HJ zo: Of die hond gaat door... of jij gaat door... allebei kan niet... aan jou de keus.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik wil die hond! Die hond moet door!
Met patat en appelmoes?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef Toeps het volgende:
Jeeeezus hoe vaak komt die Rabo commercial.
Ligt eraan, als de ene jonger is dan 26 en de andere ouder (in hondejaren gerekend dan), zitten ze niet in de zelfde groep. Komt alles goed!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
HJ zo: Of die hond gaat door... of jij gaat door... allebei kan niet... aan jou de keus.
Is er iets mis met je ogen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht even te zien staan "waar de honden geen brood van lusten"
Dat klopt ook wel voor het grootste gedeelte van de kandidaten.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
Ik dacht even te zien staan "waar de honden geen brood van lusten"
En ze zijn doorquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:11 schreef bb-millie het volgende:
Ik zag een bekende voorbij komen genaamd Dennis!!!! Hij zong samen met een ander meisje, allebei in het wit, hij speelde Judas in een musical Jesus Christ Superstar, hij was echt geweldig!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |