had het in de verkeerde topic geplaatst, dus even in de herhaling nu op de goede plek
vreselijk mens die natasia.
ik bekijk regelmatig de streams en verwonder me erover dat ze niet vaker tegengas krijgt van de andere bewoners.
haar taalgebruik is verschrikkelijk, haar egoisme is overduidelijk , ze manipuleert, gedraagt zich regelmatig als een puber (leuk giegelen met nena, het is niet om aan te zien) en ze is zeer rancuneus. Ik vind het een heel gevaarlijke vrouw met een zeer hoge eigendunk.
Daarnaast snap ik niet dat ze zo zit te piepen dat ze in het echte leven zo weinig tijd heeft. Ben zelf namelijk ook een moeder van 2 kinderen en heb een volledige baan, leuke hobby's en een goede relatie met mijn man. Het kan best Natasia! je moet er alleen wat energie instoppen, daar zijn geen trainers voor in te huren, succes komt namelijk niet vanzelf, je moet er echt zelf iets voor doen !
ik vind die term: ''ik moet nu echt voor mezelf kiezen'' die ze ongeveer elke 5 minuten bezigt ook niet om aan te horen !
ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken, inclusief dus haar lieve schatjes......
Afvallen, rijbewijs halen, je inschrijven bij een stemmmenburo; het kan allemaal onder schooltijd. Daarnaast bestaat er ook nog iets als tussentijdse en naschoolse opvang voor kinderen, dus je hebt nagenoeg een hele dag de tijd (gedurende de hele werkweek) om iets aan je algemene ontwikkeling te doen en/of een baan te zoeken.
Deze vrouw is volwassen, maar gedraagt zich als een puber. Daarnaast kan ze absoluut niet discussieren, ze luistert namelijk niet en brult alleen haar eigen mening uit. Ze heeft het over god, maar vervloekt en veroordeelt tegelijkertijd alle mensen die haar tegenwerken.
Ik vind dat oa silvia en huub nog veel te voorzichtig met haar omgaan, als je haar een beetje voert, ontploft ze!
lijkt me prachtig om te zien gebeuren. Goede taak voor Huub, provoceer natasia een beetje en je hebt meteen resultaat.
Wat mij overigens opvalt is dat alle bewoners vrijwel niets doen de hele dag, naast dan dat sporten, kapperbezoek, etc . Ik zou het wel weten ! Ik zie er bijna nooit eentje eenboek lezen (alleen huub) , een plan ontwikkelen voor een bedrijf of iiets dergelijks of studeren, terwijl ze daar zeeen van tijd voor hebben. Het halen van een rijbewijs vind ik niet onder et kopje studeren thuishoren, dat doet je er namelijk gewoon even tussendoor.
Daarentegen wordt er de hele dag oefenloos geluld over onbelangrijke uitgekauwde zaken en maken velen zich schuldig aan semi-soft-psychologische gesprekjes van het nivo-niks.
Nena waait met alle winden mee, volgens mij gaat die het uiteindelijk winnen.
zo zie je maar: gedraag je als een lege doos en je wint de jackpot !