Wie ben jij?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:48 schreef FeedMyPussy het volgende:
Lekker ding, je bent helemaal niet in waarde gedaald. Dat weet je heel goed. Je leest dit nu niet, maar sterkte vanavond (je weet wel).
En ik zie je zaterdag.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:48 schreef FeedMyPussy het volgende:
Lekker ding, je bent helemaal niet in waarde gedaald. Dat weet je heel goed. Je leest dit nu niet, maar sterkte vanavond (je weet wel).
En ik zie je zaterdag.
Dit slaat nou echt nergens op. Deed je erg je best om geen smiley te gebruiken?quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:37 schreef milagro het volgende:
dat jolige smiley gebruik, echt , vreselijk irritant in deze context en de reden waarom ik al je gejank totaal niet serieus neem.
egocentrische aandachttrekkerij dit topic.
quote:Op donderdag 16 november 2006 21:02 schreef Worldbeater het volgende:
Hee man..
Iedereen mag het weten(kan de quote even niet vinden) , maar waarom post je dan met een kloon?
![]()
![]()
En leest je ex ook Fok!?, want ik kan mij niet voorstellen dat je het allemaal alleen voor jezelf schrijft.![]()
Ik vond het al een beetje stil de laatste tijd.![]()
![]()
Anyway, heel veel sterkte vanaf deze kant. Je weet mij te vinden.Goed bedoeld.
![]()
Oh ja, relaties gaan ook wel eens zonder reden uit. Maar enige zelfreflectie maakt niemand slechter.![]()
Ben benieuwd naar .. ehh <naam> de verbeterde Spa drinkende versie numero 2.2.![]()
[..]
Dit slaat nou echt nergens op. Deed je erg je best om geen smiley te gebruiken?![]()
Gaat lekker?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Wat rommel weggehaald.
Dat is een hele goede vriendin.quote:Wie ben jij?
Jij vond het toch onzin om met vrouwen te communiceren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Zo baas, zo hond. Geldt de viervoeter als gemeen, dan is de kans groot dat ook zijn eigenaar niet deugt.
Dat blijkt uit een studie onder 335 hondenbezitters in het Amerikaanse Ohio. Bazen van rassen als pitbulls en rottweilers blijken gemiddeld veel meer op hun kerfstok te hebben dan eigenaren van zachtaardigere honden. Elke baas van een agressieve hond had minstens één aanvaring met justitie, van verkeersovertreding tot veroordeling voor een ernstig misdrijf.
Van de eigenaren met risicohonden die een waarschuwing kregen omdat zij hun hond niet hadden laten registreren, bleek 30 procent zeker vijf keer met de politie in aanraking geweest. Bij de bezitters van poedels, beagles en collies was dat 1 procent, meldden Amerikaanse media.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |