Weet ik.quote:Op zondag 12 november 2006 12:18 schreef So_Addictive het volgende:
De volgende keer dat je met je zatte kloten in de auto stapt hoop ik dat je jezelf het kanaal in rijdt!
Ga naar de AA, je bent een ongelooflijke domme kloothommel.
een langere reactie is jouw hele OP niet waard!
Ik weet dat drinken voor mij bestrijding is van en ik heb ook hulp nodig alleen kan dat m.i. alleen als ik met alcohol stop of gestopt ben anders ga ik weer alles wegstoppen en wegdrinken.quote:Op zondag 12 november 2006 13:52 schreef tweakdsl het volgende:
Ik denk dat je niet zozeer moet denken aan je zogenaamde alcohol probleem.
Vraag je meer af waar het vandaan komt!
Waarom drink je? je hebt het over nachtmerries... waar komen die vandaan?
is er niet meer aan de hand? Ik denk dat je absoluut professionele hulp nodig hebt om te kijken wie je bent en waarom je alles zo doet.
Vaak zie je de oppervlakkige dingen en de rest niet. het drinken is een symptoom!
Jeetje ik ben nu midden 20 en vanmorgen werd ik gewoon stil van de opkomende zon, dat is echt zowat eeuwen geleden dat ik die goed gezien heb. Ik heb er zelfs een foto van gemaakt die me daaraan moet herinneren als ik het even moeilijk heb.quote:Op zondag 12 november 2006 14:47 schreef Catbert het volgende:
Goed dat je er nu nuchter (no pun intended) naar kijkt en van plan bent je leven te beteren. Beetje laat, maarja, soms moet je ff een goeie schop krijgen...
Nuchter blijven ga ik zeker doen. Het leven ziet er ondanks de hele situatie een stuk mooier uit. Het is inderdaad niet slim geweest maar goed, zolang je ermee weg komt en het idee hebt dat je het in de hand hebt ga je door.quote:Op zondag 12 november 2006 14:55 schreef StefanieV het volgende:
Nja, probeer nuchter te blijven en wie weet, kan je het nog uitpraten met haar.. Misschien beseft ze wel dat ze te snel de keuze heeft gemaakt en komt ze terug. Natuurlijk niet slim geweest van je om je altijd te bezatten, drank maakt zoveel kapot, nog maar eens bewezen
Doe anders even normaal... Ik ben het met je eens dat je niet met drank op moet rijden. Maar je hoeft nog niet meteen dood als je het doet. Elke dode door drank - of het nou het drankorgel zelf is of iemand anders - is er een teveel, klaar. Ja, natuurlijk, liever dat de zuipert zelf gaat dan een onschuldig persoon, maar nogmaals, helemaal geen doden heb ik toch echt nog veel liever...quote:Op zondag 12 november 2006 12:18 schreef So_Addictive het volgende:
De volgende keer dat je met je zatte kloten in de auto stapt hoop ik dat je jezelf het kanaal in rijdt!
Ga naar de AA, je bent een ongelooflijke domme kloothommel.
een langere reactie is jouw hele OP niet waard!
Waar haal jij uit mijn reactie dat ie moet verzuipen?quote:Op zondag 12 november 2006 16:21 schreef innovative het volgende:
[..]
Doe anders even normaal... Ik ben het met je eens dat je niet met drank op moet rijden. Maar je hoeft nog niet meteen dood als je het doet. Elke dode door drank - of het nou het drankorgel zelf is of iemand anders - is er een teveel, klaar. Ja, natuurlijk, liever dat de zuipert zelf gaat dan een onschuldig persoon, maar nogmaals, helemaal geen doden heb ik toch echt nog veel liever...
Mwah, iemand een ongeluk toewensen vind ik persoonlijk net zo erg.quote:Op zondag 12 november 2006 16:51 schreef So_Addictive het volgende:
Waar haal jij uit mijn reactie dat ie moet verzuipen?![]()
Iemand die met een zatte kop de auto instapt heeft het ongeluk al als bijrijder.quote:Op zondag 12 november 2006 16:59 schreef innovative het volgende:
[..]
Mwah, iemand een ongeluk toewensen vind ik persoonlijk net zo erg.
Tsja, ze heeft het zojuist definitief weggegooid.quote:Op zondag 12 november 2006 16:17 schreef avotar het volgende:
damn... 7,5 jaar is lang
Daar moet je zeker hulp bij zoeken.Jij kunt niet en afkicken en de rotzooi in je hoofd opruimen.Die verklootte relatie was de welbekende schop onder je hol die je even nodig had om tot dit besef te komen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:55 schreef Weg het volgende:
[..]
[..]
[..]
Misschien dom van mij maar ik moet gewoon stoppen met zuipen en er eerlijk over zijn. Het maakt me ook niet zo gek veel uit wie het allemaal weet.Ik weet niet of ik daar echt hulp bij nodig heb, eerst die rommel in mijn hoofd eens aanpakken want dat is de oorzaak van alles geweest, daar heb ik waarschijnlijk wel hulp bij nodig. Ik weet niet wat er op me af komt, zit nu al te shaken maar of dat gebrek aan drank is of het gevolg dat ik de afgelopen week vrijwel niet gegeten heb weet ik niet, zal wel een combinatie zijn.
Sterker nog ze woont er al bij in.quote:Op zondag 12 november 2006 17:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Heeft ze nou een ander?
WTF?quote:
Dan was het ook niet iets van de laatste tijd.Dan speelde dat al langer,maar waarschijnlijk was je te intiem met Freddy Heineken om dat te merken.quote:
Tsja, vrijdag heb ik haar voor het blok gezet en een keus te maken, zij koos ervoor om een tijdje bij haar moeder te gaan wonen. Ik laat de boel escaleren en ze is direct naar hem gegaan terwijl ze echt wel bij haar moeder terecht kan.quote:Op zondag 12 november 2006 19:27 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
WTF?![]()
Ook al heb je al deze shit geflikt, dan vind ik dit wel een hele vreemde actie van haar kant. Maarja nu zou ik haar helemaal de middelvinger geven.
(ik had er dus over heen gelezen)
Ik ga nog steeds van haar eerlijkheid uit, misschien stom maar wie ben ik om daar aan te twijfelen?quote:Op zondag 12 november 2006 20:17 schreef RealZeus het volgende:
Dan was het ook niet iets van de laatste tijd.Dan speelde dat al langer,maar waarschijnlijk was je te intiem met Freddy Heineken om dat te merken.
....en alweer ruim een half uur wakker.quote:Op zondag 12 november 2006 23:43 schreef Weg het volgende:
Nou ja, het is laat zat. Gisteren is het gelukt om niks te drinken dus we gaan nu nacht 2 in. Morgen weer proberen te gaan werken.
Mjah, misschien heeft ze weleens wat gezegd. Kan het me eigenlijk niet meer herinneren, ze haalde ook gewoon drank voor me. Soms uit zichzelf, meestal ik erom vroeg.quote:Op maandag 13 november 2006 05:37 schreef TheThirdMark het volgende:
Gelukkig heeft mijn vriendin mij daar vanaf gekregen. Zonder het me eigenlijk te verbieden. Ze liet gewoon voorzichtig merken dat ze het prettiger zou vinden als ik wat minder zou gaan drinken.
Ik vrees dat ik dat niet kan maar we zien wel. Vind het eng om nu eraan te denken dat ik misschien ooit wel weer wat drink, ik weet wat het met me doet.quote:Het resultaat? -> Bijna 4 jaar gelukkig bij elkaar, door de weeks drink ik geen druppel. Zelfs op verjaardagen bijna niets meer. En in het weekend een paar biertjes.
Ik ga er vandaag mee aan de slag, heb al zo'n zelfhulpdingetje maar dat zal niet genoeg zijn. Wel klote dat ik nu net een project moet leiden op mijn werk en nog een groot, gecompliceerd project ook. Nou ja, had ik eigenlijk vorige week al mee moeten beginnen en nu moet en zal het, zal je net zien dit soort dingen. Was het preventief al een beetje vergeten eigenlijk.quote:Wat een paar serieuze posts hierboven ook al zeiden: hulp is geen schande. Zoek het op en maak er goed gebruik van
Dat dus.quote:Op zondag 12 november 2006 17:56 schreef Roquefort het volgende:
Dat is volkomen volgens de theorie dat veel apen vrouwen de ene tak niet loslaten voordat ze de andere vasthebben.
Misschien zorgt het wel voor afleiding.. Ga je niet denken aan drank of aan je vriendin.. En natuurlijk zijn de gevoelens sterkt, ze kent hem nog maar pas.. Dan zijn de gevoelens altijd sterk, en om er onmiddellijk te gaan intrekken, vraag me af of het zal lukken en of ze met hangende pootjes zal terugkomen..quote:Op maandag 13 november 2006 08:57 schreef Weg het volgende:
Ik ga er vandaag mee aan de slag, heb al zo'n zelfhulpdingetje maar dat zal niet genoeg zijn. Wel klote dat ik nu net een project moet leiden op mijn werk en nog een groot, gecompliceerd project ook. Nou ja, had ik eigenlijk vorige week al mee moeten beginnen en nu moet en zal het, zal je net zien dit soort dingen. Was het preventief al een beetje vergeten eigenlijk.Denk dat de directie niet blij zal zijn als ik het nu weer niet doe.
Nou ja eerst alle rapportages maar even opmaken en dan gaan we daaraan beginnen.![]()
Ik vrees heel erg dat ze keihard op haar bek gaat en dat gun ik haar niet.quote:Op maandag 13 november 2006 11:18 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Misschien zorgt het wel voor afleiding.. Ga je niet denken aan drank of aan je vriendin.. En natuurlijk zijn de gevoelens sterkt, ze kent hem nog maar pas.. Dan zijn de gevoelens altijd sterk, en om er onmiddellijk te gaan intrekken, vraag me af of het zal lukken en of ze met hangende pootjes zal terugkomen..
Sterkte nogmaals![]()
Kan op voorhand niks beloven maar ik voel en voelde weer echt alsof ik in het leven sta en niet met een duffe kop vanaf de zijlijn toekijk. Zal het gewoon waar moeten maken en dat heeft tijd nodig, veel tijd.quote:Op maandag 13 november 2006 11:28 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik ken genoeg mensen die door hun drankgebruik alles kwijtraken dat ze hebben opgebouwd.
Wel weet ik, dat van de 3 die ik er ken, maar 1 zijn leven heeft gebeterd.
De rest is nu nog erger af dan toen ik hem voor het laast sprak (anderhalf jaar geleden.)
Ik hoop dat de TS zijn leven op kan pakken.
Laat ze dan keihard op haar bek gaan, is haar eigen fout.. Zij heeft de keuze gemaakt, als het verkeerd gaat, is het allemaal haar fout.. En als ze terugkomt, heb je natuurlijk je eigen ideeën eroverquote:Op maandag 13 november 2006 12:15 schreef Weg het volgende:
[..]
Ik vrees heel erg dat ze keihard op haar bek gaat en dat gun ik haar niet.Ze kan ook nog steeds terugkomen bij me alleen heb ik daar natuurlijk ook mijn ideeen over.
Voor haar hoop ik dat het goed gaat, ik kom er hoe dan ook wel overheen.
quote:Op maandag 13 november 2006 12:47 schreef Stuiter_en_Co het volgende:
20-20 hind sight,
makes you wonder....
Ik zou het gewoon heel jammer vinden ondanks dat ze zelf die keus heeft gemaakt, ik ben er ook schuldig aan.quote:Op maandag 13 november 2006 12:45 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Laat ze dan keihard op haar bek gaan, is haar eigen fout.. Zij heeft de keuze gemaakt, als het verkeerd gaat, is het allemaal haar fout.. En als ze terugkomt, heb je natuurlijk je eigen ideeën erover
Ik geef zelf de drank de schuld, heb het daardoor zelf laten glippen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dat ze je in de steek heeft gelaten door je drank misbruik oke, maar om je dan te verlaten voor een ander en dan de rede de drank te geven dat is de grootste bullshit. Maar ik zit in dezelfde shit op dit moment alleen dan zonder de drank. Ook weggegaan en naar mijn gevoel naar een ander. het is kut, maar gotta keep you're head up!
Ik ben zlef ook een rede, had 16 maanden met haar, maar 4 jaar achter elkaar aan gezeten. Toen heb ik 3 jaar een vriendin gehad en toen had zij een vriend en uiteindelijk met elkaar gekregen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef Weg het volgende:
[..]
Ik geef zelf de drank de schuld, heb het daardoor zelf laten glippen.Zij is helemaal tot over haar verliefd en ik ben zelf van mening dat ik door het drankgebruik me niet genoeg open heb gesteld voor haar (je sluit je af als je verslaafd bent) en niet genoeg moeite heb gedaan want anders heeft ze zich toch ook niet voor een ander opengesteld.
Ik weet overigens dat ze bij een ander is, ik ken hem ook gewoon en donderdag zie ik ze samen. Geeft op een rare manier ook een beetje vrede denk ik.
Het gevoel bij mij ebt nu vrij snel weg eigenlijk, er is bijna geen weg meer terug omdat ze alle schepen achter zich aan het verbranden is. Ze kan altijd terugkomen en dat weet ze, het houden van in al die jaren moet echt slijten en daar gaat echt veel langer overheen dus zolang er nog iets is kan ze terugkomen, het is overigens niet zo dat we dan de relatie weer oppakken maar zolang het gevoel er is kan ik me daar ook nog niet voor afsluiten.
Misschien in mijn geval wel fijn dat het allemaal direct redelijk definitief is, ik heb ook genoeg afleiding nu maar jij weet blijkbaar niet wat de reden is?Een ander, geen ander? Twijfel je zelf nog of zoek je een zondebok?
Misschien raar gezegd maar het verlangen naar elkaar was er wel maar toen je haar uiteindelijk had of zij jou ging het mis?quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:05 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Ik ben zlef ook een rede, had 16 maanden met haar, maar 4 jaar achter elkaar aan gezeten. Toen heb ik 3 jaar een vriendin gehad en toen had zij een vriend en uiteindelijk met elkaar gekregen.
Tsja wat is k*t doen tegen iemand? Heb je je echt misdragen of was je gewoon een beetje down en geirriteerd?quote:En nu heb ik 1 maand k*t gedaan tegen haar en zegt ze keihard: tot ziens en het komt nooit meer goed (en dat op 10 verschillende manieren). En ondertussen zie ik op een site van een gozer zij en haar staan, hij haar kussend op de wang met daaronder staande: mijn liefde. En zij maar vol blijven houden dat het haar 'beste' vriend is. Ach, daar kan je niet tegen op vechten. Twee jaar geleden me ex ook al betrapt toen ik de deur open deed bij haar en er een gozer op bed lag (met kleren aan), dan weet je niet wat je moet doen geloof me.
Misschien was het ook wel een uitdaging want ook ik had er een aantal keer geen zin meer in in de relatie. Maarja, misschien is het gewoon het missen van iemand om je heen dan het missen van haar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:34 schreef Weg het volgende:
[..]
Misschien raar gezegd maar het verlangen naar elkaar was er wel maar toen je haar uiteindelijk had of zij jou ging het mis?![]()
Misschien een kromme redenatie hoor, ik doe als emowrak op dit moment ook maar even een gokje.![]()
[..]
Tsja wat is k*t doen tegen iemand? Heb je je echt misdragen of was je gewoon een beetje down en geirriteerd?Als het het laatste is dan moet je daar toch uit kunnen komen.
Ik krijg van iedereen ook te horen "k#twijven allemaal" en het komt inderdaad vaak voor dat er een reboundliefde wordt opgezocht maar goed daar worden ze meestal ook niet gelukkig mee, krijg jij haar niet mee terug maar tsja. Het is niet anders denk ik dan maar.
Mjah, mijn schoonzusje maakte er ook een opmerking over in mijn geval omdat ze weet dat ik de beschikking heb over bepaalde middelen (geen rare dingen denken, alles legaal) maar dat lost niks op. (heb haar ook eerlijk bekend dat dat nooit in me op was gekomen) We zijn geen apen meer dus een "vijand verwijderen" is geen optie, ik probeer gewoon redelijk en eerlijk te blijven. Zou je gelukkig kunnen worden met iemand die je niet kan vertrouwen en je constant je eigen positie moet blijven verdedigen? Lijkt me niet he?
Doe gewoon rustig aan, blijf redelijk en kijk naar de toekomst hoe zwart die ook lijkt, het kan er alleen maar beter op worden dan je je op dit moment voelt.
Dat zijn dingen die je wel uit elkaar moet houden inderdaad.quote:Op dinsdag 14 november 2006 11:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Misschien was het ook wel een uitdaging want ook ik had er een aantal keer geen zin meer in in de relatie. Maarja, misschien is het gewoon het missen van iemand om je heen dan het missen van haar.
Kort gezegd, jij had geen begrip voor haar en zij niet voor jou, blijkbaar is iemand in dat gat gesprongen en heeft haar op slinkse wijze "losgeweekt". Nou ja, als je zo aan je vriend(in) moet komen ben je wat mij betreft knap zielig.quote:En ik heb me niet misdragen. Nieuwe baan enzo en dan elke avond om 19:00 gebeld worden omdat ze ruzie had emt haar ma, ja sorry maar dat kan ook om 22:00 als ik in bed lig. Dat heb ik een paar keer gezegd en toen is ze blijkbaar naar iemand anderrs toe getrokken. ZIj noemt het een beste vriend met een speciale band. Ik geloof daar niet zo in. Maar ja in de liefde moet je niet hopen. Ik zie haar niet meer als een deel van me leven op dit moment.
Tsja, hier hetzelfde, heb zelfs promotie gemaakt gisteren. Leuke meid naas je, huisje, eigen auto, motor, genoeg centen, net een jarenlang conflict gewonnen, wilden een huisje kopen, 2 honden waar we zielsveel van houden (nou ja zij hield blijkbaar van zequote:En het wordt er inderdaad alleen maar beter op. Maarja dan heb je net alles voor elkaar: goede baan, lekker salaris, dikke auto onder je kont, lekker en lief wijfie en dan krijg je dit.![]()
Hahahahaha, dat zal ik waarschijnlijk ook nog wel heel lang blijven roepen, d'r is (nog) niemand die me zo keihard en snel heeft kunnen laten vallen en vergeten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:14 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Maarja dit meisje was speciaal voor me (en dat zegt iedereen altijd).
Op het drankgebruik na staat het aardig op de rails.quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:45 schreef murp het volgende:
ik zou ook voorlopig jezelf niet in een nieuwe relatie storten, ga eerst je drankgebruik laten stoppen en je leven op de rails krijgen...
Komt ook goed, je kent me.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:22 schreef FeedMyPussy het volgende:
Hee mop, alles gaat helemaal goedkomen met jou. Ik heb 100% vertrouwen in je!
Volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 12:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Nope dat had ze niet kunnen doen
Profetische woorden.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:05 schreef Weg het volgende:
sorry schat in het geval dat je mee leest.(ze weet van het bestaan van dit topic)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |