dit op tv komt is Natasia exit!
Ging echt wel wat verder dan zoenen. Van een beetje zoenen begin je niet vrij duidelijk te hijgen.quote:Op zondag 12 november 2006 03:30 schreef APK het volgende:
Volgens mij zijn ze zwaar aan het zoenen.![]()
Natasia: "Ik wil je."
Nena: "Dit kan niet joh. Dit kan niet!"
quote:Op zondag 12 november 2006 03:31 schreef Myriam1978 het volgende:
Censuur!
Reken maar dat dit gewoon op tv komt.quote:Op zondag 12 november 2006 03:31 schreef camerondiaz het volgende:
Volgens mij zien de camera's in die kamer niks.
Zo ik zag het ook niet aankomen!quote:Op zondag 12 november 2006 03:32 schreef scanman01 het volgende:
Damn, dat had ik toch echt NOOIT verwacht. Nena en Natasia aan de gang met elkaar![]()
Heel verquote:Op zondag 12 november 2006 03:33 schreef camerondiaz het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoever dit gaat.
Niet zover Nena was toch niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 12 november 2006 03:33 schreef camerondiaz het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd hoever dit gaat.
Ik verwacht het niet, want dan hadden ze nu ook geen censuur toegepast. Natasia wil wel gaan trouwen en als de regie denkt dat ze dat huwelijk hiermee in gevaar brangt, is de kans groot dat ze het niet uitzenden. Talpa site in de gaten houden of ze het plaatsen.quote:Op zondag 12 november 2006 03:33 schreef APK het volgende:
[..]
Reken maar dat dit gewoon op tv komt.![]()
Dit is weer leuke publiciteit, de Zwarte Diva en Het Voetbalmeisje.![]()
Ja een vriend die niet de vader van haar kinderen is.quote:Op zondag 12 november 2006 03:35 schreef Zeehond het volgende:
Ik weet helemaal niets van dit programma, ik kwam kennelijk op het goede moment binnen! Heeft die Natasia ook een man? (Ik weet wel dat ze kinderen heeft.)
Aan het gehijg te horen ging het al vrij ver. En Natasia zei al dat ze het lelijk vond dat 'het' niet is afgemaakt, dus dat gaat ze wel even doen voor Nena (was ze al mee bezig).quote:Op zondag 12 november 2006 03:35 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Niet zover Nena was toch niet helemaal mee eens.
Wilgo, die voor haar kinderen zorgtquote:Op zondag 12 november 2006 03:35 schreef Zeehond het volgende:
Ik weet helemaal niets van dit programma, ik kwam kennelijk op het goede moment binnen! Heeft die Natasia ook een man? (Ik weet wel dat ze kinderen heeft.)
quote:Op zondag 12 november 2006 03:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Grijpen ze in ofzow?
Mwah, ik denk dat ze 'HUWELIJK AFGEBLAZEN WEGENS LESBISCHE SEX VAN NATASIA!' toch net even sappiger vinden.quote:Op zondag 12 november 2006 03:36 schreef scanman01 het volgende:
Ik verwacht het niet, want dan hadden ze nu ook geen censuur toegepast. Natasia wil wel gaan trouwen en als de regie denkt dat ze dat huwelijk hiermee in gevaar brangt, is de kans groot dat ze het niet uitzenden. Talpa site in de gaten houden of ze het plaatsen.
Dat wel jaquote:Op zondag 12 november 2006 03:41 schreef APK het volgende:
En wat is er nou helemaal aan de hand?
Twee vrouwen die aan elkaar zitten, dat zal zo'n beetje de meest gebruikte Google-zoekopdracht binnen de Surinaamse -en alle andere gemeenschapen- zijn.![]()
Als door die handeling Nena een sletje is, dan is ze dat al. Er is sowieso al voldoende gebeurd.quote:Op zondag 12 november 2006 03:44 schreef Myriam1978 het volgende:
ohoh het is toch wat jongens...dat is niet best als ze gaan uitzenden. Als Nena heeft afgekapt is ze de grootste teaser en zo niet ze is het sletje van de programma. Al in al is ze de een beetje de lul..
Op welke manier zou dat dan uitmaken? Dit programma zou toch meer dan een jaar lopen? En mensen kunnen er toch alleen uit als ze door de bewoners unaniem weggewenst worden?quote:Op zondag 12 november 2006 03:44 schreef Myriam1978 het volgende:
ohoh het is toch wat jongens...dat is niet best als ze gaan uitzenden. Als Nena heeft afgekapt is ze de grootste teaser en zo niet ze is het sletje van de programma. Al in al is ze de een beetje de lul..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |