Nee ik ken die naam sinds het hier werd geschreven. Sorry ik vind het gewoon een heel lelijk voornaam voornamelijk de spelling ervan.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef maikel112 het volgende:
[..]
Heb je traumatische ervarigen van de naam?![]()
Ja?quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:12 schreef happyme28 het volgende:
Ja alles leuk en aardig maar wanneer komt ie nieuwe bewoner nou![]()
Ja, dat veegt het hele gedachten lezen al van de baan (mocht iemand denken dat hij dat echt aan het doen wasquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:15 schreef Flyduck het volgende:
ja ik vond het ook al vreemd dat ze 2 bladzijdes terug moest
Ik denk dat 99 van de 100 idd zeggen dat hij niet verder hoeft te gaan. Daar gokt hij op. Als ze wel verder willen laat hij wel perongeluk het boek dichtklappen ofzo.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:16 schreef n1ek het volgende:
Nou ze mocht zelf kiezen of ze verder ging of niet en hij had maar in 1 boek gekeken
nouja je denkt het altijd te weten en dat is meestal niet zo
veel wel, maar hij moet iets achter de hand hebben voor als ze ''verder" zegtquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat 99 van de 100 idd zeggen dat hij niet verder hoeft te gaan. Daar gokt hij op.
Dat had ik er inmiddels al bijgezet. Je reageert sneller dan ik kan edittenquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:19 schreef n1ek het volgende:
[..]
veel wel, maar hij moet iets achter de hand hebben voor als ze ''verder" zegt
Dat was gewoon een foutje, want hij leest toch zogenaamd gedachten? Dat klopte door zijn foutje dus helemaal niet meer. Ze zeiden ook al heel erg snel STOP en toch zat hij midden in het boekquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:22 schreef camerondiaz het volgende:
Dan moet ze gewoon 112 pagina's terug ipv 2
Precies. Hij had vantvoren nog niet gezegd welke stapel voor hem zou zijn. Dus hij kan ten alle tijde beide stapels nog kiezen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:25 schreef camerondiaz het volgende:
Die truc met de azen was op zich redelijk duidelijk, hij wist welke stapel de azen waren.
Welk stapeltje je ook kiest, hij doet gewoon iets wat ervoor zorgt dat de stapel met de azen blijft liggen.
Als het glas niet was gewisseld, had hij Brian gewoon de stapel zonder het glas laten pakken om bij de andere acht kaarten te leggen.
Vindt zij Blondie ordinair? Wat een cultuurbarbaar die Ilonaquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:57 schreef Myriam1978 het volgende:
Ilona:"echt een ordinaire type die Blondie! Blowend, dronken"
Ilona iets eerder:"oh ja ga ik als Blondie!"
Ilona is ook een ordinaire type
Brian bedoel jequote:Op zaterdag 11 november 2006 23:58 schreef avonne het volgende:
Bart wil iets uithalen als Stephan slaapt. Make up, nagellak of zo.
Natasia vindt het geweldig: Tabasco in koffie
Nena: plastic folie over de WC![]()
ik hoop dat het niet waar is
Dat gaat dan wel lang duren. File moet ik eerst downloaden (122 mb, vrij langzame download) en dan helemaal omzetten zonder de drm beveiliging. Vervolgens weer uploaden naar rapidshare.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:59 schreef avonne het volgende:
Scanman,
kun je plieieieiessss hier De Gouden Dierenkooi #1 een werkende link plaatsen van de pilot?
Ik wil het zóóóó graag zien
o, ik heb geen idee dat het zo lastig is.quote:Op zondag 12 november 2006 00:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat dan wel lang duren. File moet ik eerst downloaden (122 mb, vrij langzame download) en dan helemaal omzetten zonder de drm beveiliging. Vervolgens weer uploaden naar rapidshare.
Ik kijk wel hoever ik kom. Ben al aan het downloaden.quote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef avonne het volgende:
[..]
o, ik heb geen idee dat het zo lastig is.
Laat dan maar, hoor!
ik dacht dat ze die zochten voor de 70s 80s party, maar als ze die nu gaan drinken zou ook niet verkeerd zijnquote:Op zondag 12 november 2006 00:08 schreef happyme28 het volgende:
BBNN gaan cocktails maken. Kan misschien nog gezellig worden
dronkenquote:Op zondag 12 november 2006 00:07 schreef n1ek het volgende:
Welke drugs heeft Natasia genomen![]()
die lacht om alles nu
Bart zoekt coctails op internet
Wilma Nanninga. (van privé geloof ik)quote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie is Wilma?
Wilma Nanninga van de Privéquote:Op zondag 12 november 2006 00:10 schreef Myriam1978 het volgende:
Wie is Wilma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |