abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45264597
wat heeft er in godsnaam trouwens plaatsgevonden dat Natasia zo'n gruwelijke hekel aan Sylvia heeft??
pi_45264710
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef Tessa_77 het volgende:
wat heeft er in godsnaam trouwens plaatsgevonden dat Natasia zo'n gruwelijke hekel aan Sylvia heeft??
Volgens mij was het een aura probleem. De blik... de blik van haar, die ogen... zo krijste nastassia de omgeving bij elkaar. Tja, dat is nooit meer goed gekomen.
pi_45267381
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 21:30 schreef Tessa_77 het volgende:
Geen aanleiding. Een intelligentieniveau van een parkiet en wat meelopers om je heen doen wonderen.
pi_45277366
Ze zegt dat ze weggaat
pi_45277641
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 10:28 schreef Jasza het volgende:
Ze zegt dat ze weggaat
Mja ze zeggen te veel..maar doen zo weinig wat ze zeggen..
Ik geloof pas dat ze gaat.op het moment dat ze gáát..
Salsa Española
pi_45281396
Natasia gaat echt niet. Het leven buiten de kooi interesseert haar niet meer (zelfs haar kinderen en man passen eignelijk niet in haar nieuwe leven).
Ze vindt het heerlijk een diva te zijn, huishoudster hebben, kranteninterviews geven.

Thuis zal ze gewoon een baan moeten gaan zoeken.
pi_45283114
Ik denk dat ze thuis met name zal gaan bunkeren:

1) Zich flink volvreten.
2) Zich proberen te verschuilen voor de aanzienlijke massa mensen die haar haat.
Audite et alteram partem
  Trouwste user 2022 vrijdag 12 januari 2007 @ 14:02:31 #283
7889 tong80
Spleenheup
pi_45283911
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 12:53 schreef Utrecht het volgende:
Natasia gaat echt niet. Het leven buiten de kooi interesseert haar niet meer (zelfs haar kinderen en man passen eignelijk niet in haar nieuwe leven).
Ze vindt het heerlijk een diva te zijn, huishoudster hebben, kranteninterviews geven.

Thuis zal ze gewoon een baan moeten gaan zoeken.
Maar ze denkt zelf dat ze een diva is waar alle programma's en bladen op zitten te wachten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_45284038
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 14:02 schreef tong80 het volgende:

[..]

Maar ze denkt zelf dat ze een diva is waar alle programma's en bladen op zitten te wachten.

Inderdaad, ik denk zelfs dat ze verwacht dat ze een bn-er is als ze eruit gaat.
pi_45286570
had het in de verkeerde topic geplaatst, dus even in de herhaling nu op de goede plek

vreselijk mens die natasia.
ik bekijk regelmatig de streams en verwonder me erover dat ze niet vaker tegengas krijgt van de andere bewoners.
haar taalgebruik is verschrikkelijk, haar egoisme is overduidelijk , ze manipuleert, gedraagt zich regelmatig als een puber (leuk giegelen met nena, het is niet om aan te zien) en ze is zeer rancuneus. Ik vind het een heel gevaarlijke vrouw met een zeer hoge eigendunk.
Daarnaast snap ik niet dat ze zo zit te piepen dat ze in het echte leven zo weinig tijd heeft. Ben zelf namelijk ook een moeder van 2 kinderen en heb een volledige baan, leuke hobby's en een goede relatie met mijn man. Het kan best Natasia! je moet er alleen wat energie instoppen, daar zijn geen trainers voor in te huren, succes komt namelijk niet vanzelf, je moet er echt zelf iets voor doen !
ik vind die term: ''ik moet nu echt voor mezelf kiezen'' die ze ongeveer elke 5 minuten bezigt ook niet om aan te horen !
ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken, inclusief dus haar lieve schatjes......
Afvallen, rijbewijs halen, je inschrijven bij een stemmmenburo; het kan allemaal onder schooltijd. Daarnaast bestaat er ook nog iets als tussentijdse en naschoolse opvang voor kinderen, dus je hebt nagenoeg een hele dag de tijd (gedurende de hele werkweek) om iets aan je algemene ontwikkeling te doen en/of een baan te zoeken.
Deze vrouw is volwassen, maar gedraagt zich als een puber. Daarnaast kan ze absoluut niet discussieren, ze luistert namelijk niet en brult alleen haar eigen mening uit. Ze heeft het over god, maar vervloekt en veroordeelt tegelijkertijd alle mensen die haar tegenwerken.

Ik vind dat oa silvia en huub nog veel te voorzichtig met haar omgaan, als je haar een beetje voert, ontploft ze!
lijkt me prachtig om te zien gebeuren. Goede taak voor Huub, provoceer natasia een beetje en je hebt meteen resultaat.

Wat mij overigens opvalt is dat alle bewoners vrijwel niets doen de hele dag, naast dan dat sporten, kapperbezoek, etc . Ik zou het wel weten ! Ik zie er bijna nooit eentje eenboek lezen (alleen huub) , een plan ontwikkelen voor een bedrijf of iiets dergelijks of studeren, terwijl ze daar zeeen van tijd voor hebben. Het halen van een rijbewijs vind ik niet onder et kopje studeren thuishoren, dat doet je er namelijk gewoon even tussendoor.
Daarentegen wordt er de hele dag oefenloos geluld over onbelangrijke uitgekauwde zaken en maken velen zich schuldig aan semi-soft-psychologische gesprekjes van het nivo-niks.
Nena waait met alle winden mee, volgens mij gaat die het uiteindelijk winnen.
zo zie je maar: gedraag je als een lege doos en je wint de jackpot !
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 17:37:48 #286
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45290949
Hoe typerend weer, het onderstaande stukje op de Talpa-site.
Van een schaamteloosheid.. echt zo'n type waar je maar beter vóór kunt lopen bij een ontbijtbuffet.

12:05 - Nog een beetje profiteren?

Ondanks het feit dat Natasia net heeft besloten eruit te gaan, probeert ze nog wel van alles te regelen. Zo bestelt ze panty’s, probeert ze haar stem te ‘verkopen’ aan een bureau die stemmen regelt en vraagt ze Carlos nog voedingen mee te nemen. Alsof er niks aan de hand is. Probeert ze er een slaatje uit te slaan nu ze nog Miljonair is of is de Surinaamse toch van plan om te blijven?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45291277
Wát een maf mens, zeg. Hoe ze zat te janken toen Bart zei dat hij weg zou gaan. Echt het toppunt van 'ik-doe-net-alsof-ik-je-aardig-vind-en-kijk-eens-wat-voor-liefs-ik-nu-tegen-je-zeg'.
Ik moest gewoon erom lachen, zo vreselijk slecht kan dat mens acteren.
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
pi_45292221
Omdat ik de indruk krijg dat er op dit forum veel te weinig ergernis plaatsvindt over Asociasia, heb ik bedacht dat het leuk is om wat scenes "uit de ouwe kooi" te halen. Een soort highlights dus. Vandaag deel 1: de tepelscene.

Het is 19 oktober 2006 en Asociasia is zich aan het douchen. Brain komt langs en ze laat hem haar hangende tepelsteeltjes zien. A vraagt B: "Wil je me inzepen? Ik kom niet overal bij...." (bron: Natasia#1). Brain weet zich geen houding te nemen, zeker niet als Asociasia verklaart dat haar tepels alleen maar harder worden als hij eraan zit.

Moge het weer inspiratie geven.
Audite et alteram partem
  Moderator vrijdag 12 januari 2007 @ 19:20:21 #289
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_45293450
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 18:24 schreef Roy_vdm het volgende:
Omdat ik de indruk krijg dat er op dit forum veel te weinig ergernis plaatsvindt over Asociasia, heb ik bedacht dat het leuk is om wat scenes "uit de ouwe kooi" te halen. Een soort highlights dus. Vandaag deel 1: de tepelscene.

Het is 19 oktober 2006 en Asociasia is zich aan het douchen. Brain komt langs en ze laat hem haar hangende tepelsteeltjes zien. A vraagt B: "Wil je me inzepen? Ik kom niet overal bij...." (bron: Natasia#1). Brain weet zich geen houding te nemen, zeker niet als Asociasia verklaart dat haar tepels alleen maar harder worden als hij eraan zit.

Moge het weer inspiratie geven.
Wat een vieze HOERR!!!!!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_45293876
sjoko tepels
pi_45293983
Natasia, als je dit leest. Je zal je besluit met je 12uur verlof al hebben genomen.
Ik hoop dat je inziet dat je relatie niet in 12 uur te redden is. Van mij had je de 12 uur ook niet gekregen. Je moet het ook zelf weten, maar denk je nu echt dat jou relatie nog te redden is buiten deze 12 uur om? Denk eens aan je kinderen.
Wilgo heeft zijn besluit ookal genomen. Hij is het ook zat om jou zo te zien. En wat dacht je van je kinderen. Wat de bewoners in het huis betreft, je zal eens moeten leren mensen te nemen zo als ze zijn. Waar je mee bezig bent is slecht voor je karma. Alles wat je nu fout doet krijg je vroeg of laat in dit leven nog weer terug. Dat wat je goed doet ook.
Leer de mensen in het huis echt eens kennen ook de mensen die jij haat. Het valt echt wel mee.
Als ik in jou ogen kijk krijg ik de zenuwen, maar weet ook wel wat daarachter zit.
Hou je rustig en geniet van de luxe. Voor je het weet ben je het kwijt. Al eens gedacht aan mediteren? Vraag of Daila lama bij je langs komt hij leert het je wel. Je kan ook zelf je ogen sluiten en eens diep adem halen. Waarom ik dit schijf weet ik niet. Ok groetjes aan iedereen.
pi_45308112
ze is druk bezig om een brief te schrijven, volgens mij aan Wilgo, die wordt vandaag nog door iemand persoonlijk bij hem bezorgd.
ze gaat echt niet weg !

Mijn vermoedens van wat er in die brief staat, ze laat zich niet chanteren door Wilgo, hij heeft toch al besloten dat de relatie verloren is.De kinderen moet hij naar een zus of vriendin brengen voor de resterende 8 mnd ??? (op een kinderleven wel erg lang, moet er niet aan denken dat ik mijn kids een jaar verlaat voor zoiets)

En ze blijft vrolijk in het huis...

Inderdaad IKKE IKKE IKKE...
Die zullen de zorg dan wel overnemen. Zij kan niet het huis verlaten want dan moet ze een baan gaan zoeken en dan lukt niks van haar plannen. Ze heeft echt de tijd voor zichzelf nodig, wat is nou een jaar ??
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_45308285
Eng lelijk mens
pi_45308413
quote:
Op zaterdag 13 januari 2007 10:22 schreef singlemetkids het volgende:
ze is druk bezig om een brief te schrijven, volgens mij aan Wilgo, die wordt vandaag nog door iemand persoonlijk bij hem bezorgd.
ze gaat echt niet weg !

Mijn vermoedens van wat er in die brief staat, ze laat zich niet chanteren door Wilgo, hij heeft toch al besloten dat de relatie verloren is.De kinderen moet hij naar een zus of vriendin brengen voor de resterende 8 mnd ??? (op een kinderleven wel erg lang, moet er niet aan denken dat ik mijn kids een jaar verlaat voor zoiets)

En ze blijft vrolijk in het huis...

Inderdaad IKKE IKKE IKKE...
Die zullen de zorg dan wel overnemen. Zij kan niet het huis verlaten want dan moet ze een baan gaan zoeken en dan lukt niks van haar plannen. Ze heeft echt de tijd voor zichzelf nodig, wat is nou een jaar ??
Zelfs Nena ,voelde het goed aan..
Toen ze aan Huub,Ilona,Sylvia..vertelde dat ze Natasia er van verdacht ,toch in het huis te blijven..
Als ze die 12 uur niet kreeg en dat ze het niet fijn vond voor de kinderen van Natasia
Daarom probeerde Nena , Huub over te halen om toe te geven voor die 12 uur.

Natuurlijk gaat ze niet weg, ze heeft het veel te goed ..Ze leeft in luxe
Ze heeft geen zorgen, en ze kan zelfs zich afsluiten voor haar kinderen..Dus moet ze geen moeite hebben met het feit dat Wilgo niet zo verder wilt..
Salsa Española
pi_45308455
brrr
pi_45308914
Ik noem vrouwen eigenlijk nooit een WIJF, maar dit is wel zo'n vreselijk, dom en vervelend WIJF.. PUKE
Wat een schreeuwende leeghoofd... Schreeuwen en herhalen zonder inhoud.. Opzouten met dat duffe konijn.. Ik begrijp die kerel van haar ook niet. Ik had haar al heel lang geleden gedumpt.. Worlds worst mother
  zaterdag 13 januari 2007 @ 11:30:54 #297
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_45308940
Brief aan Wilgo

Het spijt mij dat alles zo gelopen is, zoals het gelopen is,
in de eerste instantie was De Gouden Kooi iets wat
ik heel graag wilde doen,
jij vond het helemaal niets,
maar na een tijdje ben jij met mijn idee meegegaan en zag je
dat het wel een manier zou zijn voor ons samen en onze toekomst
verder te kunnen plannen met het te winnen geld.
Er zijn best veel dingen gebeurd, mede door mijn schuld,
eerst dat gedoe met Brian en daarna met Nena,
daar heb jij flink wat commentaar op gekregen van mensen en jij had daar ook een
uitgesproken mening over wat jou goed recht was natuurlijk want ik zat helemaal fout.
Het jammeren ervan is, dat ik daarna niets meer goed bij jou kon doen.
Ik heb gevraagd of je met mij wilt trouwen
en had allemaal leuke en vooral mooie plannen voor ons.
Ook dat vond je niets en al helemaal niet op de tv.
Ik heb een ontzettend mooi lied voor je gezongen,
wat zei jij: als je gaat zingen, loop ik weg,
mijn haar was niet mooi, en ik was te mager, mijn make-up zag er niet uit.
Kijk begrijp mij niet verkeerd, ik heb ontzettend veel respect voor jou.
Ik weet dat er een hoop over je heen hebt gekregen ook mede dankzij Merlien,
ik heb het hier erg moeilijk mee want dat zijn dingen die ik hoor van Stijn.
Ik hoorde dat Kevin last had gekregen op de voetbal-club
door het kaartje wat ik had gekregen,
dat vond ik vervelend om te horen,
ik zou willen weten wie die verhalen de wereld in heeft gehopen
en dan niet vergeten wat er op de Mamjo te lezen was.
Talpa heeft ook op Mamjo gekeken
en als het goed is is alles nu wat erop stond weggehaald door hen.
En dan ook nog Milton die zomaar in beeld komt?
Ik heb geprobeert 12 uur te krijgen, dat is niet gelukt.
1 uur is te kort om alles door te praten.
Ik wil heel graag met jou in Suriname wonen,
ik weet dat ik erg van je hou en ik wil je niet kwijt,
ik heb jou hard nodig, ik heb jou steun nodig want zonder jou kan ik niet.
Maar ik zal 1 ding niet doen , je voor het blok zetten,
ik wil heel graag naar huis toe naar jou en de kinderen
helemaal nu ik heb gehoord dat Yairo grieperig is
en naar Groningen moet en ik maak me daar echt zorgen om.
Maar het is een feit dat ik hier niet zomaar weg kan lopen.
Ik kwam hier om beter te worden en dan vervolgens met een schuld
te zitten van 1100 euro weg te lopen .
Die hoofdpijn wil ik echt niet hoor.

Ik hou ontzettend van je en ik heb je hard nodig,
ik heb jou steun en liefde hard nodig.
pi_45309193
Ze kan zich in een brief veel beter voordoen dan ze is. Als we geen achtergrondinformatie hadden, zou ik welhaast in tranen uitbarsten...
Audite et alteram partem
  Redactie Frontpage zaterdag 13 januari 2007 @ 11:52:44 #299
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_45309336
Whahaha Wat een slechte brief, vol met zelfmedelijden
  Moderator / Miss SHO zaterdag 13 januari 2007 @ 11:57:36 #300
22592 crew  Ole
pi_45309443
[COS #176] Die waar we weer normaal doen tegen elkaar
hier staat de brief nog vollediger. Met dank aan Danny
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende: