Zo gaat het wél opgevat worden, dus beter dat je die foto weer weghaalt. Is mijn persoonlijke mening.quote:Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
bovenstaande aap is geen verwijzing naar haar huidskleur
Waar verwijst het wel naar danquote:Op zaterdag 11 november 2006 17:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
bovenstaande aap is geen verwijzing naar haar huidskleur
Mee eens. Ja, Nataasia lijkt inderdaad soms op een (enorm lelijke) aap, maar die vergelijking ligt gewoon té gevoelig en wordt ook gebruikt door "echte" racisten. Niet doen dus.quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo gaat het wél opgevat worden, dus beter dat je die foto weer weghaalt. Is mijn persoonlijke mening.
dat dusquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Mee eens. Ja, Nataasia lijkt inderdaad soms op een (enorm lelijke) aap, maar die vergelijking ligt gewoon té gevoelig en wordt ook gebruikt door "echte" racisten. Niet doen dus.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
maar ik blijf gruwelen van haar
[afbeelding]
En de rest... Maar dat staat niet op de talpa site.quote:Op zondag 12 november 2006 13:13 schreef Ace1 het volgende:
Heeft ze gezoend met Nena???
Staat op DGK site.
Vertel eens.quote:Op zondag 12 november 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En de rest... Maar dat staat niet op de talpa site.
Ze heeft Nena een beetje met de hand geholpen zegmaar.quote:
Serieus ?quote:Op zondag 12 november 2006 18:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft Nena een beetje met de hand geholpen zegmaar.
Ik weet het voor 95% zeker. Natasia en Nena waren buiten zicht van de camera aan het zoenen. Opeens begon Nena ook vrij heftig te hijgen. En niet een paar seonden maar echt wat langer. Vanmorgen vroeg Bart aan Nena of het zoenen het enige was wat er is gebeurd tussen Natasia en haar, waarop zij zei: "ja, zo ongeveer".quote:
Hiero, tong: [DGK] Updates.quote:Op zondag 12 november 2006 18:45 schreef tong80 het volgende:
Vertel het hele verhaal eens, weet anders niet waar ik het kan teruglezen.
Ik denk dat ze gewoon een heel erg eigen mening heeft. Verder is ze zeer temperamentvol en egoistisch. Dus wat mij betreft heeft het niet veel te maken met of ze wel 100% is.quote:Op maandag 13 november 2006 12:33 schreef Roy_vdm het volgende:
Ik persoonlijk denk dat zij niet helemaal 100% is.. dat zal door de psychologen van DGK tevoren ook zijn vastgesteld... maar het lijkt mij moeilijk te voorspellen dat zij zo over de grens zou gaan. En ze blijft verbazen.
Ik weet niet precies de definitie van sociopathie, maar ze heeft wel ernstig moeite met het invoelen van anderen hoorquote:Op maandag 13 november 2006 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze gewoon een heel erg eigen mening heeft. Verder is ze zeer temperamentvol en egoistisch. Dus wat mij betreft heeft het niet veel te maken met of ze wel 100% is.
Ze vergeet het belangrijkste. Haar hoofd.quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef peet38 het volgende:
Ze zit in de kooi om 15 kilo af te vallen in 8 weken.
Daarna wil ze een buikcorrectie en een borstoperatie laten uitvoeren zei ze.
Als ze dat geld nu gewoon eens opzij legt voor de studie van haar kinderen, dan is ze al een eindje op weg...quote:Op dinsdag 14 november 2006 20:20 schreef peet38 het volgende:
Ze zit in de kooi om 15 kilo af te vallen in 8 weken.
Daarna wil ze een buikcorrectie en een borstoperatie laten uitvoeren zei ze.
Is Natasia een negerin?quote:Op donderdag 16 november 2006 22:41 schreef blup het volgende:
wat n ranzige neger is dat zeg.
Dat is haar taktiek om mensen helemaal murw te lullen, als ze het maar vaak genoeg herhaalt geven ze het uit pure wanhoop gewoon op.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:40 schreef Patch het volgende:
Tel voor de gein eens hoe vaak ze een zin herhaald...
Dat is gewoon niet normaal.
Kan je nagaan hoe vaak ze dat doet in 24 uur tijd als je al ziet dat ze het meerdere malen doet in een reguliere uitzending....
En dat is nou net de reden dat de meesten zich IMO koest houden, als het op een andere plek was geweest waar mensen niet constant met haar opgescheept zaten had iemand haar al lang een keer enorm de wind van voren gegeven.quote:Op vrijdag 17 november 2006 10:22 schreef sirrom het volgende:
Van de andere kant: een flinke controntatie zou uitmonden in een knallende ruzie... en of dat vestandig is gezien het feit dat je 24/7 nog lang met die persoon in één ruimte verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |