Wij als mannen zien het andere altijd eerder.quote:
quote:
Hoe krijg je het voor elkaar! Je hebt dit gepost voor het op TV was! en we zitten in dezelfde kamer!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:25 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is genant, zo'n groot koor en dan niet door!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef ChOas het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar! Je hebt dit gepost voor het op TV was! en we zitten in dezelfde kamer!
Ze's lekkerquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:25 schreef schatje het volgende:
Wendy ziet er vreselijk uit deze avond.
Ze missen iets wat jij en ik wel hebben, namelijk realiteitszin.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef Brighteyes het volgende:
Oh echt... sommige mensen... ik snap het gewoon echt niet.
Ik kan best leuk zingen, niet echt vals of zo... maar voor ik daar toch ga staan...![]()
Zo'n buik, en dan een truitje aandoen die normaal tot de navel zou moeten komen waar zij hem steeds over de navel moet trekken.quote:
Ja, die is echt vet goedquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:27 schreef tong80 het volgende:
'Whe gotta have Faith.' Die wil ik terug zien
En eerlijke vrienden/familiequote:Op zaterdag 11 november 2006 20:27 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ze missen iets wat jij en ik wel hebben, namelijk realiteitszin.
Hij's de man!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef Filay het volgende:
Ik wil "Sinterklaas Kapoentje" terug zien
American Footballquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:26 schreef SpecialGuest het volgende:
WTF... Sinterklaas kapoentje met hockeyhelm?![]()
'neem ajb kontakt met me op.'quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Frank zingt Nederlandstalig en wil een duet zingen met Marianne Weber.
Hij heeft het wel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Hij is al wel vet en draagt lelijke bloesjes, die stap is al gewonnen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Marianne niet met hem ben ik bangquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:28 schreef schatje het volgende:
Weber?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marianne is echt m'n favo aan t worden!
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:32 schreef Cee het volgende:
Mooi man. André draait zich om in z'n vuurpijl.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:33 schreef Filay het volgende:
hij gaat in een kist liggen met een kruis
Ghehehe, true!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:34 schreef scrub_nurse het volgende:
amaj de zelfde centenbek als die inge de bruijn....
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:34 schreef Cee het volgende:
Oh weer zo'n moeder die door d'r kinderen gepushed wordt.
Idd!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:34 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar well euk.
Alleen, waarom zingt iedereen een 'h' voor elk woord?
'Heeeeeeeend haiiii realize'
Dat zegt iemand die aar welleuk vindquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:34 schreef Aventura het volgende:
Ik vind haar well euk.
Alleen, waarom zingt iedereen een 'h' voor elk woord?
Hm, dat is toch wel duidelijk, check dat hoofdquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:37 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat heeft ie laten doen wat niet zo goed is gelukt??
Een beugel!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stefan praat alsof ie iets in zn bek heeft constant!
Whe, ja, smerig man! En de jury daara heel serieus bespreken dat zwangere buiken niet blubberen.quote:
Dát was pas een stunt geweest!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef pberends het volgende:
HJ had zo'n krantje moeten pakken en keihard moeten gaan schijten![]()
.
Nou, je had Rene Froger in het begin moeten zien!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef PeRi het volgende:
Om te huilen gewoon, waarom is die Frank door djeez..
Grap?quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Filay het volgende:
HJ is oke!
Hoevaak zou deze grap al gemaakt zijn?
Ik zit me echt dood te irriteren aan Henkquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:43 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Nou, je had Rene Froger in het begin moeten zien!.
Leuk die 'chemie' tussen HJ en Henk. Ik amuseer me kostelijk..
Inderdaad, meest onbegrijpelijke jurybeslissing tot nu toe.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:41 schreef PeRi het volgende:
Om te huilen gewoon, waarom is die Frank door djeez..
je bitchquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef Brighteyes het volgende:
Whaaaaaaaaaaa! Wat is dat!
met die diadeem?
Nee, inderdaadquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:46 schreef E.T. het volgende:
nee, z'n haartransplant is idd niet zo mooi geworden![]()
Bedoel je dat operettemens? Ze doet me denken aan die mede-'vakidioot' in de eerste afl., die met die muzieknoten-outfitquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goh, die straalt. En niet op de goede manier..
met zonderquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:48 schreef cinnamongirl het volgende:
En er zijn al zo weinig artiesten met zonder haar.
Oops, dat is geen opvlieger-zweet, maar deze 40+'er heeft glitters op d'r wangen geplakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:49 schreef Aventura het volgende:
Omg, er is ook een menopauzale vrouw in da house.
Dat niet maar heb wel erg last van plaatsvervangende schaamte soms. Al wordt het wel minder naarmate je vaker kijkt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:51 schreef Cee het volgende:
Zijn jullie ook niet altijd bang dat je vreest dat je buren denken dat JIJ daar aan het zingen bent als je X-Factor of Idols op hebt staan?
Hehe it gaet on!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:52 schreef Cee het volgende:
Oh bah zo'n Colombiaanse slickboy a la Jody Bernal zeker.
IK WIL DAT DIE SCHATTIGE ALLOCHTOON KAN ZINGEN PLEASE.
Dank u.
Wehehe dat blerde ik ook net door de kamer!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:53 schreef Toeps het volgende:
Gammelagammela!
Filmpjes!quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zelfs pijpend zing ik beter.
Wie weet in KPD ooit!quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:55 schreef Filay het volgende:
[..]
Misschien kunnen zij ook pijpend zingen?
Dat dacht ik ookquote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:58 schreef Filay het volgende:
Het ligt niet aan mij, niks aan mij is nep
quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Was dat Dizer met die groene onderbroek weer?
Ziet er ook echt heel ongezond uit!quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:00 schreef Cee het volgende:
Ha de vettige kopjes van Jesse en Kim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |